Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä ihmettelen sen klinikan toimintaa joka teki sulle Inseminaation. Kun oli fyysinen kunto tulehduksen vuoksi mahdollisimman epäsuotuisa. Seuraavassa kierrossa ois hedelmöittymisen ollut huomattavasti todennäköisempää. Tosi moraalitonta minusta.
Inseminaatiossa muutenkin on 15% todennäköisyys mikä melko sama kuin luomusti yrittäessä.
Toivottavasti onnistaa ensi kierrossa!
On: ovulaatiotesti plussa tänään![]()
Kp11 ja vilkkuva hymynaama tänäänkin. Tosin taitaa olla ihme, jos seksiä tähän kiertoon saadaan. Kireä ilmapiiriKas kummaa kun tuo yks kehittää aina riidan juuri oviksen ajankohtaan.
miehet on hassuja yksilöitä.
Alkuaikoina meillä oli paljon seksiä. Tosi paljon. Miehen puolelta se oli alkuhuumaa, mun puolelta normitila.
Alkuaikoina meillä oli paljon seksiä. Tosi paljon. Miehen puolelta se oli alkuhuumaa, mun puolelta normitila.
Nykyisin mä haluan huomattavasti enemmän (ei pelkästään kuumeen takia) ja ollaan tästä riideltykin, kun otan sen niin etten ole haluttava. Meillä tähän suhteeseen kun on mahtunut luottamuspulaakin.

...ja mahdollinen tuleva sisarus
Meillä mies sano eilen että on huolestuttavaa et seksiä on vain yrityksen aikaan. No sanoo mies joka ei oo tehny aloitetta 3vuoteen. Nyt on menny joku kk et seksiä vain muutama kerta kuussa. Kerran kun valitin asiasta sanoi että syypää on tuo 1v. Mä oon seksuaalinen tyyppi ja oon nyt kärsinyt puutosta yrityksen vuoksi. Monesti menty lyhyen kaavan mukaan jolloin mä jään ilman.
Ennen nykyistä miestä seukkasin tovin 10v nuoremman kans ja oi voi sitä aktiivisuutta, halukkuutta ja miellyttämisen halua ja kokeilunhalua mitä sain osakseni. Hirvelläkö semmoinen nuori viriili ihanuus?!
Hannuli77 :) Miehet ei käsitä just tuota, että naisille tulee kelpaamattomuuden tunne. Naisia, kun arvostellaan yleismaailmallisesti pitkälti ulkomuodon mukaan ja vaikkei kumppani tekisikään tarkoituksella sitä, hän voi tietämättään aiheuttaa tunteen, ettet ole haluttava. Selitä ja kuvaile sitä tunnetta sitten
Mä en ainakaan osaa
Olen todennut, että paino ei ole suhteessa kovin ratkaiseva tekijä, vaan jotain muuta. Nyt lyttään nämä tv:stä tutut Rakkaus Dietit!
Miehet helposti sanoo, että kaikki halu ja haluttomuus liittyy painoon, mutta hihhh...toi on tekosyy!
Meillä ei ainakaan mitään dramaattista halujen parannusta tapahtunut, vaikka bmi laski 29-> 20. Tosin mies ennalta sanoi, että kyllä se vaikuttaa häneen, mutten ole huomannut yhtikäs mitään muutosta
Meillä varmaan sen tekee nuo 30 yhteistä vuotta! Asiat on arkistuneet, kuten asioilla on tapana. Ehkä ne joskus vielä piristyy, kun tuo villi 1-v. taapero kasvaa...ja mahdollinen tuleva sisarus
.
Te olette todella nuorena löytäneet toisenne. Minua harmittaa kun olen vasta vanhana löytänyt hyvän miehen.

:banghead:Täällä kp 3/25-26 pikku hiljaa alkais vuoto nyt loppumaan. Oli todella kivuliaat menkat. Eilenkin sai pistellä 5 g panadolia ja silti valvotti yön. Selkä ja maha oli ihan tulessa. Meinasin terkkarin kautta tilata gynekologi ajan . Jos sais pikkuisen apuja tilanteeseen ja samalla papakokeet ym otettua.
Muska77 :) Kuullostaa samalta, noin se oli meilläkin alussa....
Saitko miehen nyt mukaan tähän letro ovikseen?![]()
Ei ole ollut vuosiin noin kipeät.Huh, ei kuulosta normaalilta. Onko sinulla aina noin kivuliaat kuukautiset? Endoa?
No en kun eilen mies just kieltäyty. Ettei oo varma. Mä en nyt oo puhunut sille sen jälkeen kun kiehuu niin.
Ja kyllähän hällä on oikeus olla haluamatta vauvaa mut olis sanonu sen jo aiemmin eikä ollu aluksi mukana.
Tsih, nuori viriili ainakin t. puuma
Joskus minä kyllä ihmettelen miten miehet pystyy ollenkaan seksiin kun niillä on niin kovat suorituspaineet.

Tsih, nuori viriili ainakin t. puuma
Joskus minä kyllä ihmettelen miten miehet pystyy ollenkaan seksiin kun niillä on niin kovat suorituspaineet.
Täällä kp 3/25-26 pikku hiljaa alkais vuoto nyt loppumaan. Oli todella kivuliaat menkat. Eilenkin sai pistellä 5 g panadolia ja silti valvotti yön. Selkä ja maha oli ihan tulessa. Meinasin terkkarin kautta tilata gynekologi ajan . Jos sais pikkuisen apuja tilanteeseen ja samalla papakokeet ym otettua.