----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja koska olen taikauskoinen, menin vielä sohvalle ja nostin jalat ylös (en sängyssä kehdannut).

Hannuli77, samat kuviot täällä eilen. :grin

Tänään aamulla cb digi näytti negaa, samoin pr liuska. Näyttääkö teillä yleensä useamman päivän positiivista? Eilen aamulla siis hymynaama ja illalla pr-liuskalla plussa.

Toivottavasti oltiin ajoissa hommissa eilen..

:greet025
Dpiu 15 - nega! Klinikan antama testipäivä on huomenna.

No, oon lyönyt hanskat jo tiskiin tämän kierron suhteen vastoinkäymisten vuoksi...

Testiä, kun katsoo valossa ja oikein siristää, niin ois viivanpaikka?!? Ehkä?!:smiley-angelic006

Mukavaa torstaita kaikille!! :smiley-bounce013

Hannuli77, samat kuviot täällä eilen. :grin

Tänään aamulla cb digi näytti negaa, samoin pr liuska. Näyttääkö teillä yleensä useamman päivän positiivista? Eilen aamulla siis hymynaama ja illalla pr-liuskalla plussa.

Toivottavasti oltiin ajoissa hommissa eilen..

Joillakin näyttää useamman päivän ja toisilla voi mennä niin että aamulla positiivinen ja illalla nega.

Ja hei, mäkin eilen olin kontit ylhäällä :D Taikauskoa täälläkin :D

Täällä rinnat tulleet nyt kipeiksi... Kävellessäkin "sattuu" , kun hölskyy:excited001

En oo ees isotissinen, vaan ihan B-kuppi.

Yleensä kipeytyvät oviksesta, eikä tyyliin dpo15:wideyed:

Osaa kroppa temppuilla.

Kaikkien muitten miehetkö täällä antaa paitsi omani... :banghead:

Muska77 :) Ei se kaukaa meilläkään liippaa.... et oo tosiaan yksin! Yritä selvittää, onko hänellå vauvakuume...ainakin siltä se on aiemmin vaikuttanut. Jos nuo letrot pelottaa häntä ja kuvittelee, että saat heti samantien kaksoset!:laughing002

Kaikkien muitten miehetkö täällä antaa paitsi omani... :banghead:

No kyllä se vaikeaa on täälläkin. Melkein väkisin piti. Ja ovis odotuttaa, että voipi jäädä taas hyödyntämättä, jos en saa huomennakin väkisin otettua. Jos se tietäis et ovuloin, niin ei varmana seisois. Joku karman laki.

Dpiu 15 - nega! Klinikan antama testipäivä on huomenna.

No, oon lyönyt hanskat jo tiskiin tämän kierron suhteen vastoinkäymisten vuoksi...

Testiä, kun katsoo valossa ja oikein siristää, niin ois viivanpaikka?!? Ehkä?!:smiley-angelic006

Mukavaa torstaita kaikille!! :smiley-bounce013

Onko vuoto jo myöhässä? Jospa huomenna näkyisi ihan siristelemättäkin se viivanpaikka :-)

Onko vuoto jo myöhässä? Jospa huomenna näkyisi ihan siristelemättäkin se viivanpaikka :)

Hirvi :) Huomenna on myöhässä....

Oli pakko ottaa kiireessä testi kassiin mukaan ja tihrustelen sitä naisten vessassa. Valoa vasten näkyy viivan paikka, tai sitten silmät valehtelee.

Joo ja tiedän, että pitäis olla tässä vaiheessa jo ihan vahva viiva, dpiu 15. Tuskin siis raskaana.

Tähti, jos siellä on viisas vauvanalku odottanut myöhäistä kiinnittymistä sen lääkekuurin vuoksi.

Yölento :) Ihanasti sanot:Heartpink...olisiko tuo mahdollista...:scratch

On siis vain viivan paikka, ei väriä

Last edited by a moderator:
Tuoppas Tähti testi tänne nähtäväksi, niin ihan naisissa laitetaan viivalasit päähän 8)

Hannuli77 :) Hihh..viivalasit:laughing021:laughing021

Harmi, ettei näy valokuvassa... itsekin näen tihrustaen tietyssä kulmassa valoa heijastaessa... viivan paikka.

Hirvi :) Huomenna on myöhässä....

Oli pakko ottaa kiireessä testi kassiin mukaan ja tihrustelen sitä naisten vessassa. Valoa vasten näkyy viivan paikka, tai sitten silmät valehtelee.

Joo ja tiedän, että pitäis olla tässä vaiheessa jo ihan vahva viiva, dpiu 15. Tuskin siis raskaana.

Ei välttämättä ole tässä vaiheessa vielä vahvaa viivaa. Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa kuukautiset pari päivää myöhässä ennen kuin testissä näkyi plussa.

No kyllä se vaikeaa on täälläkin. Melkein väkisin piti. Ja ovis odotuttaa, että voipi jäädä taas hyödyntämättä, jos en saa huomennakin väkisin otettua. Jos se tietäis et ovuloin, niin ei varmana seisois. Joku karman laki.

Meillä kyllä seisoo mut ku ei halua. Syykin tais selvitä, on loukkaantunut mulle kun en kertonut erästä mun lasta koskevaa asiaa hälle.

Meillä kyllä seisoo mut ku ei halua. Syykin tais selvitä, on loukkaantunut mulle kun en kertonut erästä mun lasta koskevaa asiaa hälle.

Muska77 :) Lienee tärkeä asia.

Tosin joillakin voi olla tapana tehdä tavallisessa asiassa "kärpäsestä" härkänen. Tai sitten on jotain hampaankolossa...

Lapsia ei saisi ottaa ainakaan kiistakapuloiksi.

Meillä onneksi ei ole ollut kertaakaan kiistaa lapseen liittyvistä jutuista, joka on ihan hämmästys mulle! Kiistat syntyvät ihan muista asioista. Kiistan keskellä pystytään silti puhumaan järkevästi lapseen liittyvistä aisoista.

hihhei!! :)
Ollaan nyt menossa tyttöjen kanssa Pääsiäis bileisiin!! Mutta...iso kysymys, voinko ottaa drinksuja siellä,? Nyt kun testi on nega, eikä menkkoja ole näkynyt?:rolleyes:

Dpiu 15/(14)
kp 29/30

Vai bileisiin? housuissasi en tietäisi, mitä tehdä. Onneksi ei ole bileitä.
Uskokaa huvikseen, että joillain tuo raskaaksi hankkiutuminen kohtaa mitä moninaisimpia vastoinkäymisiä, niitä on lukuisia, jotka eivät liity seksiin :):
Meillähän on yskää perheessä, ja miehelläni viime viikolla todettu keuhkokuume todentui tänään aiheutuneen kahdesta bakteeritulehduksesta: ukolla on sekä keuhkoklamydia että mykoplasma. Toki, koska pelkään saaneeni tartunnan, soitin klinikalle, että mitäs nyt. Sain kiinni jonkun lapsettomuuslääkärin, joka puhalsi pelin tältä tulevalta kierrolta poikki! Mieheni pommitti minua päivän tekstareilla, että nyt hommaat itelles lääkekuurin ja mikset hommannut jo. Olin jo, että älä painosta!! Painostus johti kuitenkin siihen, että kävin työlääkärillä kuulemassa, ettei lääkekuuria anneta ilman keuhkokuumetta. Menen tiistaina verikokeeseen ja rukoilen, että tämä ei ole mykoplasma tai se keuhkoklamydia. Ties kuinka kauan niillä kestääkään parantua! Toivon kuitenkin, että ens viikolla alkavan kierron loppupuolella voisin taas aloittaa synarela-sumut, ja sitten toukokuulla olisi mahdollisuus uuteen yrityskiertoon. Aika piinaavaa!

Takaisin