----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvi :) Ei tietenkään. Jokainen toimii omien arvojensa mukaisesti :) Ei kaikki välitä pesämunasta, vakiduunista jne..

Vuosien varrella on tullut haaveiltua kyllä elämästä ilman rajoitteita, sekä velvoitteita. Aamuinen töihinlähtö on välillä hampaiden kiristystä, kun valvotun yön jälkeen jäisi TODELLA mielellään nukkumaan, eikä autolla liikenneruuhkaan.

Elämä on valintoja ja tietty omat ominaisuudet, vahvuudet -sekä heikkoudet vaikuttaa tässä.

Oletko työskennellyt "projekti" tyylisesti?:rolleyes: Sellainen mielikuva on muodostunut mulle. Joskus haaveilen itsekin sellaisesta:p

Ei kyllä olen koko ajan ollut vakituisessa työsuhteessa, joskin enimmäkseen osa-aikaisessa. Sitten kokoaikaisessa mutta tuntipalkka niin pieni. Työn ohessa olen opiskellut valtaosan aikuisiästäni ja aika ajoin myös tehnyt kokopäivätyötä sen puolikkaan lisäksi. Joskus olen kyllä ollut opinvapaallakin/palkattomalla (näin jälkikäteen ihmettelen miten olen selvinnyt). Olen ajanut itseni ihan piippuun mutta mitään ei ole jäänyt käteen. Kun saisi edes vaihdettua työpaikkaa.

No se on kyllä tullut ihan vahingossa kun olen kännyllä selannut alaspäin, kävin poistamassa. Olen aiemminkin miettinyt että miksi tuollainen negatiivinen vaihtoehto edes on siinä. Tässähän tulee ihan hysteeriseksi vahinkopeukkujen suhteen. Pahoittelut!

Hirvi :) Ei tarvitse pahoitella. Noita vaihtoehtoja tuossa saisi olla kyllä enemmänkin!

Ei kyllä olen koko ajan ollut vakituisessa työsuhteessa, joskin enimmäkseen osa-aikaisessa. Sitten kokoaikaisessa mutta tuntipalkka niin pieni. Työn ohessa olen opiskellut valtaosan aikuisiästäni ja aika ajoin myös tehnyt kokopäivätyötä sen puolikkaan lisäksi. Joskus olen kyllä ollut opinvapaallakin/palkattomalla (näin jälkikäteen ihmettelen miten olen selvinnyt). Olen ajanut itseni ihan piippuun mutta mitään ei ole jäänyt käteen. Kun saisi edes vaihdettua työpaikkaa.

Hirvi :) Kuullostaa siltä, että sinua on käytetty hyväksi?

.

Meilläkin meni olosuhteiden pakosta niin, että töissä vaan on käyty (mielelläni olisin äidiksi tullut aiemmin), mies pari krt lyhyesti työttömänä - kun ei lasta kuulunut, niin kaikki liikenevä raha meni hoitoihin. Onneksi oltiin samaa mieltä, koska aivan järjetön summa onkin kulunut. Tyttöä en vaihtaisi mihinkään maalliseen, olemme todella onnellisia, että hän päätti tulla meidän tytöksi ja elämän valoksi. Säästöt on siis materialisoitunut lapseksi :)
Katsotaan, saadaanko kakkosta aikaiseksi vai miten on. Olen jo ilmoittanut miehelle, että varautuu pidempään kotihoitoon, mitä esikon kanssa. Jotenkin me pärjätään, jos toinen saa olla töissä sen ajan.
Täällä menossa Primolut, Progynova ja Prednison. Tiistaista eteenpäin menee sitten Synarela-sumut. On tää jännä kevät ;)

Täällä aletaan olla toivuttu mahataudista. 2lapsista vielä sairaana. Ite siivosin jo pesuhuoneen ja pyykkäilly hulluna. Ja ruoka on vähikseen maistunut.

Nyt vois alkaa miettiä ovistakin. Nyt kp9 ja viimeinen letro naamaan. Aloitan testailla varmaan huom tai ylihuomenna. Tänään illalla tuli eka pissakin taudin jäljiltä :joyful:

Dpiu 12 - nega :sad010

Hevoskuurit taisi koitua alkion kohtaloksi:sad015

Kaikki nipistelyt kadonneet, on vaan menkkatuntemuksia...pitäisi alkaa 2pv päästä ja varmaan ne sieltä alkaakin.

Mitenkähän M-M ? Onko sulla vielä menkat tulematta?:rolleyes:

Kp 9/27-28, kaksoishormonitesti näyttää tyhjää ympyrää, Flo ennustaa ovista pe-la. Kuinka paljon aiemmin se vilkkuva naama pitäis saada, et olis toivoa oviksesta?

Hannuli, ei kai sen tartte vilkkua montakaan päivää, Mä oon ymmärtänyt, että ekana tulee tyhjä ympyrä ja siitä lähetään sitten muutosta mittaamaan tuleville päiville. Ovisplussan voi saada, vaikka ei vilkkuisi ollenkaan. Mutta sitte voi olla ehkä heikompi limis, tai aloitettu liian myöhään testata.
Tsemppiä ketjuun! Mä päädyin sohvaan päiväksi, työkaverit ei halunneet mun jäävän töihin yskimään. Kuumetta ei ole, siksi kinkesin töihin ... vähän jännittää, miten lääkesumuttelut onnistuu tukkoiseen nenään huomisesta lähtien.

Hannuli, ei kai sen tartte vilkkua montakaan päivää, Mä oon ymmärtänyt, että ekana tulee tyhjä ympyrä ja siitä lähetään sitten muutosta mittaamaan tuleville päiville. Ovisplussan voi saada, vaikka ei vilkkuisi ollenkaan. Mutta sitte voi olla ehkä heikompi limis, tai aloitettu liian myöhään testata.
Tsemppiä ketjuun! Mä päädyin sohvaan päiväksi, työkaverit ei halunneet mun jäävän töihin yskimään. Kuumetta ei ole, siksi kinkesin töihin ... vähän jännittää, miten lääkesumuttelut onnistuu tukkoiseen nenään huomisesta lähtien.

Ota alle avaavaa niin on parempi vaikutus. Paranemisia.

Kettutyttö, joo tänään testissä avaava suihke. Tuntuu painetta poskissa, että jos tästä ei tuu keuhkokuume niin poskiontelontulehdus ainakin ... blaah

Joo, digi oli nega eilen ja ei menkkoja näy, toivottavasti pian alkais! Tsemppiä sulle piinapäiviin! Peukut on pystyssä!

M-M :) Ompahan jännä, että mikä niitä menkkoja pidättelee, etenkin, kun plussasit jo välissä...:scratch En ole kuullut vielä ihan samanlaisesta tilanteesta.
Pitkää pinnaa vaan ja jaksuja!

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Moi. Pitkästä aikaa. Alkoi tympiä jo koko hiton yritys . Ei vaan jaksanut kiinnostaa kun aina vaan se vuoto alkaa.
Nyt menossa kp 30/ 25-26. Perjantaina apteekin omassa viivanpaikka. Eilen apteekin omassa hiven vahvempi viivanpaikka jossa tilkka väriä . Tänään pregchek ihan haalean vaalean Punainen viiva . Mutta punertavuuden huomasi jo selkeästi . Jokohan viimein alkaa viivat vahvistua, eikä vuoto taas kohta alkais. No minen usko ennen kuin kunnon viiva testissä . Niin monta pettymystä takana . Anteeksi oma napaisuus . Tsemppiä yritykseen teille kaikille tasapuolisesti . Virtuaali halit kaikille <3.

Moi. Pitkästä aikaa. Alkoi tympiä jo koko hiton yritys . Ei vaan jaksanut kiinnostaa kun aina vaan se vuoto alkaa.
Nyt menossa kp 30/ 25-26. Perjantaina apteekin omassa viivanpaikka. Eilen apteekin omassa hiven vahvempi viivanpaikka jossa tilkka väriä . Tänään pregchek ihan haalean vaalean Punainen viiva . Mutta punertavuuden huomasi jo selkeästi . Jokohan viimein alkaa viivat vahvistua, eikä vuoto taas kohta alkais. No minen usko ennen kuin kunnon viiva testissä . Niin monta pettymystä takana . Anteeksi oma napaisuus . Tsemppiä yritykseen teille kaikille tasapuolisesti . Virtuaali halit kaikille <3.

Tari73 :) Oi..joi... ja jospa nyt todella vahvistuisi!:p

Kerro ihmeessä, miten menee. Täällä suorastaan hengitetään samaan rytmiin.

Plussaa kaikille!!!:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016

Oho....meni vähän överiksi:laughing005

.

Katjusha :) saitko kuurin siihen?

En ole vielä käynyt lääkärissä. Joskus olen saanut poskiontelot tyhjennettyä ja tulehduksen pois höyryhengityksellä. Aina ei tarvi antibioottikuuria.
Viime viikolla hoidin tytön korvatulehduksen särkylääkkeellä, 2-3 päivän jälkeen ei oireita. Lääkäri antoi toki ab-reseptin, mutta suositteli särkkäriä.

Takaisin