Voihan kökkö sentään muska 
Parane pian :)
Parane pian :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Itsehän olen testaillut jo monta päivää, kahdesti päivässä :-D Posti toi raskaustestejä... Ei kyllä ole mitään viitteitä että olisin raskaana. Olen jo asennoitunut siihen etten ole.
Oisko nyt dpo15 menossa. Menkat ei oo vielä alkanu mutta eiköhän kohta oo hanat auki. Testi oli tosiaan nega mitä ounastelinkin kun se ällö metallinmaku hävis ku pieru saharaan. Mutta ei muutaku uuteen yritykseen. Ja saan ainaki nyt tehtyä loppuvuoden opinnot ja työharkat ihan suunnitelman mukaan niin en masistele edes pahasti.
Tsemppiä sinne pienelle ja äipälle! Jos löytyy kokonaisia valkopippureita maustekaapista niin heitä muutama veden kans naamariin - oon kuullu että se saattais suojata vatsataudilta. Tuttu vinkkas ja hällä ainaki toiminu!

Viimeinen ab tabletti nielty yöksi.

M-M :) Oletko vielä testannut?
Tai päätitkö ihan odottaa menkkoja alkaviksi?
Jännää![]()
Onko sinulla m-m nyt sitten kuitenkin vuoto myöhässä? Tuo on hyvä ajatus testata varmuuden vuoksi ennen mitään vaarallista.
Itsekin ajattelin testata paremmalla testillä ennen ensi viikon hammaslääkärikäyntiä, kieltäydyn sitten tarvittaessa röntgenistä. Toisaalta minä altistun töissäkin kaikenlaiselle ikävälle. En oikein tiedä mitä tehdä sen asian kanssa.
Minun testit on kaikki negaa. Ei se varmaan tärpännyt. Nyt kuitenkin jo kp 26. En tosin ole ihan herkimpiä testejä raaskinut käyttää.
Tähden kuulumisia odottelen minäkin.

Tässä on ilmeisesti vielä kaksi kiertoa aikaa saada vauva niin, että pääsee nauttimaan äitiyspäivärahoista vuoden 2016 tulotason mukaisesti. Eipä mitään paineita siis :-/

Täällä mahatauti jatkuu miehellä ja mulla. Arvatkaa päivä naiset kumpi huilii omassa huoneessaan ja makoilee sohvalla ja kumpi hoitaa 1v?
Ei tässä kauheasti ole laskelmoitu, vaan täysi yritys on ollut päällä 2,5 vuotta, paria keskenmenojen jälkeistä taukoa lukuunottamatta. Mutta tuo äitiyspäiväraha olisi melkein kolme kertaa parempi laskettuna vuoden 2016 tuloista, en voi valehdella etteikö se harmittaisi!
Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta kyllä se selvästi on alkamassa. Varmaan yön aikana. Tämä kierto jäi siis hieman lyhyeksi, kun viime aikojen keskiarvo on 30 päivää, ja nyt on kp 26. Mutta hyvä niin. Ovulaatio oli sittenkin etuajassa ellei sitten luteaalivaiheen pituus ole muuttunut. Ja nyt minulla on uusia ovulaatiotestejäkin niin tällä kertaa ei jää ovis bongaamatta.
Mun ei ole juuri tarvinnut edes miettiä äitiyspäivärahoja kun tulot olleet samanmoiset jo kauan. Samassa työpaikassa ollut jo 19v.
Mutta on kyllä eroa jos melkein kolminkertainen ero..
Täällä mahatauti jatkuu miehellä ja mulla. Arvatkaapa naiset kumpi huilii omassa huoneessaan ja makoilee sohvalla ja kumpi hoitaa 1v?
Mulla on yks digi kaapissa jemmassa ja jos menkat ei ala huomiseen mennessä varmistelen negan vielä digillä koska haluan vielä 100% varmuuden ennen kuin menen eristyspotilaita hoitamaan ja vaarallisia lääkkeitä käsittelemään.