Hirvi
Sukkela juttelija
Hirvi :) Ei tietenkään. Jokainen toimii omien arvojensa mukaisesti :) Ei kaikki välitä pesämunasta, vakiduunista jne..
Vuosien varrella on tullut haaveiltua kyllä elämästä ilman rajoitteita, sekä velvoitteita. Aamuinen töihinlähtö on välillä hampaiden kiristystä, kun valvotun yön jälkeen jäisi TODELLA mielellään nukkumaan, eikä autolla liikenneruuhkaan.
Elämä on valintoja ja tietty omat ominaisuudet, vahvuudet -sekä heikkoudet vaikuttaa tässä.
Oletko työskennellyt "projekti" tyylisesti?Sellainen mielikuva on muodostunut mulle. Joskus haaveilen itsekin sellaisesta
![]()
Ei kyllä olen koko ajan ollut vakituisessa työsuhteessa, joskin enimmäkseen osa-aikaisessa. Sitten kokoaikaisessa mutta tuntipalkka niin pieni. Työn ohessa olen opiskellut valtaosan aikuisiästäni ja aika ajoin myös tehnyt kokopäivätyötä sen puolikkaan lisäksi. Joskus olen kyllä ollut opinvapaallakin/palkattomalla (näin jälkikäteen ihmettelen miten olen selvinnyt). Olen ajanut itseni ihan piippuun mutta mitään ei ole jäänyt käteen. Kun saisi edes vaihdettua työpaikkaa.

!!!