----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gynen soittoaika oli tänään. Epäili, että ei ole kasvanut follia ollenkaan tässä kierrossa. Seuraavassa ultra kp 13-14 aikoihin ja sit saan irrotuspiikin reseptin. Jos siellä kasvaa jotain.
Eli niin turha kierto kuin vai voi olla oli tää :( :(

Kettutyttö :) Harmi. Näinkin voi käydä.

Toisaalta, jos ajattelee, siihen voi olla myös syy...esim. viallinen munasolu. Jos sellainen olisi hedelmöittynyt, niin luultavasti olisit keskeyttänyt raskauden jossain vaiheessa, ellei olisi mennyt ennen sitä poikki.

:eek:Tämä vaan oletus.

Kettutyttö, pah... Sama vika rahikaisella, eli enpä usko ovuloineeni: aamulämmöt on edelleen alhaalla, vaikka "ehkä" olin ovuloinut jo viikonloppuna. Siellä oli vain 8-9 mm follit molemmin puolin näkösällä, ja ohut limis. Onneksi ei ollut vaihdevuosiolo, eli tuntui olevan hormoneja kehossa. Mulla on Ovestin-kapseleita varalta, jos iskee ihan armoton estrogeenivaje.
Joo, onhan tää sellasta vanhemmiten, että niin ne kierrot alkaa tekemään mitä tahansa temppuja.

Katjusha, muska ja tähti
Kiitos kanssanärkästyksestä. Mua harmittaa vietävästi siksikin, kun on niin vähän rahaa ja tuo ensi kierron ultra sekoittaa koko pakan taas.

:greet025 täällä mies kyselee raskaustestiä, että mitä siellä näkyy.

Pahh.. valitettavasti ei näy mitään:smiley-angelic002

Näitä roskishaamuja ei saa edes kuvattua, vaikka yritin.

Hän puhuu sitä, että toinen ois nyt jo tullossa...

Sanoin, että vauva tulee, kun tulee:smiley-angelic006
Miehellä on melkein kovempi vauvakuume, kun on itsellä:banghead:

.

Pahoittelut Tähti! Hakekaa ajoissa apuja jos meinaatte. Kun sulla ikäänkin. Esikoiselle olis kivaa saada kaveri.

Muska77 :)

Sitä just, ois kaveri kiva :)

Asiaa täytyy harkita, tosin meillä ei ollut ajatuksena ihan vielä yk4 jälkeen sännätä hoitoon...Myös miettii sitäkin, että miten rankkoihin hoitoihin on valmis, kun on kuitenkin jo yksi lapsi.
Mies kyllä sanoi, että jos haluan jotain hoitoja, niin ei pistä vastaan.

Juu ei kaiketi muutoin kiiru olis mut tuon iän vuoksi. Sen vuoksi minäkin kävin gynellä. Toiveena iän vuoksi raskautua mahd pian jos vaan mahdollista. Eikö teillä ollut joku apu viime raskaudessakin?

Juu ei kaiketi muutoin kiiru olis mut tuon iän vuoksi. Sen vuoksi minäkin kävin gynellä. Toiveena iän vuoksi raskautua mahd pian jos vaan mahdollista. Eikö teillä ollut joku apu viime raskaudessakin?

Muska77 :)

Yksi inssi.

Last edited by a moderator:
Hei pitkästä aikaa!

Pahoittelut Tähdelle ja Kettutytölle. Toivottavasti kevät toisi edetessään kaikille hyviä uutisia!

Mulla oli jälkitarkastuksessa onneksi kaikki hyvin. Voi huokaista siltä osin.

Kuumeilu sen kun kasvaa....Oliko niin, että Kettutytön kanssa ollaan tästä porukasta ainoat, joilla ensimmäinen toiveissa, muilla ainakin yksi lapsi entuudestaan? :)

Hippunen, en ihan varma ole, mutta siltä näyttää.
Anteeksi, nyt pakko kysyä jälkitarkastus mistä?
Oot varmasti sen kertonut, mut nyt oon paikassa missä en hirveen pitkästi voi selailla puhelinta.

Pahoittelut kaikille, joilla ei ole tärpännyt. Niin paljon viestejä loman aikana, että yksittäin mahdoton vastata.

Itsellä nyt kp12 ja lupaavaa jomotusta vasemmassa munasarjassa. Oikeahan mulla ei taida toimia ollenkaan. Myös kirkastuvaa limaa alkanut näkyä. Näinköhän letrot saisi mulle ihan kunnollisen ovulaation vihdoin aikaan? Vielä kun saisi ukon kellistettyä, se tuntuu olevan vaikein asia ajoittaa... Miehellä joku ihme "onkohan se lapsi nyt ihan viisasta" -vaihe. No helvetti, vuoden ollut ilman ehkäisyä, NYT ei ehkä enää ole aika katumapäälle tulla. Oma fiilis on, että vaikka vauva ennen parisuhdetta, pah!

Hannuli höh miehellesi. Sinä vielä syöt letrojakin ja toinen miettii onkohan viisasta :mad: Miehet on joskus kummallisia. Typeriä, ajattelemattomia jne...Ei niitä huvikseen syödä.

Pahoittelut Tähti negasta!

Täällä melkein ovisplussa. Hyödynnetty on parina päivänä ja tänään jatkuu.

Takaisin