----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut kaikille, joilla ei ole tärpännyt. Niin paljon viestejä loman aikana, että yksittäin mahdoton vastata.

Itsellä nyt kp12 ja lupaavaa jomotusta vasemmassa munasarjassa. Oikeahan mulla ei taida toimia ollenkaan. Myös kirkastuvaa limaa alkanut näkyä. Näinköhän letrot saisi mulle ihan kunnollisen ovulaation vihdoin aikaan? Vielä kun saisi ukon kellistettyä, se tuntuu olevan vaikein asia ajoittaa... Miehellä joku ihme "onkohan se lapsi nyt ihan viisasta" -vaihe. No helvetti, vuoden ollut ilman ehkäisyä, NYT ei ehkä enää ole aika katumapäälle tulla. Oma fiilis on, että vaikka vauva ennen parisuhdetta, pah!

Hannuli77 :) Kai miehesi käsittää, ettet ihan huvikseen tollasia "syöpälääkkeitä" popsi?!:eek:

Onko hänellä ollut muutoksia esim. työssä viimeaikoina, jos nyt empii... Naisethan aina joutuu kovemmalle ja ahtaammalle näissä elämäntilanteissa.

En tiedä, mikä nyt mättää. Toki hän ei alunperinkään ole mun kuumetta jakanut, hänestä olisi hyvä näin. Mutta koska on varsin hyvin tiennyt että kapselin jälkeen mulla ei ole ollut ehkäisyä yli vuoteen ja siitä huolimatta pannut paljaalla, on hän mielestäni sitoutunut siihen, että vauva voi tulla. Ihan älyttömän epäreilua ruveta tässä vaiheessa hannaamaan. Koen muutenkin, että naiset on eriasemassa, koska biologinen kello ei tässä asiassa ole tasapuolinen. Mulla ei ole aikaa miettiä. Mä olen tosissani, koen jopa fyysiseen kipuun asti vauvakuumetta. Jotain jää puuttumaan, jos en edes yritä.

1. En tiedä, mikä nyt mättää. Toki hän ei alunperinkään ole mun kuumetta jakanut, hänestä olisi hyvä näin. Mutta koska on varsin hyvin tiennyt että kapselin jälkeen mulla ei ole ollut ehkäisyä yli vuoteen ja siitä huolimatta pannut paljaalla, on hän mielestäni sitoutunut siihen, että vauva voi tulla. Ihan älyttömän epäreilua ruveta tässä vaiheessa hannaamaan. Koen muutenkin, että naiset on eriasemassa, koska biologinen kello ei tässä asiassa ole tasapuolinen. Mulla ei ole aikaa miettiä. Mä olen tosissani, koen jopa fyysiseen kipuun asti vauvakuumetta. Jotain jää puuttumaan, jos en edes yritä.

Hannuli77 :) Naisethan heikommassa monessa asiassa. Tulot jää yleensä aina vähäisemmiksi, lapsien vuoksi. Kaikki särky ja kipu, omat unettomat yöt, valvomiset vauvan kanssa ja mahdommisesti kivulias synnytys. Päälle jaksaminen töissä.

Myös työmaailmassa lähtöpalkka ei ole yleensä samaa luokkaa, kuin miehillä samasta työtehtävästä.

Niin ja biologinen kello myös!! Miehillä ei taida sitä olla.

Pidä vaan puolesi:gen045

Last edited by a moderator:
Soviteko yhdessä letrojen syömisestäkin? Eli oliko hän sitä mieltä et kokeilet te niitä?
Tuo on kurjaa kun toinen ei niin täysillä mukana. Onnellinen varmasti on kun,/jos lapsi syntyy.

Soviteko yhdessä letrojen syömisestäkin? Eli oliko hän sitä mieltä et kokeilet te niitä?

Tuo on kurjaa kun toinen ei niin täysillä mukana. Onnellinen varmasti on kun,/jos lapsi syntyy.

Miehet usein onnellisia lopputuloksesta, mutta siinä välissä asia ei selvästi oikein kiinnosta.

Ei sovittu, minä varasin ajan lääkäriin. Tiesi kyllä, että menen ja tiesi että sain letrot. Mutta on sellainen mörö luonteeltaan, ettei kommentoi mitään. Mä olisin ollut ihan fine silloin vuos sitten, jos olisi sanonut, ettei ehdottomasti halua ja ottanut kumit käyttöön. Itelläkin tämä kuume on tässä vuoden aikana vasta hitaasti noussut kohti huippua, olen ts. kasvanut ajatukseen ja niin valmis kuin nyt vaan uuden edessä voi olla. Jos nuo mun kaksi lasta olisi yhteisiä, voisin ehkä sopeutua helpommin ajatukseen, että mulle jää ikuinen haave. Mutta koen jotenkin yhteisen lapsen lukitsevan meidät tiukemmin yhteen. Molemmilla kun on omat elämät ja osittain omat koditkin ja tuntuu, että sitä yhteistä ei niin ole. Vaikea selittää.

Hannuli, toivottavasti parisuhdehärdelli rauhoittuu. Ei se niin helppoa noiden ukkojen kanssa ole... niinpähän sitä itsekin voi yllättävän oudosti uusiin tilanteisiin suhtautua tai että jotakin tajuaa olevan tekeillä - vaikka toisen mielestä homman piti olla selvää ja itsestäkin se oli vielä eilen selvää.
Täällä ootellaan uuden kierron alkua ja sitte alkais tosi kuumeilu. Kun lähtee napsimaan progynovaa, ei omaa ovulaatiota luultavimmin kuulu.
Huoh, mitähän tästä kaikesta tulee. Itse henkisesti valmistaudun tähän, ja mies on vaihtamassa työpaikkaa viikon päästä. Jännitystä ilmassa siis.
Katjusha kp 24

Plussan sain tikkuun tänään alkuillasta. Normiaikataulun mukaisesti. Siemennetty on :happy: Meillä pienin flunssassa ja kauheen raskasta ollu hoitaa sitä pari päivää. Yskii syönnin ja juonnin päälle. Ja joi tosi vähän eikä ruokalaan maistunut. Tänään onneks joi pillimehuja ja söi illemmalla hyvän annoksen ruokaakin ja vielä iltapuuron. Eli vähän on flunssa helpottamassa. Ja nauroi kovasti ku hassuteltiin. Nyt mun nenä alko vuotaa ja kurkussa lievää kipua. Siirtynee muhun. .Oviksen vuoksi en ole lääkinnyt itteeni.

Liitteet

• IMG_20180302_232036__01.jpg
    IMG_20180302_232036__01.jpg
    893.1 KB · Katsottu: 185
Hannuli anteeks mua niin naurattaa tuo "et tuskin tulee kumit mieleen". Sitä mietin onko tavara laadukasta jos viime kerrasta 1,5vkoa. Me aina otetaan vanhat ennen ovista pois. En tiedä onko tässä perää vai mistä olen moisen keksiny. Ehkä miehesi on ottanutkin. Kertokaa jotka paremmin tiedätte.

Hannuli anteeks mua niin naurattaa tuo "et tuskin tulee kumit mieleen". Sitä mietin onko tavara laadukasta jos viime kerrasta 1,5vkoa. Me aina otetaan vanhat ennen ovista pois. En tiedä onko tässä perää vai mistä olen moisen keksiny. Ehkä miehesi on ottanutkin. Kertokaa jotka paremmin tiedätte.

Joo yli neljä päivää, niin alkaa olla huono dna. Näin sanoi lapsettomuuslääkäri.

Reilun satkun vain? Yksityiselläkö? Miten se homma eteni?

Muska77 :)

Oli ihan simppeli, varattiin vaan aika. Inssi oli hetkessä ohi, eli siipat sisään vaan.

Juu yksityinen, koska julkiselle iän puolesta ei enää päässyt.

:greet025
No siis vatsassa tuntuu, että nyt ois menkat päällä, mutta verta ei näy!:wideyed:

Ehdin jo aamulla ilmoittaa miehelle, että nyt ne alkoi. Tuli siis sellainen pienen pieni limainen veriklimppi, yök:yuck:

Vähänkö ihmetyttää, ettei mitään näy. No, nyt mies sitten tietty jo intoilee, ettei niitä ehkä tulekkaan...sanoi vinkeästi, ehkei alakkaan:dance011

Ainakin testi oli puhdas nega!:arghh:

Missä on mun niagara? Oon elänyt niin epäterveellisesti tämän kierron ajan, että sitä jopa toivoisi.

Takaisin