T
Tähti ★
Vieras
Pahoittelut kaikille, joilla ei ole tärpännyt. Niin paljon viestejä loman aikana, että yksittäin mahdoton vastata.
Itsellä nyt kp12 ja lupaavaa jomotusta vasemmassa munasarjassa. Oikeahan mulla ei taida toimia ollenkaan. Myös kirkastuvaa limaa alkanut näkyä. Näinköhän letrot saisi mulle ihan kunnollisen ovulaation vihdoin aikaan? Vielä kun saisi ukon kellistettyä, se tuntuu olevan vaikein asia ajoittaa... Miehellä joku ihme "onkohan se lapsi nyt ihan viisasta" -vaihe. No helvetti, vuoden ollut ilman ehkäisyä, NYT ei ehkä enää ole aika katumapäälle tulla. Oma fiilis on, että vaikka vauva ennen parisuhdetta, pah!
Hannuli77 :) Kai miehesi käsittää, ettet ihan huvikseen tollasia "syöpälääkkeitä" popsi?!
Onko hänellä ollut muutoksia esim. työssä viimeaikoina, jos nyt empii... Naisethan aina joutuu kovemmalle ja ahtaammalle näissä elämäntilanteissa.

Meillä pienin flunssassa ja kauheen raskasta ollu hoitaa sitä pari päivää. Yskii syönnin ja juonnin päälle. Ja joi tosi vähän eikä ruokalaan maistunut. Tänään onneks joi pillimehuja ja söi illemmalla hyvän annoksen ruokaakin ja vielä iltapuuron. Eli vähän on flunssa helpottamassa. Ja nauroi kovasti ku hassuteltiin. Nyt mun nenä alko vuotaa ja kurkussa lievää kipua. Siirtynee muhun. .Oviksen vuoksi en ole lääkinnyt itteeni.