----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kettutyttö :) Mikä estää pupuilemasta ennen:rolleyes:

Täällä dpo 3 ja lievää kramppaamista alavatsalla...

.

Mies ei ole kotona. Eli pupuilu ei oikein yksin onnnistu. Tulee perjantaina yöllä kotiin. Tarvii käskee herättää :D
Se vaan kun pelkään että hällä tulee ”laukaisupaineita” ajoitetuista. Ja siis tuleekin, oon huomannut. Eli mun pitäis pystyä markkinoimaan asia niin ettei oikeesti ole ”pakko”.
Muutoin ollu ikinä ongelmia hällä, mutta nyt kun tää letrokierto, niin hän tosissaan panikoi jos ei saakaan tulemaan. Ja kun panikoi, niin ei tietenkään onnistukaan. Eilen kesti siis älyttömän kauan ennen kuin päästi simpat matkaan.
Ja sen perään oikein huokaisi, että onnistu. Voi raukkaa :(

Ja niin. Anteeksi yksityiskohtainen selostus.

Muokattu viimeksi:
Niin nainen pääsee siinä mielessä helpommalla, että voi vaikka nukkua siittämisen ajan. En yhtään ihmettele että miehille tulee paineita.

Joo ei oo miehellä helppoa. Myönnän itsekin että kovassa vauvakuumeessa käyttäydyn ”ne siemenet nyt vaan tänne”, ei siinä kyllä aina hellyyttä ja romantiikkaa ole. Mies-parka on herkkä otus hänkin, tiedän pitäis paremmin huomioida..!

Kettutyttö :) Kuinka pitkä sun kierto normisti on?

Nythän tuo sinun lääke saattaa muuttaa kierron pituutta.

Ovis on ainakin lähellä, joten kellistä mies!:p

.

Niin juu mun kierto on epäsäännöllinen. 12-34 pv oli ennen km ja sen jälkeen käynnistettiin ja oli 47 kp ennen kun alkoi.

Kuukautisiin 3-4 päivää. Tutut hermojenkiristelyt aina juuri tässä vaiheessa kiertoa. Kai joku hormonaalinen muutos vaikuttaa asiaan. Plääh...

Mies ei ole kotona. Eli pupuilu ei oikein yksin onnnistu. Tulee perjantaina yöllä kotiin. Tarvii käskee herättää :D
Se vaan kun pelkään että hällä tulee ”laukaisupaineita” ajoitetuista. Ja siis tuleekin, oon huomannut. Eli mun pitäis pystyä markkinoimaan asia niin ettei oikeesti ole ”pakko”.
Muutoin ollu ikinä ongelmia hällä, mutta nyt kun tää letrokierto, niin hän tosissaan panikoi jos ei saakaan tulemaan. Ja kun panikoi, niin ei tietenkään onnistukaan. Eilen kesti siis älyttömän kauan ennen kuin päästi simpat matkaan.
Ja sen perään oikein huokaisi, että onnistu. Voi raukkaa :(

Ja niin. Anteeksi yksityiskohtainen selostus.

Kettutyttö :) Toivotaan, että nyt ajoitus onnistuisi :)

Voi miten vakavasti ottaakaan...Silitähän vaikka päästä, jottei tulisi liian kovia suorituspaineita..

Mutta kyllähän vauvakuumeinen mies on myös aika toppuuteltava :) Luultavasti hänellä on kova vauvakuume myös.

Tsempit!! :)

.

Last edited by a moderator:
Kettutyttö :) Toivotaan, että nyt ajoitus onnistuisi :)

Voi miten vakavasti ottaakaan...Silitähän vaikka päästä, jottei tulisi liian kovia suorituspaineita..

Mutta kyllähän vauvakuumeinen mies on myös aika toppuuteltava :) Luultavasti hänellä on kova vauvakuume myös.

Tsempit!! :)

.

Kyllä on vauvakuume hällä kova. Oon yrittänyt lievittää paineita ja jopa pienen narraamisen kautta. (Väitin, että luultavasti eilinen kerta riittää jos on riittääkseen, ajatuksella että voin kellistää ilman, että luulee tarvittavan simppoja :D)

Kuukautisiin 3-4 päivää. Tutut hermojenkiristelyt aina juuri tässä vaiheessa kiertoa. Kai joku hormonaalinen muutos vaikuttaa asiaan. Plääh...

Mullakin kiristää aina ennen menkkoja. Ja puolivälissä. Eli noin oviksen kohilla. En vain ennen yrittely edes koskaan tajunnut, että on juurikin kyse oviksesta silloin.

Tsemppiä!!

Suorituspaineista meillä mies tosiaan välillä yökeikoista väsynyt tai sitten mun pitää päästä nukkuun kun aamulla töihin niin silloin otan suihin ja vähän ennen h-hetkeä mies nykäisee mut satulaan. Tosi helppo konsti ja toimii aina.

Eli Katjusha mieheni saa multa huomiota suulla... Ja jos Tähti neuvoo silittää päätä minä neuvon......

Mut kukin tavallaan. Toisella toimii toinen konsti ja toisella toinen. Se kyllä harmi jos suorituspaineista vuoksi jää väliin laukaisu.

Ultrassa oli 12 mm johtofolli. Pieniä oli paljon päälle. Maanantaina kontrolliultra, että jatkaako kasvua vai väsähtääkö.
Toivottavasti jatkaa. Ens kierrossa olis sit lääkemäärä selvä ja ei tarvitse mennä ilmeisesti ultraamaan jos tää nyt onnistuu tällä määrällä.
Tiiän että monilla maksaa paljon paljon enemmän hoidot mutta meille tää on hirveän iso summa ja hirvittää että mitä ihmettä syödään ensi kuussa :|

Suorituspaineista meillä mies tosiaan välillä yökeikoista väsynyt tai sitten mun pitää päästä nukkuun kun aamulla töihin niin silloin otan suihin ja vähän ennen h-hetkeä mies nykäisee mut satulaan. Tosi helppo konsti ja toimii aina.

Eli Katjusha mieheni saa multa huomiota suulla... Ja jos Tähti neuvoo silittää päätä minä neuvon......

Mut kukin tavallaan. Toisella toimii toinen konsti ja toisella toinen. Se kyllä harmi jos suorituspaineista vuoksi jää väliin laukaisu.

Muska :)

Tää sun on niin hauska kirjoitus....:laughing021

En tiedä miksi:laughing002

.

Niin nainen pääsee siinä mielessä helpommalla, että voi vaikka nukkua siittämisen ajan. En yhtään ihmettele että miehille tulee paineita.

Hirvi :) :sleep011...kunhan osuu oikeaan koloon..:laughing001

.

Dpo 4 - ei tuntemuksia.

Aloitin aamulla ottaan pienen palan disperiniä, kunnes plussa pärähtää (tai menkat) :p

Tässä kierrossa otan taas mukaan punkun:joyful: Tänään on hyvä sekin aloittaa, kun on perjantai:happy:

.

.

IMG_20180119_133258.jpg

Tilasin postista vaihdevuositestejä, mutta niistä puuttuu käyttöohje. Tai on takapuolella tämä kuva, mutta puuttuu ohjeet siitä kuinka kauan testiä pitää liottaa näytteessä, kuinka kauan pitää odottaa testin valmistumista, minä päivinä testi tehdään. Tulkitaanko testi samalla tavalla kuin raskaustesti, haaleakin viiva on positiivinen?

MUOKS nettikaupasta löysin sen verran lisätietoja että 10s kastetaan ja testi luetaan ilmeisesti 5-10 minuutin kuluessa (tuossa pakkauksessa kyllä mielestäni lukee 15 min kuluessa). Nyt tarttee enää selvittää testipäivät.

Varmaan myyjää ärsyttänyt lähettää noin pientä tilausta, kun olen tilannut vain pari testiä eikä ole siksi vaivautunut heittämään ohjeita mukaa.

Muokattu viimeksi:
Kyllä on vauvakuume hällä kova. Oon yrittänyt lievittää paineita ja jopa pienen narraamisen kautta. (Väitin, että luultavasti eilinen kerta riittää jos on riittääkseen, ajatuksella että voin kellistää ilman, että luulee tarvittavan simppoja :D)

Kettutyttö :)

Tähän sellainen ajatus, jonka myös huomasin silloin esikoista yrittäessä, että paineita miehelle loi se, että oli epätietoinen siitä, menikö siittiöt perille asti:wideyed:

No eihän sitä voi tietää ja uihan ne kai aika matkan itsekin. Hän oli vähän huolestunut siitä, että osa valui ulos.

Mutta siis joo, paineita voi olla monesta!

Myös jos mies on luonteeltaan suorituskeskeinen, niin saattaa ottaa paineita enemmän. Siksi neuvoni on silittää päästä:Heartblue

.

Hirvi, testaa ensin kp 3 ja jos näet melko vahvan viivan - toinen testi kp 7-8 maissa muistaakseni (jos vaikka haalenisi. Itse en vaivautunut). Ihan haalea on negatiivinen. Tämä on vaikeampi tulkittava kuin ovis- tai raskaustesti.
ImageUploadedByVau Foorumi1516374285.302041.jpg

Tämän yllä olevan laskin negatiiviseksi.
Tämän alla olevan puolestaan positiiviseksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1516374362.581886.jpg

Kettutyttö :)

Tähän sellainen ajatus, jonka myös huomasin silloin esikoista yrittäessä, että paineita miehelle loi se, että oli epätietoinen siitä, menikö siittiöt perille asti:wideyed:

No eihän sitä voi tietää ja uihan ne kai aika matkan itsekin. Hän oli vähän huolestunut siitä, että osa valui ulos.

Mutta siis joo, paineita voi olla monesta!

Myös jos mies on luonteeltaan suorituskeskeinen, niin saattaa ottaa paineita enemmän. Siksi neuvoni on silittää päästä:Heartblue

.

Joo kaikesta voi ottaa paineita. Juteltiin eilen ja epäilee että on juuri tämä hoitokierto mikä tekee sen. Molemmat ajateltiin että varmaankin tuo seuraava kierto on helpompi, kun on yksi alla ja nähdään, ettei ole maailmanloppu vaan normisti pupuilemaan niinkuin aiemminkin. Ja voihan olla, että jo juttelukin auttoi.

Joo kaikesta voi ottaa paineita. Juteltiin eilen ja epäilee että on juuri tämä hoitokierto mikä tekee sen. Molemmat ajateltiin että varmaankin tuo seuraava kierto on helpompi, kun on yksi alla ja nähdään, ettei ole maailmanloppu vaan normisti pupuilemaan niinkuin aiemminkin. Ja voihan olla, että jo juttelukin auttoi.

Kettutyttö :) Puhuminen parasta mitä miehen kanssa voi "harrastaa". Mies on yllättävän arka, eikä uskalla ilmaista ihan jokaista murhettaan ilman keskustelua. Ellei puhuta, suorituspaineet nousevat.

Mistä esim tämä sanonta tulee TUHKAMUNA? Onko jollain tietoa? Tuohan halveeraa miehiä siitä, että on lapseton.

Ihan kuin kaikki olisi vaan simppeliä ja yksinkertaista, sekä miehestä kiinni.

.

Kiitos Katjusha! Viikon kuluttua sitten testaan sillä, jos ei jotain dramaattista tapahdu tässä.

En malttanut olla testaamatta äsken raskaustestillä. Harmi kun minulla on niin huono kamera etten saa tarpeeksi tarkkaa kuvaa. Mielestäni siinä oli pelkkä viivanpaikka ilman väriä. Mutta tuohon testiin ei mielestäni ole aiemmin tullut viivanpaikkoja. Voihan olla että ovat muuttaneet testiä huonommaksi. Voikohan dpo 7 vielä edes näkyä mitään?

Takaisin