----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En malttanut olla testaamatta äsken raskaustestillä. Harmi kun minulla on niin huono kamera etten saa tarpeeksi tarkkaa kuvaa. Mielestäni siinä oli pelkkä viivanpaikka ilman väriä. Mutta tuohon testiin ei mielestäni ole aiemmin tullut viivanpaikkoja. Voihan olla että ovat muuttaneet testiä huonommaksi. Voikohan dpo 7 vielä edes näkyä mitään?

Hirvi :) Voi näkyä jotain... :)

Testaa huomenna uudestaan. Toki, en usuta höttöilemään, koska on hirmu aikaista.

Silti saa olla optimistinen:joyful:

.

Minäkin sanoisin, että voi näkyä. Jos oma hcg-lähtötaso on vaikka 5IU/ml niin varhaisella kiinnittymisellä se voi hyvässä lykyssä näkyä 1-2 päivässä.

Toisesta nännistä tihkui hitunen "maitoa" kun varovasti puristelin. Se taitaa tarkoittaa että kemialliseksi jäi. Ensinnäkin synnytyksen ja ainakin pidemmillä viikoilla tapahtuvan keskenmenon jälkeen on tyypillistä että erittyy maitoa. Toiseksi selasin läpi päiväkirjamerkinnät kahden vuoden ajalta - minulla on ollut vastaavaa kolme kertaa aiemminkin ja koskaan en ole plussannut niissä kierroissa. Sen sijaan ainakin yhdessä niissä kierroissa minulla oli vahva intuitio kemiallisesta.

Hirvi :)
Testasitko tänään?

En halua painostaa, mutta jännittävää miten sun viivanpaikka, onko se vahvistumassa...

Last edited by a moderator:
Toisesta nännistä tihkui hitunen "maitoa" kun varovasti puristelin. Se taitaa tarkoittaa että kemialliseksi jäi. Ensinnäkin synnytyksen ja ainakin pidemmillä viikoilla tapahtuvan keskenmenon jälkeen on tyypillistä että erittyy maitoa. Toiseksi selasin läpi päiväkirjamerkinnät kahden vuoden ajalta - minulla on ollut vastaavaa kolme kertaa aiemminkin ja koskaan en ole plussannut niissä kierroissa. Sen sijaan ainakin yhdessä niissä kierroissa minulla oli vahva intuitio kemiallisesta.

Hirvi :) Aika erikoista... en oo kuullutkaan, että maitoa tihkuu ennen loppuraskautta tai synnytystä...

.

Dpo 5 :)

- vatsaa yhä repelee

- yöllä viluttaa, (lämpöpatteri vieressä). Taas kerran jäässä, sama aikaisemmilla yrityskerroilla.

Lämpö eilen illalla 36.2C :eek: Voisko olla implantation dip?

Kiinnittyy siis kai tänään aikaisintaan

Ei muita oireita, paitsi vatsan turvotus! Tai sit on tullut syötyä töissä liika (jokapäiväisessä buffetissa). Turhauttavaa pakkosyöttöä:arghh:

Raskaustestit kohta ostoskoriin.

Aikomus testata dpo9...tai kärsimättömänä kuitenkin luultavasti dpo8:happy:

Tsempit itse kullekin omaan vaiheeseen!:smiley-bounce016
.

^ Ihan pikkiriikkinen hitunen sitä "maitoa". Ei näkynyt mitään testissä tänään ja olen aika varma että tämä kierros ei onnistunut :-(

Googlailin lisää tuosta maitovuodoista. Voi se joskus enteillä plussaustakin. Mutta aika usein ei enteillyt. Otapa siitä sitten selvää. Pitäisiköhän tehdä vähän kalliimpi testi huomenna.

Hirvi, mulla keran ollut ihan muuten vaan, sanoi lääkäri että joskus sitä esiintyy. Ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.

:greet025
Tuntemukset - menkkajomotus!! Siis vasta dpo 6. Kohdussa nipistelyä:smiley-ashamed004

Vatsa myllää, sekin hyvin epätavallista

Ompa jänniä tuntemuksia

Tässä kierrossa lungisti, sekä punaviiniäkin nauttineena.

.

Mollukka :)
Joko oot testannut? Eikös sulla pitänyt jo menkat alkaa, jos alkaa...

Hirvi :)
Joko tänään uskalsit testata?

:greet025täällä yhä jomotusta kohdun alueella ja vattaa turvottaa:wtf:. Kävin jo puntarillakin, kun housut kiristää, mutta paino on sama...

No, sitten öklö olo aamusta saakka, johtuneeko eilisestä punkusta:oops: Tosi siitä määrästä ei yleensä yhtään mitään oloja tule.

Tekisi mieli testata jo huomenna dpo 7.
Tiedän, että testi menee hukkaan, mutta silti:joyful:

Saa nähdä miten kierron kanssa käy... edessä, kun on all incl lomamatka, että ollaanko nollalinjalla vai juhlalinjalla...
.

Tein kaksikin testiä. Toiseen viivapaikka ilman väriä ja CB digi "ei raskaana" :-(

Milloin lähdet matkalle Tähti, joko tässä kuussa?

Täällä menkkajomotukset jo tuntuu. Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta varmaan ihan kohta. :shifty: Plääh.

Takaisin