----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp11 ja vilkkuva hymynaama tänäänkin. Tosin taitaa olla ihme, jos seksiä tähän kiertoon saadaan. Kireä ilmapiiri :( Kas kummaa kun tuo yks kehittää aina riidan juuri oviksen ajankohtaan.

Mä ihmettelen sen klinikan toimintaa joka teki sulle Inseminaation. Kun oli fyysinen kunto tulehduksen vuoksi mahdollisimman epäsuotuisa. Seuraavassa kierrossa ois hedelmöittymisen ollut huomattavasti todennäköisempää. Tosi moraalitonta minusta.
Inseminaatiossa muutenkin on 15% todennäköisyys mikä melko sama kuin luomusti yrittäessä.
Toivottavasti onnistaa ensi kierrossa!

On: ovulaatiotesti plussa tänään ;)

Kettutyttö :) Tuossa oli vaan huonoa tuuria mukana, ei varsinaisesti kenenkään syytä...

Fyysinen kunto oli luultavasti huono, vaikkei sitä huomannut edes ulkolenkillä.
Vielä siis toipilas, mutta tulehdus häädetty. Antibiootit pisti pakin huonoon jamaan, nehän voi kestää pitkään, että entinen tasapaino saavutetaan.

Kp11 ja vilkkuva hymynaama tänäänkin. Tosin taitaa olla ihme, jos seksiä tähän kiertoon saadaan. Kireä ilmapiiri :( Kas kummaa kun tuo yks kehittää aina riidan juuri oviksen ajankohtaan.

Hannuli77 :) Ei kai livahtele karkuun pitkin seiniä...:laughing005 miehet on hassuja yksilöitä.

Oon törmännyt saman tyyliseen, eli h-hetkenä ei millään ehtisi, mutta sitten raskaustestin tuloksia kyllä udellaan jo viikko ennen mekkojen alkua ja vauva kuume on kova. Jos voisikin sikistä pyhästä hengestä - neitseellinen raskautuminen:laughing021

Alkuaikoina meillä oli paljon seksiä. Tosi paljon. Miehen puolelta se oli alkuhuumaa, mun puolelta normitila.

Alkuaikoina meillä oli paljon seksiä. Tosi paljon. Miehen puolelta se oli alkuhuumaa, mun puolelta normitila.

Muska77 :) Kuullostaa samalta, noin se oli meilläkin alussa....

Saitko miehen nyt mukaan tähän letro ovikseen?:rolleyes:

Muska, meillä ihan sama. Nykyisin mä haluan huomattavasti enemmän (ei pelkästään kuumeen takia) ja ollaan tästä riideltykin, kun otan sen niin etten ole haluttava. Meillä tähän suhteeseen kun on mahtunut luottamuspulaakin.

Nykyisin mä haluan huomattavasti enemmän (ei pelkästään kuumeen takia) ja ollaan tästä riideltykin, kun otan sen niin etten ole haluttava. Meillä tähän suhteeseen kun on mahtunut luottamuspulaakin.

Hannuli77 :) Miehet ei käsitä just tuota, että naisille tulee kelpaamattomuuden tunne. Naisia, kun arvostellaan yleismaailmallisesti pitkälti ulkomuodon mukaan ja vaikkei kumppani tekisikään tarkoituksella sitä, hän voi tietämättään aiheuttaa tunteen, ettet ole haluttava. Selitä ja kuvaile sitä tunnetta sitten:dontknow:scratch
Mä en ainakaan osaa:singing::joyful:

Olen todennut, että paino ei ole suhteessa kovin ratkaiseva tekijä, vaan jotain muuta. Nyt lyttään nämä tv:stä tutut Rakkaus Dietit!:angry4:laughing021

Miehet helposti sanoo, että kaikki halu ja haluttomuus liittyy painoon, mutta hihhh...toi on tekosyy!

Meillä ei ainakaan mitään dramaattista halujen parannusta tapahtunut, vaikka bmi laski 29-> 20. Tosin mies ennalta sanoi, että kyllä se vaikuttaa häneen, mutten ole huomannut yhtikäs mitään muutosta:rolleyes::wink

Meillä varmaan sen tekee nuo 30 yhteistä vuotta! Asiat on arkistuneet, kuten asioilla on tapana. Ehkä ne joskus vielä piristyy, kun tuo villi 1-v. taapero kasvaa:happy119...ja mahdollinen tuleva sisarus:smiley-angelic003

.

Last edited by a moderator:
Meillä mies sano eilen että on huolestuttavaa et seksiä on vain yrityksen aikaan. No sanoo mies joka ei oo tehny aloitetta 3vuoteen. Nyt on menny joku kk et seksiä vain muutama kerta kuussa. Kerran kun valitin asiasta sanoi että syypää on tuo 1v. Mä oon seksuaalinen tyyppi ja oon nyt kärsinyt puutosta yrityksen vuoksi. Monesti menty lyhyen kaavan mukaan jolloin mä jään ilman.

Ennen nykyistä miestä seukkasin tovin 10v nuoremman kans ja oi voi sitä aktiivisuutta, halukkuutta ja miellyttämisen halua ja kokeilunhalua mitä sain osakseni. Hirvelläkö semmoinen nuori viriili ihanuus?!

Tsih, nuori viriili ainakin t. puuma

Joskus minä kyllä ihmettelen miten miehet pystyy ollenkaan seksiin kun niillä on niin kovat suorituspaineet.

Hannuli77 :) Miehet ei käsitä just tuota, että naisille tulee kelpaamattomuuden tunne. Naisia, kun arvostellaan yleismaailmallisesti pitkälti ulkomuodon mukaan ja vaikkei kumppani tekisikään tarkoituksella sitä, hän voi tietämättään aiheuttaa tunteen, ettet ole haluttava. Selitä ja kuvaile sitä tunnetta sitten:dontknow:scratch
Mä en ainakaan osaa:singing::joyful:

Olen todennut, että paino ei ole suhteessa kovin ratkaiseva tekijä, vaan jotain muuta. Nyt lyttään nämä tv:stä tutut Rakkaus Dietit!:angry4:laughing021

Miehet helposti sanoo, että kaikki halu ja haluttomuus liittyy painoon, mutta hihhh...toi on tekosyy!

Meillä ei ainakaan mitään dramaattista halujen parannusta tapahtunut, vaikka bmi laski 29-> 20. Tosin mies ennalta sanoi, että kyllä se vaikuttaa häneen, mutten ole huomannut yhtikäs mitään muutosta:rolleyes::wink

Meillä varmaan sen tekee nuo 30 yhteistä vuotta! Asiat on arkistuneet, kuten asioilla on tapana. Ehkä ne joskus vielä piristyy, kun tuo villi 1-v. taapero kasvaa:happy119...ja mahdollinen tuleva sisarus:smiley-angelic003

.

Te olette todella nuorena löytäneet toisenne. Minua harmittaa kun olen vasta vanhana löytänyt hyvän miehen.

Ehkä meillä juuri siksi on vilkas seksielämä. Olen sanonut miehelle että hän on minulle "velkaa" 20 vuoden seksit, koska jouduin odottamaan häntä niin kauan :-D

Minä täällä odottelen, että mies tulee töistä kotiin ja suunnittelin käydä päälle suoraan ulko-ovelta.. :grin

Meillä sama, että minä olen se viriilimpi yleensäkin. Kiltisti ukko on kyllä mukana, kun saan sen houkuteltua hommiin. Mutta olisihan se ihanaa, jos uros haluais ja tulis ja ottais..:rolleyes: Enkä tarkoita nyt mitään väkisinottamis-fantasioita.

Te olette todella nuorena löytäneet toisenne. Minua harmittaa kun olen vasta vanhana löytänyt hyvän miehen.

Hirvi ;) Älä harmittele sitä, mua harmittaa se, ettei alettu aiemmin yrittämään, mutta koska mies ei halunnut, sillä tunsi silloin olevansa liian nuori, vapaa, villi- 45vuotiaanakin! Hän sanoi, että lapsesta pitää ottaa suuri vastuu.

Yritin vuosia vakuutella, ettei se nyt ole kovinkaan kummallista.

Nyt hän on todennut, että lapsen kanssa on mennyt helposti ja rakastaa lasta enemmän, kuin mitään muuta! On ottanut myös ison vastuun ja lapselle on ainakin rahan/talouden puolesta turvattu tulevaisuus:happy:

Eli toinen lapsi on miehen puolelta jatkuvasti tilaksessa.. vauva on suorastaan puoliksi valmis!:cat:

HHmm....eipäs oo sitä plussaa viä ome näkynyt testissä:sad010:banghead:

.

Täällä kp 3/25-26 pikku hiljaa alkais vuoto nyt loppumaan. Oli todella kivuliaat menkat. Eilenkin sai pistellä 5 g panadolia ja silti valvotti yön. Selkä ja maha oli ihan tulessa. Meinasin terkkarin kautta tilata gynekologi ajan . Jos sais pikkuisen apuja tilanteeseen ja samalla papakokeet ym otettua.

Täällä kp 3/25-26 pikku hiljaa alkais vuoto nyt loppumaan. Oli todella kivuliaat menkat. Eilenkin sai pistellä 5 g panadolia ja silti valvotti yön. Selkä ja maha oli ihan tulessa. Meinasin terkkarin kautta tilata gynekologi ajan . Jos sais pikkuisen apuja tilanteeseen ja samalla papakokeet ym otettua.

Huh, ei kuulosta normaalilta. Onko sinulla aina noin kivuliaat kuukautiset? Endoa?

Muska77 :) Kuullostaa samalta, noin se oli meilläkin alussa....

Saitko miehen nyt mukaan tähän letro ovikseen?:rolleyes:

No en kun eilen mies just kieltäyty. Ettei oo varma. Mä en nyt oo puhunut sille sen jälkeen kun kiehuu niin.
Ja kyllähän hällä on oikeus olla haluamatta vauvaa mut olis sanonu sen jo aiemmin eikä ollu aluksi mukana.

No en kun eilen mies just kieltäyty. Ettei oo varma. Mä en nyt oo puhunut sille sen jälkeen kun kiehuu niin.
Ja kyllähän hällä on oikeus olla haluamatta vauvaa mut olis sanonu sen jo aiemmin eikä ollu aluksi mukana.

Muska77 :) Samaa mieltä ja tilanteeseen sympatiaa, samassa napissa! :)

.

Tsih, nuori viriili ainakin t. puuma

Joskus minä kyllä ihmettelen miten miehet pystyy ollenkaan seksiin kun niillä on niin kovat suorituspaineet.

Hirvi :)
Eihän ne pystykkään...ellei nukuta:laughing021:laughing001
Kukaan ei vaadi silloin mitään!!:laughing025

.

Panadolia ei voi turvallisesti käyttää noin paljoa vuorokaudessa. Jos sallittu 3g ei tehoa, kiin todennäköisesti suurempikaan annostus ei auta, vaan on haitaksi. Kaikkiin kipuihin lääkkeet eivät tehoa.

Jesjesjes! Pakko tulla hehkuttamaan, että vastoin kaikkia karman lakeja, sain kellistettyä miehen! :)) Sitä väsytti ja mä olin periaatteessa vielä kiukkuinen sille sekä siitä että aikaisemmista, mutta suihinoton lupaaminen sai sen innostumaan. Innostu kyllä siinä määrin, että toimitus ei kauaa kestänyt, mutta tällä kertaa mulle oli tärkeämpää se tuotos. Ja koska olen taikauskoinen, menin vielä sohvalle ja nostin jalat ylös (en sängyssä kehdannut). Molemmat lapset on saaneet alkunsa kierrossa, joissa olin jalat ilmassa. Hei, tää on eka kerta pitkään aikaan, kun meillä on siittiöt valmiina odottamassa! Perjantaina vielä uudelleen, jos ei huomenna tule plussa.

Ja mun mies on 42. Se sano jo 5v sitten, että on liian vanha enää saamaan lapsia :p

Takaisin