----45+++++ kuumeiset

Hippunen täällä mä juon kahvia. Yksi siideri kuitenkin meni jo. Mä olen surkea... Ihanaa kun aurinko paistaa ja ihania ihmisiä pöytä täysi!

Peppipupu :) Nyt on kesä ja kesäloma!:cheers

Täälläkin kototerassilla nautitaan...on lämmintä 24C....vähän grilliruokaa ja palan painiketta.

Etenkin vapaata töistä ja linnut visertää!:p
KP1:angelic:
 
Last edited by a moderator:
Ihan pieni huomio : Jos Muska77 viitsit katsoa kyseistä viestiäni viime su 14.7., niin siellä ei todellakaan ole mitään "hymiötä" teksin jälkeen, vaan sinä olet lisännyt sen minun tekemääni tekstiin, jonka sitten siteerasit. Sitä kutsutaan täällä trollaukseksi tai ainakin feikiksi. Menäpä ja tarkista! Ylläpidolla voi olla tähän myös mielipide.

Täällä kyllä tosissaan viime minuuteille ollaan vauvaa hankkimassa, että siltä pohjalta. Sait jo käärösi, joten iloitse siitä.
Ehdit hyvällä onnella hankkia lisää...sen kuudennen, kun ikä ei vielä ole vastassa :)
Siinä välissä rauha tänne.

Sun viestin lopussa on tuo hymiö, jäi siihen kun poistin muut kirjoitukset lopusta ja jätin vain sen mihin kommentoin. Rauha tänne? Itsehän vänkäät jostain hymiöstä ja muusta. Kyllä se teksti siinä näkyi hyvin vaikka hymiö olikin mukana. Pointti sulle varmaan tuli selväksi kuitenkin?! Ettei ole ainoastaan Hennon Haaveen mielipide niinkuin sinä väitit. Ja ainahan voit yp kysyä siitä hymiöstä jos se jäi nyt vaivaamaan :hilarious:
 
Sun viestin lopussa on tuo hymiö, jäi siihen kun poistin muut kirjoitukset lopusta ja jätin vain sen mihin kommentoin. Rauha tänne? Itsehän vänkäät jostain hymiöstä ja muusta. Kyllä se teksti siinä näkyi hyvin vaikka hymiö olikin mukana. Pointti sulle varmaan tuli selväksi kuitenkin?! Ettei ole ainoastaan Hennon Haaveen mielipide niinkuin sinä väitit. Ja ainahan voit yp kysyä siitä hymiöstä jos se jäi nyt vaivaamaan :hilarious:

Muska77 :) Viestini sisältö muuuttui, koska siteerasit sen väärin. Luultavasti vahingossa?

Me täällä yritetään vauvaa, joten hyvää äitiysaikaa sinne!!:smiley-angelic003
 
Uutena täällä, olen etsinyt vanhempia kuumeilijoita ja uskaltauduin viimein tänne.

Olen 43v. ja spontaanisti ilman mitään tietoa edes hoidoista raskauduin elämäni ensimmäistä kertaa huhtikuussa, mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon kesäkuun alussa. Vielä toipumassa tässä, mutta toivo elää, että vielä joskus lapsen saisin syliin.
 
Uutena täällä, olen etsinyt vanhempia kuumeilijoita ja uskaltauduin viimein tänne.

Olen 43v. ja spontaanisti ilman mitään tietoa edes hoidoista raskauduin elämäni ensimmäistä kertaa huhtikuussa, mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon kesäkuun alussa. Vielä toipumassa tässä, mutta toivo elää, että vielä joskus lapsen saisin syliin.
Tervetuloa! Minulla oli ensimmäinen km 42- vuotiaana, toinen 44-vuotiaana ja terve vauva 45-vuotiaana. Olen täällä tsemppaamassa ja valamassa toivoa omalla esimerkilläni.
 
Uutena täällä, olen etsinyt vanhempia kuumeilijoita ja uskaltauduin viimein tänne.

Olen 43v. ja spontaanisti ilman mitään tietoa edes hoidoista raskauduin elämäni ensimmäistä kertaa huhtikuussa, mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon kesäkuun alussa. Vielä toipumassa tässä, mutta toivo elää, että vielä joskus lapsen saisin syliin.

Tervetuloa ja voimia toipumiseen :Heartred
 
Uutena täällä, olen etsinyt vanhempia kuumeilijoita ja uskaltauduin viimein tänne.

Olen 43v. ja spontaanisti ilman mitään tietoa edes hoidoista raskauduin elämäni ensimmäistä kertaa huhtikuussa, mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon kesäkuun alussa. Vielä toipumassa tässä, mutta toivo elää, että vielä joskus lapsen saisin syliin.

Tahara :) Tervetuloa palstalle!:cheers

Hienoa, että rohkenit liittyä mukaan.
Kerrohan jotain lisää itsestäsi.
Toipumista ja pikaista uutta plussaa:cheers
 
Tervetuloa Tahara ja paljon voimia tilanteeseesi.

Mies ehdotti äsken että voitaisiin lähteä kahdestaan ens viikonloppuna yöksi kylpylään. Olispa aika ihanaa..mutta jotenkin myös vähän jännittävää, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Ei nimittäin olla oltu missään kahdestaan lapsen syntymän jälkeen. Olisi myös ensimmäinen yö erossa lapsesta. Tähän asti ollaan nukuttu kaikki yöt naperon kanssa vierekkäin. Flon ennustama ovis osuu ensiviikon lopulle myös. Katsotaan, kuinka oikeaan osuu. Tikuttaa en aijo.
Inocapseja nyt ostin pariksi kuukaudeksi ja yhden purkin verran kokeiluun Royal geleeta. Jotenkin tekee mieli taistella noita kystia vastaan, ja nämä nyt oli käsillä olevat keinot. Vhh ruokavaliota olen pohtinut myös. Ja imetyksen lopettamista..:schoked025Miten se voikin tuntua niin vaikealta? Miten muut on vieroittaneet taaperonsa tissiltä?
 
Mitähän sitä kertoisi. No sen, että lasta olen halunnut aina ja se ei vaan ole onnistunut. Olin nuorempana naimisissa ja yritettiin 4 vuotta ilman tulosta. Jäin sitten leskeksi ja olin 10 vuotta yksin. Tapasin nykyisen mieheni marraskuussa ja maaliskuun lopussa tärppäsi,molemmat toivoimme lasta.
 
Rauha80, minulle lapsettomuuslääkäri sanoi, että lapsi pitää vieroittaa ennen hoitojen jatkamista, ja tämä on ehdotonta, joten niin piti sitten tehdä. Tämä sekä siksi, että imettäminen saattaa häiritä hoitojen tehoa ja toisaalta hoidoissa käytetään sellaisia hormoneja, joiden ei soisi siirtyvän maidon mukana lapseen. Sinänsä minulta ei maitoa edes tullut, mutta lapsi rauhoittui maidottomalle rinnallekin paljon paremmin kuin pullolle, ja se oli rutiini, jolla lapsi nukahti tai tyyntyi jos lapseen sattui, joten ikävä oli sitä lopettaa, mutta toisaalta halusin kyllä saada toisenkin lapsen.

Lapsen "vieroitus" kävi yllättävän helposti. Teippasin nännien päälle ihoteippiä ristiin, ja lapsi muutaman kerran yritti niistä imaista, mutta kun ei onnistunut, luovutti, ja kävi nukkumaan. Parin päivän päästä ei enää edes yrittänyt. Minulle varmaankin isompi suru kuin lapselle.
 
Täällä ei taaperovieroitukset oo menneet kovin kevyesti, kyllä siinä ekat yöt on n menneet lapsen itkiessä, mutta kolmannen yön jälkeen on lapsi oppinut nukkumaan hyvin:shy:!
Jos on maitoa ollut vielä kovin paljon niin oon asteittanut lopetuksen tissien helpotukseksi. Jättänyt siis nukahdustissin vielä joksikin aikaa. Nopeammin se menee sopeutuminen lapsen kannalta totaalistopilla tosin.
Tiukka paita vaan itselle yöksi josta ei revitä mitään esiin vaikka vieressä nukkuisikin. Ajoitusta kannattaa miettiä että ne muutama huono yö ei isosti häiritse muuta elämää.

Tsemppiä Rauha80!
 
Minulla tämä kolmas lopetti imetyksen itse 1v 5kk, oli varmaan hampaita tulossa, niin ei kelvannut. Tuossa vaiheessa oli vielä kaksi imetyskertaa päivässä jäljellä. Kaksi ensimmäistä vierotin noin vuoden iässä eikä ollut muuta vaikeutta kuin se, että maitoa tuli vielä aika paljon ja jouduin pumppaamaan, ettei olisi ollut niin kipeät rinnat.
 
Heippa Tahara ja tervetuloa!
Täällä toivutaan eilisestä hunputtelusta ja valvomisesta ja paperiin tuli jo hieman punaista eli huomenna viimeistään kp1. Eli luteaali 13-14 päivää ilman sitä Ovitrelleä josta olen huojentunut. Olin jotenkin pelännyt, että se oli se ongelma. Mutta niinkun Suski joskus neuvoi, mulla loppui se tiputtelu kun kierto korjattiin. Edelleen painin niiden Letrojen aloituksen kanssa. No menee onneksi ensi viikolle tuo.
Aurinkoista päivää kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Kp16. Jatkoin oviksen testausta, mutta negaa on. Aloitin myös lämmön mittaamisen tänään ihan mielenkiinnosta.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top