----45+++++ kuumeiset

Toi Peppipupun tilanne on kyllä paha. Minä olen ihan samanlainen, etten kestä sitä hajua. Alan yökkäilemään heti jos joudun käymään yleisessä vessassa jossa haisee. Mikäli haju ei ole kovin karmea, niin nostan paidan aina nenän päälle, ja hengittelen mahdollisimman vähän oman dödön tuoksua.:laughing002 Oikeasti oksentaisin jossen tuota tekisi.
 
Keskeytän haisevan kakkakeskustelun nostamalla pöydälle oman pimppiosastoni ihmeellisyydet. Kun kuulkaa ei ne menkat alkaneetkaan! Nyt mennään vissiinkin jo kierron päivää 55. Sunnuntaina tuli pikkulusikallinen kuppiin, sen jälkeen ei sitten kertakaikkiaan mitään. Pissalla käynnin jälkeen paperiin tulee vaaleanpunaista, mutta pikkuhousunsuojaan ei mitään. Olo on tukala ja turpea. En oikein tiedä mitä ajatella, kun tämmöinen toiminta on ihan ennen kuulumatonta. Taidan varata sen gynen pikapuoliin.
 
Oikeasti mä yrjöän vaikka koitan kirjoittaa humoristisesti. Eikö se käy teillä hajuherkillä ollenkaan?
No siis minähän katson aina uuteen kauppaan mennessäni ensimmäiseksi, missä on vessa. Saan oksupaskakohtauksia lähes joka kaupassa. Syitä voivat olla esimerkiksi kosmetiikkaosasto, kenkäosaston kumipohjakengät, vaateosastolla on pöly tai vaatteiden käsittelyaineet, hedelmissä pintakäsittelyaineet, tuoksumarkkinointi jne. Ja kun sitten säntään sinne vessaan oksentamaan, niin kyllä päivän kruunaa se, että kun oven avaa, niin siellä päällä on joku helvetinvempain, josta tulee suihkaus raikasta myrkkyä. En sitten enää siinä kohdassa huomaa, onko pöntössä paskaa ja miltä siellä haisee, kun oma nenä on täynnä oksennusta.

Kyllä minä joskus selviän kaupasta paremminkin. Tänään tsemppasin ihan tosissani, kun kauppareissun päätteeksi jonotin vielä postiin. Mitäpä kummitäti ei tekisi, että saa lähetettyä kummilapselle paketin? Turvana minulla oli muovipussi, etten yrjöä lattialle.
 
On niitä hajuttomiakin hajun poistajia. Mulla oli käytössä vielä silloin kun meillä oli koira. Merkkiä en muista mutta googletin esim tämän https://www.siivous.fi/yellowservice/tuote/3169/yocoair-suihke-hajunpoistaja-200ml-1032
Todennäköisesti reagoisin tähänkin.

Minullehan ei siis sovi edes mikään perusvoide eikä oikein mikään muukaan kemikaali.

Vähän jännittää palata töihin, kun puolet väestä on vaihtunut. Vanhat työntekijät tietää, ettei minun aikanani voi käyttää hajusteellisia tuotteita. En kyllä heti käy päälle, jos jollain on mietoa käsirasvaa, mutta suihkedeodorantista saattaa tulla iltalehtiin otsikoita "työntekijä lynkkasi haisevan työkaverin"
 
Takaisin
Top