----45+++++ kuumeiset

Kosmoskukka, minäkin olen saanut sellaisen käsityksen, ettei Suomessa moni lääkäri edes uskalla määrätä noita lääkkeitä ilman seurantaultria, koska sieltä tosiaan voi tulla vaikka kuutoset, joka on hirveä riski äidille ja sikiöille. Koskaan ei tiedä, miten nämä lääkkeet vaikuttavat, jos ei niitä aikaisemmin ole kokeillut ja katsonut. Yhdellä ei samalla lääkkeellä yksikään munasolu edelleenkään kypsy ja toisella tulee ne kuutoset.
 
Kosmoskukalle mukavaa iltaa ja onnea matkaan!

Mä sain irrotuspiikin ihan tavallisen lääkäriaseman gynellä, jolla lapsettomuus erikoisosaamisalueena.

Oonko ainoo, joka kaipaan alkuaikojen/nuoruuden huumaa, kiihkoa ja jännitystä?
Meillä menee suhteessa hyvin,paremmin kuin koskaan. Mies on vaan paljon tasaisempi ja rauhallisempi kuin minä. Mä kaipaan suuria tunteita, kiihkoa, intohimoa, kokemuksia. Niin seksissä, kuin elämässä yleensäkin. Mies tietää tämän, mutta eihän hän voi itseään muuttaa. Välillä yrittää selvästi panostaa mun takia. Minä sitten koitan järjestää elämääni noita edellämainittuja ihan itsekseni, mitä vaan pystyn.

Nyt tuli just sellainen visio, että jos tän lapsettomuuspaskan kanssa joutuu loppuelämänsä elään, niin ajan vanhoilla päivillä moottoripyöräkortin ja lähden ajaan keski ja etelä Eurooppaan.
Miestä ei pyöränpäälle sais kirveelläkään. Sen kanssa voidaan sitten nyhjätä rakastuneina kotosalla, kun palaan reissulta.

Dpo 10 täysblanko nega, pc ja onestep 10.
 
Eihän tämä täysin plussa ole, mutta todella tumma mun tekemäksi.:wideyed: Pitää illalla taas testata.:grin
D0E1A4B2-8EFB-49FD-82C2-6DC0EE4E9529.jpeg
 
Kosmoskukka nyt fakfestit vaan päälle!
Mä oon kai vähän valmiiksi jo uuvuttanut ton miesraasun, (en ollut varma, koska sitä oikeen ovuloi letroilla,) kun on saanut vaan yhden lepopäivän yhdeksästä sen jälkeen kun kotiin tulin.:hilarious: Mutta kävi ruokatunnilla kotona hoitamassa aviolliset velvollisuudet, kun ilmoitin uutiset.:grin Kai sen illalla saa vielä uudelleen viriteltyä.:angelic:
 
Mä olin ymmärtänyt että Clomifenilla monikkoraskauden riski on ihan todellinen, mutta ei niinkään iso riski letroilla. Mut onhan siinä aina se, että jokainen reagoi niihin lääkkeisiin eri tavalla.
Molemmilla riski on olemassa, toki letroilla riskin todennäköisyys on pienempi, mutta se ei lämmitä sitä, jonka kohdalla riski toteutuu.
 
Mitä ihmettä voisi työpaikan unisex vessaan viedä että saisi sen lounaan jälkeisen rehellisen miespaskan hajun pois? En oikeasti voi käydä pissalla. Tänään menin kome kerrosta ennekun löysin vessan jossa ei haise. Hajusteet on vissiin nounou. Miten te ootte ratkaisseet asian? Mä olen herkkänenäinen ja yrjöän mieskakanhajussa.
 
Ja se ei varsinaisesti auta, että eräs biologi sanoi kakkahajun sisältävän sen henkilön kakkaa... Eli mä hengittelisin jonkun Lihapulla Raimon mäkkärilounaan jämiä?!? Hyi yök... Vessat on myös kamalassa kunnossa miesten jäljiltä.. En koskaan ikinä milloinkaan äänestä unisex-vessoja mihinkään. Miehet varmaan ajattelee, että se wc harja on likainen ja siihen ei voi koskea. Vaikka olisi ruikulit takakannessa.
 
Takaisin
Top