Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olipa muuten ruokalassa hauska sattuma tänään. Mun edellä oli 7 lk poika ja mun
takana nuori mieskollega. Oppilas sanoi tälle kollegalle, että hän näyttää vanhalta,
kun hänellä on parta, että kyllä ope on kohta neljäkymmentä. Kysyin sitten, että
minkä ikäiseltä minä näytän. Hän katsoi ja sanoi, että alle kolmikymppiseltä.
Voi että, olin onnellinen. Mun kollega siis on 27, että silleen
Jihaa!!
Näin ne ovistestit miehiin toimii
Murehdit turhaan! Otat hommat vastaan ja et mieti sitä sen enempää. Raskautumisen aikataulusta ei etenkään tässä iässä tiedä ja plussan pysyvyys on myös arpapeliä, joten jätät rehtorin murheeksi sijaisen etsimisen, kun se aika tulee. Sitä paitsi tuohan on juuri lupaavaa plussan kannalta kun tekee suunnitelmia, joihin raskaus ei täysin sovi. Varaa vielä vaikka matka ja hanki uusia hepeniä, niin johan tulee plussaa!Mitä mielipiteitä teillä on tähän mun kummalliseen työpulmaan ensi vuotta
ajatellen? Murehdin varmaan turhaan?
Tuohan on varma plussa, la viimeistään maaliskuussa !Matka lämpimään olisi suunnitteilla ens kesälle kahden perheen voimin Kroatia on tällä hetkellä vahvoilla. Mut sitä ennen huhtikuussa Tallinnaan leirikouluun mahdollisen pahoinvoinnin saattelemana toivottavasti
En murehtisi ollenkaan. Silloin kun olin 38 ja menin hoitohin esikoista varten, meni hoitojen alusta 1,5 vuotta ennen kuin jäin äitiyslomalle, ja minulla tärppäsi vielä aika helposti silloin. Nyt kun toista yritin, meni yli kaksi vuotta, koska väliin tuli iästä johtuva keskenmeno.Mitä mielipiteitä teillä on tähän mun kummalliseen työpulmaan ensi vuotta
ajatellen? Murehdin varmaan turhaan?
Rauha, siis jouluvauvaa kohti
Mikäs tilanne Tähdellä?
Poitsulta otettiin juuri kaikki mahdolliset kokeet... täydellinen verenkuva, ferritiini, kilpirauhanen, keliakia, allergeenit, helikobakteeri, verensokeri, keuhkokuva... Keliakiassa oli joku arvo vähän matala, mutta kokonaiskuvassa ei kuulemma aihetta epäillä. Vatsa on usein kipeä ja Muutamana päivänä nyt ihan tositosi kipeä, eilen käytiin päivystyksessäkin ilman tulosta. Koulukuraattoriin olin nyt yhteydessä, kun poika itse haluaa juttelemaan omasta pelostaan terveyden suhteen, sillä vaikuttaa ihan jokapäiväiseen elämiseen ja nukkumiseen ym.Hannuli, eihän tuo hirveän hyvä arvo ole.
Erikoislääkärin konsultaatio voisi olla hyvä juttu.
Sisätautilääkäri/hematologi varmaan testattauttaisi yleisimmät raudan imeytymisihäriön syyt (keliakia, helikobakteeri), määräisi lisärautaa tabletteina ja seurantamittauksen parin kk päähän.