----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkälaisia mielipiteitä ja kokemuksia teillä on noista raskauskeijun herkistä liuskatesteistä? Kun jotenkin arvelen että olisko ne kuitenkin sutta ja sekundaa. Tai sitten haluan asian vääntää näin kun en ole mitään elämän merkkejä niihin saanut..

Täällä jännitys tiivistyy. Dpo10, kp 27, testi negatiivinen, oireita on. Kierto vähäsen epäsäännöllinen, keskiarvo kierron pituus taitaa olla 25. Tekis mieli käydä ostamassa jotain muita r-testejä tulevien päivien varoiksi.

Tähden lapsi kyllä kuulostaa etevältä. Ei kai 2-vuotiaat yleensä leiki samaa juonellista leikkiä yhdessä? Eikö se ole enemmän semmoista vierekkäin leikkiä?

Rauha80 :) Tsemppiä, vielä on mahkuja...toivotaan, että plussaksi kääntyisi:Heartblue

Minustakin r-testejä saisi olla laajempi valiikoima tarjolla, varsinkin kun rfsu ja clearblue antaa vääriä viivoja.

Leikeissä hän ottaa avustavan roolin, eli menee mukaan auttamaan muita ja luo sosiaaliset suhteet sitä kautta :) Yhtäkkiä hänellä on kavereita iso liuta ja varsinkin tytöt juoksevat perässä:laughing002

Lambi, mikä teidän esikoisests tuli aikuistuessaan?:rolleyes: Kuullostaa siltä, että hänellä olisi hyvät markkinointitaidot:p
Periksiantamaton.
Tällä on just noita tyttöjä joka kylässä, ihan siis myös kavereina:p..
On kyllä mietitty että olis hyvä myyntitykki, osaa niin taitavasti sanoa just ne asiat mitä kuulija tarvitsee taipuakseen.
Mutta näyttää siltä että lähtee ensihoitajaksi, ambulanssikuski olis nyt hyvä vaihtoehto armeijaa odotellessa. Yhä siis ysiluokkaa läpikäy, varsin epäselvää vielä mihin päätyy. Mä näkisin tän sisäänheittäjänä jossain lomakohteen baarissa. On niin komeakin että mallinhommatkin menis, mutta yritetään nyt johonkin järkevään ammattiin tukea suuntaansa:rolleyes:.

Lasten roolileikeistä paras on kuollut intiaani. Äiti saa sitä esittää sohvalla pötkötellen. Aah.

Täytyypä kokeilla:laughing002

Meillä intiaania leikitään mattojen sisään kääriytyneenä ja poika tanssii sadetanssia joikuen. Usein laulaa päälle espanjaa:depressed: tai englantia...:joyful:

Saako muuten teidän muiden lasta auttaa?:eek:

Meillä tuo 2-vuotias on sitä mieltä, ettei missään asiassa saa auttaa, vaan tekee kaiken itse!

Jestas, jos pistän sormeni johonkin, se ei kelpaa, vaan kaikki menee uusiksi ilman Äidin apua!...esim. pukeutuminen, riisuminen, ruokailu, kodin siivoaminen jne...roskia ei saa olla missään....poika on siivonnut roskia roskikseen jo 1-vuotiaasta saakka....

Auttaa ei saa, Äitihän on kohta ihan tarpeeton:angelic:

Tällä on just noita tyttöjä joka kylässä, ihan siis myös kavereina:p..
On kyllä mietitty että olis hyvä myyntitykki, osaa niin taitavasti sanoa just ne asiat mitä kuulija tarvitsee taipuakseen.
Mutta näyttää siltä että lähtee ensihoitajaksi, ambulanssikuski olis nyt hyvä vaihtoehto armeijaa odotellessa. Yhä siis ysiluokkaa läpikäy, varsin epäselvää vielä mihin päätyy. Mä näkisin tän sisäänheittäjänä jossain lomakohteen baarissa. On niin komeakin että mallinhommatkin menis, mutta yritetään nyt johonkin järkevään ammattiin tukea suuntaansa:rolleyes:.

Lambi :) Hyvä aloittaa järkevästä! Ammattiahan ehtii vaihtaa useasti, jos niikseen haluaa...

Nykyään tytöt tuntuu hurjan aktiivisilta...omassa nuoruudessa ei niinkään juostu poikien perässä, vaan toisinpäin:laughing002

Meilläkin kävi jo niin, että poika sai ekan treffikutsun...tyttö oli jotan 6v. ja tuli kuiskutteleen leikkipaikassa pojalle. Taisi poika kuiskia takaisin ja hetken päästä leikkivät vain kaksin ja menivät siellä käsi-kädekkäin:laughing002:laughing002:laughing021...

Itse tuumailin, joko näin aikaisin tämä alkaa. Meidän kotiinlähtö oli tytölle kova paikka:laughing014

Meillä molemmat olleet hyvin närkästyneitä, jos äiti ei auta. Pienempi uunottaa iskää vieläkin jeesimään. Joku pieni mie ite kausi näillä joskus oli, mutta se meni ohi.

Vastavirran akka :) Oho:wideyed:

Mikähän vaihe meillä on, kun ei saa auttaa missään:banghead::angelic: Tekee vaan itse.

Jos vaikka otan ulkosaappat jalasta pois, ei se käy! Tulee nopeasti, minä itse! Hän laittaa saappaat takaisin jalkaan ja ottaa ne itse pois! Sitten on hyvä:hungry:

Sama ulkopuvun kanssa!

Ruokailu sama juttu, lautanen ja maito haetaan itse! Pöytään niitä ei saa kantaa jne...

Tosin hienosti hän osaa jo monenlaista tehdäkin:p

Meillä 2-vuotias haluaa itse voidella leivät, leikata juustohöylällä, kuoria hedelmät, kaataa maidot, imuroida, pyyhkiä pölyt, tehdä lumityöt jne, kaikkea mitä voisi kuvitella isojen ihmisten tekevän. Suoriutuukin kyllä niistä hyvin. Mutta palvelua haluaa ilman muuta pukemisessa, riisumisessa, syömisessä ja kaikessa muussa missä olettaisin hänen selviävän itse.

Niin ovat lapset erilaisia.

Sisukkaasti vien lasta päivittäin leikkimään muiden lasten luo, mutta lapsi on seurallinen pääosin aikuisten kanssa. Lapset pitävät liikaa meteliä ja tulevat liian lähelle.

Minkälaisia mielipiteitä ja kokemuksia teillä on noista raskauskeijun herkistä liuskatesteistä? Kun jotenkin arvelen että olisko ne kuitenkin sutta ja sekundaa. Tai sitten haluan asian vääntää näin kun en ole mitään elämän merkkejä niihin saanut..

Rauha, onko ne OneStepejä vai jotain omaa brändiä?

Mulla OneStepin herkät 10-liuskat ei anna mulla ikinä turhia haamuja, pienet haamutkin on osoittaneet alkaneita raskauksia, ja minkäänlaisia pieniäkään viivoja en ole saanut ennen dpo 12. Muuten testit pysyvät blancona, ei vääriä plussia. (Viivat vahvistuu niissä tosi hitaasti "herkkyydestä" huolimatta, vaikka raskaushormoni olis korkeallakin. Oon ehkä poikkeus, mutta musta näin päin on paljon parempi verrattuna vääriin haamupositiivisiin) :joyful:

Muokattu viimeksi:
Motto voi harmi! Millaisella lääkityksellä jatketaan?

Sama setti melkein heti punktion jälkeen - Letroilla herätellään muutama päivä, sitten gonalit perään jos jotain alkaa näkyä. Tarkka pläni selviää vasta kun nähdään, lähteekö mitään kasvamaan. Logiikka on ilmeisesti se, että munasarjat saattaa tehdä ns. esikarsintaa follikkelivaiheessa; siellä voi nyt olla lähtökuopissa hyviä tyyppejä jotka ei surkastuneet kokonaan pois johtofollien tieltä, mutteivät myöskään ihan ehtineet niiden kelkkaan tässä kypsyttelyssä.

Meillä 2-vuotias haluaa itse voidella leivät, leikata juustohöylällä, kuoria hedelmät, kaataa maidot, imuroida, pyyhkiä pölyt, tehdä lumityöt jne, kaikkea mitä voisi kuvitella isojen ihmisten tekevän. Suoriutuukin kyllä niistä hyvin. Mutta palvelua haluaa ilman muuta pukemisessa, riisumisessa, syömisessä ja kaikessa muussa missä olettaisin hänen selviävän itse.

Niin ovat lapset erilaisia.

Sisukkaasti vien lasta päivittäin leikkimään muiden lasten luo, mutta lapsi on seurallinen pääosin aikuisten kanssa. Lapset pitävät liikaa meteliä ja tulevat liian lähelle.

Yölento :)

Ovat sitten hyvinkin samanlaisia :)

Meillä myös imuroi ja siivoaa. Kesällä oli puutarhahommissa lähes joka päivä. Nyt talvella on tehnyt lumitöitä ja menisi tekemään niitä lisää, vaikka lumet onkin jo lapioitu :)

Omanapailen täällä lapsien leikkikeskustelun väliin, koska ootte niitä harvoja kohderyhmiä jotka ymmärtänee viitekehyksen...

Oltiin miehen kanssa eilen kaupungilla dinnerillä ja katsomassa kauan sitten sovitua keikkaa. Tuli taas yksi pistelylokaatio lisää, kun pistin irrotuspiikin keikkapaikan vessassa klo 23:00. Pistoskynä pitää säilyttää kylmässä, joten se hengaili varmuudeksi keikkaa edeltävällä illallisella ravintolan jääkaapissa. Sekin pääsi siis irrottelemaan kaupungille, ei pelkästään irrottelemaan munasolua. (Olen ehkä vähän väsynyt, mutta hihittelen tälle edelleen) :hilarious:

Ihana nassikka.

Kun minun pienempi oli nuorempi, niin tapeltiin siitä, että kumpi imuroi. Ei enää kiehdo sekään. Isompaa ei ole imuri kiehtonut pienenä eikä kiehdo vieläkään. Kyllä näissä lapsissa näkee oman itsensä usein.

Vastavirran akka :)

Pidätkö imuroimisesta?:rolleyes:

Entä muuten siivoamisesta?

Omanapailen täällä lapsien leikkikeskustelun väliin, koska ootte niitä harvoja kohderyhmä joka ymmärtänee viitekehyksen...

Oltiin miehen kanssa eilen kaupungilla dinnerillä ja katsomassa kauan sitten sovitua keikkaa. Tuli taas yksi pistelylokaatio lisää, pistin irrotuspiikin keikkapaikan vessassa eilen klo 23:00. Pistoskynä pitää säilyttää kylmässä, joten se hengaili varmuudeksi keikkaa edeltävällä illallisella ravintolan jääkaapissa. Sekin pääsi siis irrottelemaan kaupungille, ei pelkästään irrottelemaan munasolua. (Olen ehkä vähän väsynyt, mutta hihittelen tälle edelleen) :hilarious:

Motto78 :) Toivottavasti pistos tehoaa:smiley-angelic003

Millä keikalla kävitte?

Rauha, onko ne OneStepejä vai jotain omaa brändiä?

Mulla OneStepin herkät 10-liuskat ei anna mulla ikinä turhia haamuja, pienet haamutkin on osoittaneet alkaneita raskauksia, ja minkäänlaisia pieniäkään viivoja en ole saanut ennen dpo 12. Muuten testit pysyvät blancona, ei vääriä plussia.

One steppejä.
Mä olen saanut tasan yhden plussan koko elämäni aikana, enkä mihinkään testiin koskaan mitään haamuja tai vääriä hälytyksiä. Nega on ollut aina nega. Rfsu:n testit on ainoita mistä olen saanut esiin viivanpaikan.

Minä muistan piikittäneeni Flamingon (kylpylän) pukuhuoneessa, vielä niin, että mukana olleet kouluikäiset veljenlapset piti harhauttaa pysymään saunassa, koska olivat vielä siinä iässä, jossa kertovat kaikkien muiden salaisuudet jokaiselle vastaantulijalle. :grin
Aika lailla rutiiniksi tuo piikitys tulee hoitojen aikana, ei niitä enää edes laske, kunhan pistää kaiken mitä on milloinkin määrätty.

Meidän lapsi vaatii samalla tavalla palvelua kuin Yölennon lapsikin, ei varmasti itse pue tai riisu kotona vaikka päiväkodissa menee vauhdikkaasti ilman mutinoita, ja sitten olisi innolla tekemässä kaikkea sellaista, joita en uskalla hänelle tehtäväksi antaa.

Ihana nassikka.

Kun minun pienempi oli nuorempi, niin tapeltiin siitä, että kumpi imuroi. Ei enää kiehdo sekään. Isompaa ei ole imuri kiehtonut pienenä eikä kiehdo vieläkään. Kyllä näissä lapsissa näkee oman itsensä usein.
Meillä ei tarvitse riidellä imuroinnista. En imuroi koskaan. Varsi-imurin latauspaikka on lapsen huoneessa, saa siivota milloin haluaa. Veikkaan että tulee anoppiin ja äitiini, molemmat äärimmäisen siistejä tapauksia.

Takaisin