Mun ferritiini ollut pitkään 30. On kuulemma riittävästi. Hb mulla korkea. 145 :-D
Sun arvo motto on kyllä matala.
Sun arvo motto on kyllä matala.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferritiiniä ei ole testattu aiemmin, mutta hemoglobiini on normaalitilanteissa ollut jo monta vuotta tosi hyvä, 125-135 välillä. Joskus vuosituhannen alussa käväisi alle 115:ssa, silloin piti napsia pari rautatablettia jotta pääsi verenluovutukseen.Motto78 :) Mikä.sinun rauta-arvosi on yleensä ollut? Onko se ollut matalalla?
Mun ferritiini ollut pitkään 30. On kuulemma riittävästi.
Ferritiiniä ei ole testattu aiemmin, mutta hemoglobiini on normaalitilanteissa ollut jo monta vuotta tosi hyvä, 125-135 välillä. Joskus vuosituhannen alussa käväisi alle 115:ssa, silloin piti napsia pari rautatablettia jotta pääsi verenluovutukseen.
Syksyisen kkm:n tyhjennysverenhukka laski hemoglobiinin tilapäisesti alle 90:een, ja tämän takia kyselinkin lääkäriltä olisiko ferritiini hyvä testata tässä vaiheessa.
Nytkin hemoglobiini oli 141, eli loka-marraskuinen lisärauta on nostanut sitä. Varastorauta alkaa toivottavasti täyttyä tästä eteenpäin...
On kyllä välillä järkyttävää terveyshifistelyä nämä vauvaprojektit.
Motto, pidetään peukkuja, että löytyy normaali alkio Hyvä että tulee toinen keräily heti perään.Huoh. Yksi keräyskypsä folli ultrassa, sillä mennään perjantaina punktioon.
Normaalisti eivät keräisi yksittäisiä, mutta mun tapauksessa ei kuulemma kannattaisi jättää keräilyä väliin kun ei ole varmaa koska munasarjat heittää hanskat tiskiin lopullisesti. Aletaan heti punktion jälkeen boostata seuraavaa erää...
Olisi vähän paremmin voinut keskiviikko alkaa...
Jos siellä supernuijapäät iskee harmistuksissaan itteään seiniin - ne jotka ei päässeet hedelmöittämään..niukkaa verenvuotoa....inssin jälkeen...
Kellään kokemusta vastaavasta?
Aiemmin ei ole ollut mitään verenvuotoa inssin jälkeen.
DpIUI 1
Jos siellä supernuijapäät iskee harmistuksissaan itteään seiniin - ne jotka ei päässeet hedelmöittämään..
ihan vaan mutuna tämä..
Itsellä tullut sellanen peruutusfiilis. Tai miten sen oikein kuvailis, tullut muita odotettavia juttuja mieleen jotka ei oikeestaan vauvankanssa onnistuisi. Diagnosoin tän itsesuojeluna. Mieli valmistautuu pettymään ja huijaa itsensä muille urille. Toisaalta hyvin tuttu tunne aiemmilta kerroilta - olen yleensä raskautunut siinä vaiheessa kun aloin soitella sijaislapsi asiaa eteenpäin. Nyt ei enää sijaislapsiasia mieltä paina, itsellä liikaa ikää eikä ukko taipuisi yhäkään siihen hommaan, mutta yrittäjyys ei ikää katso. Noh, katsotan nyt hetki vielä..
Tuo juniori pian 2v osaa jo niin paljon, eikä ole enää yhtään arkea raskauttava..tarttee lisää stressiä ja suuntia minne revetä
Meillä lapsi ei yleensä halua leikkiä lasten kanssa, ikää 2v 2kk. Pitääkö olla huolissaan?Me oltiin tänään leikkimässä leikkipaikassa, jossa oli paljon erilaisia lapsia.
Jostain syystä tuo 2v. lapsi haluaa leikkiä saman näköisten lasten kanssa.
Hän ei boikotoi ketään, mutta vieroksuu, jos lasten Äiti on kovin erinäköinen. Etenkin säikähti, kun erään lapsen äidillä oli päässä musta huntu
Me ollaan matkusteltu paljon ja lapsi on leikkimyt paljonkin eri näköisten ja eri kieltä puhuvien leikkikavereiden kanssa :)
Ilman ongelmia :)
Meillä lapsi ei yleensä halua leikkiä lasten kanssa, ikää 2v 2kk. Pitääkö olla huolissaan?
Veikkaan, ettei kyse ole ulkonäöstä. Lapset ovat yleensä suvaitsevaisia ellei ole opetettu muuta. Toki erilaisuus voi herättää joskus kysymyksiä, se on uteliaisuutta, mikä taas on hyvästä.
On minullakin talvella pitkä untuvatakki ja tuubihuivi korvien peittona, ei se ihan hirveästi poikkea siitä, miltä huntu näyttää. Tosi kylmällä vedän tuubihuivin alareunankin naamalle, kun naama jäätyy muuten.