Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No samaa mietin minäkin! Aika varma olen, että Panadolia käytin, kun sitä turvalliseksi kaikkialla väitettiin. Pitää sitten esikoisen kanssa keskustella näistä asioista ennen kuin hän aikuistuu.Ihan järkyttävä toi särkylääketutkimus, vähänkö mä mietin nyt kuumeisesti täällä, että tuliko käytettyä jotain. Panadolia otin kyllä joskus migreeniin. Muuten yritin jättää kemikaalit ihan minimiin.
Meillä oli lapsuudenkodissa tapana irrottaa postilaatikko uudenvuoden aattona ja laittaa takaisin vasta seuraavana arkipäivänä.
Meidän postilaatikosta on löytynyt välillä vaikka ja mitä. Viimeaikoina ollut hiljaisempaa. Saas nähdä joutuuko taas kohta ostoksille. Olen harkinnut sinne riistakameran asennusta. Tiedä mitä sieltä näkyis.
Muuten postilaatikko on säpäleinä, kun joku ohimennessä tiputtaa sinne pommin. Kun postilaatikko on sisällä turvassa, se säilyy uudenvuoden ehjänä.Suski75 :) Miksi näin?
Totakin olen ihmetellyt, että miten kehitysmaissa taitaa lapsettomuus olla aika lailla tuntematon käsite. Ravitsemus on huono ja varmasti kaikki jätteet dumpataan vesistöihin.
Ensin tuli alan dvd, sitten saman alan vhs ja viimeisenä itse jelly jortikka. Lämmittäähän se toki mieltä, että saa postia, mutta en vain tiedä keneltä.
Muuten postilaatikko on säpäleinä, kun joku ohimennessä tiputtaa sinne pommin. Kun postilaatikko on sisällä turvassa, se säilyy uudenvuoden ehjänä.
Ja oli kovasti nähnyt vaivaa, kun kolmesti vieraillut. Tästä syystä mietin sitä kameraa, jos vaikka vierailut jatkuvat.
Lisäksi pitää olla näkyvillä ilmoitus kameravalvonnastaPuuhun varmaan olis kätevintä.