----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan järkyttävä toi särkylääketutkimus, vähänkö mä mietin nyt kuumeisesti täällä, että tuliko käytettyä jotain. Panadolia otin kyllä joskus migreeniin. Muuten yritin jättää kemikaalit ihan minimiin.

Totakin olen ihmetellyt, että miten kehitysmaissa taitaa lapsettomuus olla aika lailla tuntematon käsite. Ravitsemus on huono ja varmasti kaikki jätteet dumpataan vesistöihin.

Ihan järkyttävä toi särkylääketutkimus, vähänkö mä mietin nyt kuumeisesti täällä, että tuliko käytettyä jotain. Panadolia otin kyllä joskus migreeniin. Muuten yritin jättää kemikaalit ihan minimiin.
No samaa mietin minäkin! Aika varma olen, että Panadolia käytin, kun sitä turvalliseksi kaikkialla väitettiin. Pitää sitten esikoisen kanssa keskustella näistä asioista ennen kuin hän aikuistuu.

Tämän toisen kanssa en tätä halua joutua miettimään, joten mitään en tähän paskamaiseen flunssaankaan ota. Kaikki ympärillä olevat syövät tähän flunssaan antibiootteja ja yskään keskushermostoa lamauttavaa lääkettä, minä pärjään perkele ilman vaikka se olisi kuinka hirveää tahansa!

Muita en tuomitse, jos on pakko ottaa lääkkeitä, niin sitten on pakko, eikä tuomitseminen muuta tilannetta kenenkään kannalta.

Tähti mulla ei tule reuma menemään remissioon vaikka piikittäisin mitä ja nuolisin vaan postilaatikkoa.

M-M stressi pahentaa reuman oireita järkyttävästi. Samoin jokainen alle 8h yöunijakso. Ja jokainen huono yö tuplaa kivut.

Tällainen sairaus. Panee ruoan uusiksi ja pakottaa nukkumaan ja olemaan stressaamatta. Vois toki huonomminkin olla. Pitää muistaa myös hidastaa ajoissa. :Heartbigred

Peppipupu, olenkin jo kokeillut lähes kaikkea mutta tuo postilaatikon nuoleminen on vielä kokeilematta. Ehkä aloitan loppiaisena?

Meillä oli lapsuudenkodissa tapana irrottaa postilaatikko uudenvuoden aattona ja laittaa takaisin vasta seuraavana arkipäivänä.

Meidän postilaatikosta on löytynyt välillä vaikka ja mitä. Viimeaikoina ollut hiljaisempaa. Saas nähdä joutuuko taas kohta ostoksille. Olen harkinnut sinne riistakameran asennusta. Tiedä mitä sieltä näkyis.

Vastavirran akka :) Ompa jännä...mitä siellä laatikossa on ollut/tapahrunut?

Meillä kerran postilaatikko hävisi, mutta joku olikin törmännyt sen nurin autolla. Saatiin uusi taloyhtiöltä.

Roskikset on sen sijaan tulilinjalla Uuden Vuoden aattona, etenkin pahvinkeräys ja paperiroskikset. Niihin joku "vandaalimielinen" heitää tulitteita ja palavat oikein isona soihtuna. Postilaatikoihin ei ole tullut mitään ylläreitä - ovatko liian pieniä:laughing002

Totakin olen ihmetellyt, että miten kehitysmaissa taitaa lapsettomuus olla aika lailla tuntematon käsite. Ravitsemus on huono ja varmasti kaikki jätteet dumpataan vesistöihin.

Tämä on kyllä varsin suuri ihmetys! Samaa on tullut ihmeteltyä!

Voiko asia selittyä sillä, että lapsettomuus koskee lähinnä vaaleaihoista väestöä?!:rolleyes:

Muuten postilaatikko on säpäleinä, kun joku ohimennessä tiputtaa sinne pommin. Kun postilaatikko on sisällä turvassa, se säilyy uudenvuoden ehjänä.

Suski75 :) Aijai...jai....auttaisiko teipata kansi kiinni?

No kyllä ihmetyttää, kun pitäisi olla mukavaa ja juhltunnelma...aina vandaaleja liikkuu. Pahinta on tietty ne, jotka viskovat pikkukiinalaisia toisten niskaan ja saa varoa silmiään ulkosalla.

Takaisin