----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ois ny myynnissä cb digital- ovistestejä ja raskaustestejä joiden nimee en ny muista, herkkiä ovat. Siis r testei on kai 10? Ja ovistesteillä pistäis 2 kk saada testattuu, tikkui ehk joku 8? Katson tarkemmin ku meen kotiin. Mut siis myyn koko kasan mielellää könttänä, ja ihan tiedoks hintaan 10€ plus pk. Laita yv jos kiinnostaa

Me ollaan ny päätetty lopettaa, tajuttiin ettei me vaa jakseta. Laitatan hormoonikierukan joka toivottavasti tuo mulle elämänlaatua lisää hillitsemällä vuotoa mikäli pysyy sisällä, kaks hormoonikierukkaa lähteny litomaan omia aikojaan.

Onnittelut päätöksestä MariQ!
Mä periaatteessa voisin ostaa noi testit, mutta ehken sittenkään..yritän pitää odotukset nollassa ettei paineet kasaudu:rolleyes:

Sen verran kuitenkin tehnyt asian eteen että imetys saapi nyt loppua:shy:.. ensimmäinen yö nyt mussukan kanssa ihmetelty kuinka tissi on loppu:nailbiting:..ei nyt ihan kertalaakista kuitenkaan, mutta kaikki yölliset imuttelut nyt ensalkuun jää pois, jätetään sellanen nukutustissi vielä hetkeksi. Kyllä 1v 10kk pärjää jo hyvin vuohenmaidolla, tissistä sekin:grin..

kp26/25-28 - menkkaoireet ilmassa, pää jomottaa ja vatsassa kiertää - kohta aukee hanat

Lääkäri soittikin jo. Kuulemma letrot olisivat ihan turhaa mulla kun kierto noin säännöllinen. Saattaisi vaan vaikeuttaa luonnollisesti raskautumista. Tää on jo toinen lääkäri joka noin sanoo. Haluaisin uskoa kun tästä pidän todella vs se edellinen. Kummatkin samaa mieltä lääkkeettömyyden edusta. Silti välillä Tähden pohdinta mietityttää. Siis se, että haluavat vaan mennä suoraan kalliisiin hoitoihin.

Peppipupu :) Lääkkeettömyyttä täälläkin. Letrot vain inssiä varten.

Itse suosittelen kokeilemaan inssiä, mutta letroihin en osaa ottaa kantaa, koska meillä on ollut inssi myös ilman Letroja ja ultrassa sama tilanne, eli kroppa toimii.

Kevyt hoitomuoto ja pitäis olla parempi mahis, kuin luomuna :)

Uskoisin, että onnistutte inssillä, kuten mekin :)
Ihan omaa mielipidettä tuon esille :) Kannattaa ainakin kokeilla:cheers

Last edited by a moderator:
:greet025
Plussapuhuria ihan kaikille!!:Heartpink

Siis iiikkk... dpo17 ja menkat edelleen poissa. Tämän päivän testiin on kuivunut roskis haamu taas vaihteeksi, kun eilen oli tyyliipuhdas nega.

Oonko sittenkin raskaana:wideyed:

Rinnat kipeytyi eilen ja se on tosi outoa...erikoinen luomukierto. Toista vauvaa haaveillaan.

Nyt kipin kapin kauppaan ostamaan lisää raskaustestejä........:singing:

Last edited by a moderator:
Pikkujouluista palailemassa :santa

Alkiodiagnostiikasta vielä - klinikalta todettiin aikoinaan, että ongelmana yli 43 v. on yleensä se, ettei soluja saada kovinkaan monta. Toki on yksilöllisiä eroja. Siinä mielessä diagnostiikkaa ei välttämättä tarvita, jos alkioita viljelyn jälkeen on jäljellä 1(-2.)

Jos alkioita tulee useampia ja niitä ei tutkita alkiodiagnostiikalla, valitaan yleensä ensin siirrettäväksi kehittynein alkio.

Tuoresiirrossa välttää alkion pakastuskulut ja mahdollisen pakastusriskin, joka tosin on hyvin pieni. Toisaalta yhdestäkin tutkimattomasta voi pahimmassa tapauksessa seurata km kaikkine mahdollisine komplikaatioineen.

Pernilla :) Mikä teillä on tilanne?:rolleyes:

Me ollaan ny päätetty lopettaa, tajuttiin ettei me vaa jakseta. Laitatan hormoonikierukan joka toivottavasti tuo mulle elämänlaatua lisää hillitsemällä vuotoa mikäli pysyy sisällä, kaks hormoonikierukkaa lähteny litomaan omia aikojaan.

MariQ :)
Hyvää jatkoa. Harni, ettet yritä yhtään pidempään:hug013

Monet yrittää pitkään, jopa vuosia. Mutta sinulla on jo onneksi paljon lapsia:Heartpink

Jospa luomu ihme vielä teille tulisi, mikäli jätättäsit kierukan laittamatta:cheers

:greet025 Vastavirran akka :) Mikä sinulla tilanne?

Ja toivottavasti anoppi ei säikyttele verhojen takana:laughing002

Tähti & Lambi, tosi harmi jos tämä kierto on taputeltu.
Kaikille tsemppiä, hyvää mieltä ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin!

Minä oon niin nauttinu kun oon saanut luvan kanssa olla kotona ja kerrankin oon ehtiny kunnolla olemaan lasten kanssa ja lukemaan tulevaan tenttiin silloin kun lapset on unilla. Voi että kun pääsis äitiyslomalle... Nautin niin tästä kiireettömästä olemisesta! Stressi ei oo kenellekkään hyväksi. Ensi viikolla otetaan reumakokeet ja tästä testistä toivon negaa!

M-M :) Joko alat pian tekeen r-testejä?

Mikä dpo on meneillään?:rolleyes:

Tosi jännää taas, ja jospa tässä kierrossa plussa ois pysyvä:Heartpink

Voisiko vielä olla jotain mahdollisuuksia Tähti? Mä pidän peukkuja! Letrot kai joskus pidentää kiertoa eikö? Jos sulla oli ovis myöhemmin?

Peppipupu :) Ehkä onkin mahkuja....vaikea sanoa:scratch Menkkoja ei ole ja testissä näkyy "jotain".

Kiitos peukuista ja peukut takaisin sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Ovisplussa - ja perheriita joulusukista :angry4

Jotta elämä ei kävisi liian vakavaksi, niin taitaa olla siis myöhäisillan ohjelmassa tänään muutakin :grin Ei yhtä samanlaista päivää tässä huushollissa.

Penilla :) Teillähän on kaikki kohdillaan:laughing002

Kai hyödynnätte tilanteen.

Hyvää Joulunalusaikaa!:cheers

M-M :) Joko alat pian tekeen r-testejä?

Mikä dpo on meneillään?:rolleyes:

Tosi jännää taas, ja jospa tässä kierrossa plussa ois pysyvä:Heartpink

Kiitos kysymästä, dpo6 menossa. En oo ostanu yhtään testiä, vieläki jurppii viime kierron haamuilut. RFSU lähetti mulle digin ja puikkotestin kun reklamoin niistä herkistä testeistä mihin ei piirtynyt viivan viivaa. Tämä kierto kyllä venähti pitkäksi jos luteaali on n. 2 vko oviksesta, en tiedä onko sillä merkitystä raskaaksi tulon kannalta. Ovis tuli myös melko huonosti hyödynnettyä eli luulen että ens kierrossa jännäillään taas. Mutta enkä ens viikolla testailen.

Vapaata anopista ollut tänään.

No en nyt tiedä miten menee. Lääkäri sanoi maanantaina, että pientä vuotoa voi olla pari kolme päivää.
Eipä nyt tunnu loppuvan tuo tuhrutus.
Lämmöt ylhäällä kuitenkin.

Vastavirran akka :)

Siitä se lähtee parantumaan, polyypin poiston jälkeen

Toivotaan, että tulee plussa ensikierrosta:cheers:cheers:cheers

Takaisin