Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitäs aamun testi sanoo?Peppipupu :) Ehkä onkin mahkuja....vaikea sanoa Menkkoja ei ole ja testissä näkyy "jotain".
Kiitos peukuista ja peukut takaisin sinne!!
Tulipas tervetullut olo, kiitos kaikille!
@Pernilla ollaan samoissa päivissä - täällä ylläriovisplussa eilen illalla (yleensä oireilee edeltä hyvin selkeästi), meillä tää hyödynnettiin aivan jäätävästä väsymyksestä huolimatta klo 01 alkaen.
Samoin viikonlopun ohjelma on aika selvä
Alkiodiagnostiikasta vielä: @Suski75 on ilmeisesti käynyt ainakin yhdellä kierroksella, onko täällä muita? (Ihan en ole kahlannut läpi kaikkia 350 sivua :D ) Olisi kiva kuulla kokemuksianne.
Onhan piinaaaa, mä vaan toivon että alkais jo itsellä menkat, uus alku mieluummin kun tää piinaava loppu..
Menkat loistaa poissaololla ja alavatsaa turvottaa.
Testissä jokin varjo.
Tiedä sitten enempää.
Dpo18
Tsempit kaikille!!!
Onhan piinaaaa, mä vaan toivon että alkais jo itsellä menkat, uus alku mieluummin kun tää piinaava loppu..
maanantaina olis testiaamu JOS ei nyt jostain ihmeen syystä(??????) oliskaan täti vieläkään kylässä. Pikkiriikkisen toivoa herännyt, vaikka kaikki pms oireet niin selkeesti taas ollutkin, kai tää on jotain todellisuudentajunmenetystä.
Oloja on piinaavaa tunnustella ja tota viheliäistä pms:ää - kaikki ne viralliset raskausoirelistat on suoraan verrannollisia pmsään. On siinäkin keksintö
Eikö yhtään testiä tälle aamulle ?
Kehtaa kehtaa. Itse suosin itsepalvelu kassoja. Aina yhtä mukavaa innokkaan lapsen kanssa.
Äiti mikä tää on? Eh.
Dpo7 sulla oli?
Mulla ei ole vielä yhtään syysvauvaa. Sinne tähdätään.
Pahoittelut silti negasta vaikket testannutkaan.