----45+++++ kuumeiset

:greet025 heissan!!
Paljon tsemppiä kaikille pastalaisille!:gen014:gen014Ja plussaa jokaiselle tavalla tai toisella:Heartblue

Yritän huomenna taustailla kaikkien mukana. Kohtaan huomenna agressiivisen työkaverin:sad010 ja pidän "mysteeri" palaveri tj:n kanssa. Tressi lienee 110% ja lopputulos toivottavasti selvinneet.

No mutta ITSE aiheeseen, eli alavatsaa nipistää edelleen, jostain kohdun tietämiltä!:p Valkkaria on valahdellut koko päivän ja olo on flunssainen. Tuntuu, kuin kokoajan tapahtuisi ja alavatsalla on myös jännää kramppimaista tunnetta:eek:
Puristaa ja nipistää:wideyed:
Myös nälkä on jatkuva:p
Jos oon raskaana...en ihmettelisi :angel12

Dpo7



Ps. Kahvin juonti loppui varuiksi tähän päivään:coffee2
 
Last edited by a moderator:
Tsemppiä Tähti!

Vastavirran akka ei sillee kovasti jännitä paitsi jos sanoo, että ollaan toivoton pariskunta. Ainakin jotain tapahtuu!

Täällä 20/26kp ja ei kerrassaan mitään oireita. Ihan kun olis aika menkkojen jälkeen. Onko mun kaikki toiminta kuollut?
 
Välillä mietin, että onko oikeutta enää haaveilla kolmannesta lapsesta. Kaksi elävää kuitenkin. Olenhan siis jo saanut enemmän, kun voisi toivoa. Vaan silti se kaipuu on niin kova. Ja lapsettomuustausta ei meinaa hälvetä. Tuntuu siltä, että mahdollisuus saada lapsi nyt on sama kun aiemmin. Eli hyvin hyvin pieni. No ei voi kun toivoa. Pahinta itselleni olisi sen viimeisenkin toivon häviäminen.
Ei hälvennä toivetta yksikään olemassa oleva lapsi! Toivoa jos jotain ei meiltä pois voi ottaa, siihen meillä onneksi on yksinoikeus:Heartred
 
Tähdelle tsempit! Rohkeesti leijonan luolaan vaan!
"Mitä se sulle kuuluu" - ja tuijotus:wink, pää pystyssä vaan eteenpäin:Heartred
 
:greet025 kiitoksia tsempeistä!

Vielä eletään jännityksessä, kun palaveri onkin vasta työpäivän päätteeksi....

No mutta alavatsaa nipistelee edelleen ja on raju nälkä.... :angel12

Näin ulkolaisilta sivustoilta, että kiinnittyminen voi kestää 1-3päivää ja todellakin voi tuntua kipua ja kramppeja.... näitä oireita oli eilen:p
 
Vähän pahoitin mielen taas... Mies kävi to siellä testeissä. Piti valmistua osa to ja osa pe. No pe vasta koittivat soittaa mutta mies ei muistanut ja oli känny äänettömällä. Kuulemma koitti soittaa klinikalle myös la. Tänään kukaan ei soittanut. Nyt sit mennään huomenna tapaamiseen kylmiltään. Olisin halunnut tietää tulokset. Miehellä ei näemmä kiire. Kuitenkin se enemmän haluaa lähteä näihin osittain rankkoihinkin hoitoihin. Musta mulla olisi ollut oikeus tietää.
 
Vähän pahoitin mielen taas... Mies kävi to siellä testeissä. Piti valmistua osa to ja osa pe. No pe vasta koittivat soittaa mutta mies ei muistanut ja oli känny äänettömällä. Kuulemma koitti soittaa klinikalle myös la. Tänään kukaan ei soittanut. Nyt sit mennään huomenna tapaamiseen kylmiltään. Olisin halunnut tietää tulokset. Miehellä ei näemmä kiire. Kuitenkin se enemmän haluaa lähteä näihin osittain rankkoihinkin hoitoihin. Musta mulla olisi ollut oikeus tietää.

Peppipupu :) No...höhh.. :angelic:
Ihan kuin hän ei kestäisi kuulla, mitä puhelimessa kerrotaan.

Jos hän kaipaa sinut tueksi ja turvaksi ja olette kuulemassa ne yhtaikaa! Tsemppiä!:Heartblue
 
Peppipupu... voi olla, että miehesi välttelee alitajuisesti tietojen kuulemista. Ainakin minulle hoitohin meno oli aluksi, siis ennen esikoista, todella pelottavaa, mitä jos saankin tuomion, etten voi ikinä saada yhtään lasta? Näin ei käynyt onneksi, mutta ymmärrän, että se voi olla kova paikka.
 
:hello heipparallaa!!!:joyful:

Työpalaveri ohi.
No, apua en tule saamaan, koska ketään osaavaa ei kuulemma Suomesta löydy. Lähin työkaveri (toisen osaston esimies) on luvannut sitten joustaa ja ottaa itselleen osan taakastani, jos on tarve, jotta pystyn tekemään 6 tunnin työpäiviä.

Niin se agressiivinen tyyppi sai nuhtelut!:joyful: Syyttelevää käytöstä ei yrityksessä hyväksytä ja sovittiin, että asiasta pitää heti ilmoittaa tj:lle, jos jatkuu. Sitä ei saa sietää yhtään. Tj sanoi vaikka "painivansa" lattialla tyypin kanssa ja laittavansa kuriin, jos epäasiallinen käytös jatkuu.

Muutoin työnkuvassa mikään ei muutu osittaisesta hoitovapaasta huolimatta. Minuun ollaan kuulemma tyytyväisiä, joten eipä tullut potkujakaan/siirtoa toiseen tehtävään.
Kerviminen kannatti kuitenkin!!!:cheers:cheers:cheers
Todella kannatti. Kiitos Yölennolle!!:smiley-angelic003:gen053


Nyt ITSE asiaan, alavatsaa vieläkin nipistelee ja on jännä tunne:p Valkkaria tulee ja se on välillä kirkkaampaa venyvää tai kosteahkoa tahmaista...:eek: Kuivaa kautta ei vaan vieläkään.

Ostin kotimatkalla Pregcheck r-testejä ja alan testailla about dpo9. Muihin testeihin olen liian pettynyt, joten en enää rahoja tuhlaa.

Ketäs muita täällä.on lähiaikoina testailemasaa?:rolleyes: Ainakin M-M ? Lambi? Mennään lähes samoissa :)
Muita?

Hurjasti tsemppiä ja plussaonnea meille mahtaville kypsäniän Naisille!!:blob3:blob6:blob3

Dpo7
 
Last edited by a moderator:
Upeeta tähti:gen014! Pidät nyt tjn sanoista kiinni sen tyypin kanssa!

Täällä myös kohtua puristaa - ja selän liitokset yhtäkkiä löystyio_O..ihan selkee raskausoire:grin!
Ukko kyllä meinas että näytän raskaanaolevalta..sillon kuulemma silmä jo kehittynyt tässä asiassa..no ehkei nyt kuitenkaan kp 15 vielä näy mitään:grin:hilarious: - se kaiketi uskoo vakaasti omaan panokseensa tässä asiassa.
mutta vois olla aika samat dpot, koska ne ovisoireet oli tosi aikaisin..
 
Mä oon kikattanut sun kervimis-sanaa. Ikinä kuullutkaan! Mulla saattais olla dpo8 mutta tosiaan hömpsönpömpsöt oli kielletty hyvään aikaan. Ellei sit kp 12 tai kp 16 natsannut.
 
Hienosti hoidettu homma, Tähti!

Kaikki tuollaiset kiusanhenget työpaikoilla pitäisi oikeasti laittaa kuriin!!

Meilläkin löytyy työyhteisesöstä yksi suurisuinen johtavassa asemassa oleva kiusanhenki, joka käskyttää ja pelaa aina tilaisuuden tullen likaista peliä muiden kustannuksella. Onneksi harvemmin olen hänen kanssaan tekemisissä, mutta välillisesti hänen toimensa kantautuvat minunkin tietooni.
 
Niin ja dpo 13 nega. Eipä näy menkkojakaan. Mutta uutta kiertoa toiveikkaana jo odotellen.

Flunssaoireita edelleen. Jo toista viikkoa! Eikö voisi jo loppua!!!! :eek: Sinkkukollega töissä huomauttelee jo ikävästi köhimisestä. Yritä siinä nyt selittää, miten paljon pienet lapset tuovat kaikkia viruksia päiväkodista ja yöllä yskivät vieressä...
 
Huomauttelee yskimisestä? Ei kukaan itse ole flunssaansa valinnut. Kaikenlaista porukkaa tätäkin palloa tallaa.
 
Huomauttelee yskimisestä? Ei kukaan itse ole flunssaansa valinnut. Kaikenlaista porukkaa tätäkin palloa tallaa.
Jep. Ja vielä tilanteessa, kun yskin ulkona pakkasessa palatessamme lounasravintolasta työpaikalle!!! Konttorilla hörpin lämmintä teetä ja imeskelen kurkkupastillia, etten vaan häiritse köhimällä avokonttorissa..
 
Jep. Ja vielä tilanteessa, kun yskin ulkona pakkasessa palatessamme lounasravintolasta työpaikalle!!! Konttorilla hörpin lämmintä teetä ja imeskelen kurkkupastillia, etten vaan häiritse köhimällä avokonttorissa..
Ehdota, että voit kyllä hoitaa koko flunssan alusta loppuun kotona, jos palkallinen sairausloma onnistuu?
 
Tsemppiä kaikille ja plussa-vyöryä! Monella jännät päivät edessä :hello2

Täällä elo on ollut yhtä hullunmyllyä.. Olen jouluun saakka sijaistamassa mikä on tietenkin mahtavaa kun tulee vähän tienestiä, mutta vuorotyö vie kyllä mehut ihan totaalisesti.. Huhhuh... Meillä jäi nyt kyllä tämä kiero hyödyntämättä, en oo varmaan edes ovuloinut kun on yöunet jääny ihan minimiin. Mutta tammikuussa taas menossa mukana.
 
Takaisin
Top