Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti jep. Ja mies on ihan satasella mukana hoidossa. Kysyi just, olenko valmis kokeilemaan kaikki hoidot koska rahasta ei hänen puolesta ole kiinni. Ja oli huolissaan haluanko jatkaa.
Tähti olet todella ihana!
Tähti, oliko puhetta alkiodiagnostiikasta?Peppipupu :)
Tosi super Ihanaa Tartvitset tsemppiä jo pelkän horoskoopin vuoksi, mutta kaikki tarvitsevat sitä aina jokatapauksessa.
Oon sun kanssa tässä satasella mukana
Ja mennään samaa matkaa. Soitin tänään kliniikalle. Eka IVF voidaan mahdollisesti tehdä tammikuussa (arvio).
Jos kaikki onnistuu.
Sit tulee jo se aika vastaan parin kuukauden jälkeen. Mutta täysillä loppuaika eteenpäin
Tsemppiä kaikille palstalla ja plussaa!!!!
Missä meidän testaajat on? Humpty ja Hannuli?
Tähti, oliko puhetta alkiodiagnostiikasta?
Ja olikin varannut soittoajan huomiselle. Eli vielä wlwrään piinassa päivä
voi harmi noita sun tuloksia mutta ei pidä antaa liikaa masentaa ja ihana mies sulla kun on noin innolla lähdössä hoitoihin. Varmasti teillekin sieltä se oikea tapa löytyy ja suodaan se onni!!!
Peppipupu Olen pahoillani. Ottaako ne AMH:n yksityisellä ihan vaan pyytämällä? Kiinnostaisi tietää, mitä se on itsellä.
Pyysin itse AMH- ja FSH-kokeita viime vuonna yksityiseltä lääkäriasemalta. Halusin tietää suunnilleen, mikä on tilanne. Näin jälkikäteen ajateltuna eipä noilla tuloksilla ole ollut merkitystä. Jos arvot olisivat olleet ihan poikkeukselliset, ehkä olisin kokeillut vielä yhden ivf-kierroksen.Ottaako ne AMH:n yksityisellä ihan vaan pyytämällä? Kiinnostaisi tietää, mitä se on itsellä.
HumptyD :) Sorry kommentoida, mutta oon sinun kanssa eri mieltä Peppipupun tuloksista!
Ei ole harmi yhtään!
FSH 6.9 ei voi harmittaa ketään....
Täällä ollaan! Ja voi harmi noita sun tuloksia mutta ei pidä antaa liikaa masentaa ja ihana mies sulla kun on noin innolla lähdössä hoitoihin. Varmasti teillekin sieltä se oikea tapa löytyy ja suodaan se onni!!!
Tääl on mahatauti (tähän kakkahymiö) ja testi NEGA. Et ei oo ollu mitää filmattavaa baaaaaaahhhh