----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Tähti menkoista :sad001
MariQ, toivotaan merkit viittaa plussaan :))

Omaa napaa... valittelin ovisoireiden puuttumista. No, eilen illalla tein testin ja siihen pärähti lähestulkoon yhtä vahvat viivat, kp11! Pelästyin että näin aikaisinko ovis tulee, kun sen piti vasta viikonloppuna aikaisintaan (la kp14 ja Flon ennustus) tää pilaa kaiken!! Seksiä oli toki maanantaina, mutta seuraava mahdollisuus on vasta viikonloppuna, kun on mies paikalla, lapset isällään ja muutenkin toiveet korkealla, kun kerrankin ovis osuisi otolliseen aikaan... Tottakai alkoi siinä samalla tuntua muniksissakin vihlontaa ja olin että nytkö! jo? Täytyy toivoa, että plussa tulisi vasta huomenna, tai sitten tänään ja huomenna kiire kellistää mies heti kun tulee töistä. On tää. Luomuna näköjään aikaistuu oviskin letroihin verrattuna.

Ja miksi seksi teiniperheessä lasten ollessa kotona on liki mahdotonta..? Ne ei mene ajoissa nukkumaan, ne nukkuu hiiren unta, ne kuulee ja ymmärtää ihan eri lailla kuin taaperot/pienemmät... huoh.

No hitto, ompas nyt tylsää että noin ajoissa ovis.
Pakko olla samaa mieltä teiniperhe+seksi. No me potkitaa kaikki alakertaa klo 21 ja mennää "nukkumaan" ja jos kuulevat ni kuulevat toki yritän olla hiljaa :happy: 17 vee ei enää järkyty kun harrastelee itsekin, mutta tätähän mä en edes haluisi tietää, sekään ei kuulema haluu tietää meidän seksin harrastelusta mitään :laughing025

kiva päähänpisto testata tänään, nyt äsken, dpo 10. Eihän siinä mitään näkyny. Mutta alamahaa jurnuttaa jo vissiin kolmatta päivää. Josko siel kumminkin jotain tapahtuisi?

Kumpaankohan mä ny luottaisin kun menkkojen pitäis alkaa kai 26. pv, jolloin dpo 16, vai onko se nyt sit oviksen mukaan 24.9 ? No nytmä unohdan noi testailut maanantaihin saakka.

Hannuli, olikos sulla edellisessä kierrossa luget loppukierrosta? Kun mulla tekee niin että kun otan lugeja loppukierron tueksi ja tällöin yleensä se loppukierto venyy. Kun ilman lugeja pääsen max dpo 12 saakka ja nyt mentiin lugeilla dpo 16 asti ja tällöin se seuraava kierto tavallaan alkaa jo siellä taustalla vaikka vuoto ei ole vielä alkanut. Joten sitten oviskin tulee ajoissa. Osasinkohan selittää miten se menee..Nyt mulla oli ovis tästä syystä jo dpo11/12! Mikä ei sinänsä haittaa, vuoto ei kestänyt kauaa joten eiköhän sinne ole kerennyt ihan nätti limis muodostua :welcome:sign19:Heartpink

Joo, mulla on useamman kierron ollut luget. Muutama eka lugekierto venyi useammalla päivällä, mutta ovis tuli pikemmin myöhään, kp15-16. Viime kierrossa menkat alkoi ihan ajallaan dpo14. Nyt ei ole isompia kipuiluja, joten toivon että ovis venyisi viikonloppuun. Tai sitten se oli eilen, kun tovin oli napakoita muniskipuja. Toissapäivänä aamulla testi näytti hailakkaa viivaa ja eilen illalla tosiaan oli tasavahvat, ehkä se huippu meni testeillä ohi. Mulla on usein tullut plussan jälkeen ovis jo puolen vrk päästä. Tulevat päivät ja testit näyttää. Eilinenkään ovis ei olis katastrofi, kun ma-iltana talleteltiin. Tosin silloin menin pesulle heti enkä nostanut jalkoja, mikä on mun molemmissa plussakierroissa ollut SE juttu ja olen siitä taikauskoinen :D

No hitto, ompas nyt tylsää että noin ajoissa ovis.
Pakko olla samaa mieltä teiniperhe+seksi. No me potkitaa kaikki alakertaa klo 21 ja mennää "nukkumaan" ja jos kuulevat ni kuulevat toki yritän olla hiljaa :happy: 17 vee ei enää järkyty kun harrastelee itsekin, mutta tätähän mä en edes haluisi tietää, sekään ei kuulema haluu tietää meidän seksin harrastelusta mitään :laughing025
Meillä on makkari lasten huoneen vieressä, pitäis sekstata hiirenhiljaa ja sehän ei multa oikein onnistu :D Tosin usein mennään nykyisin ennen teinejä nukkumaan, etenkin loma-aikoina, mutta kun ei yhtään voi luottaa, ettei joku tulis nykäsemään ovea auki "Äiti, missä mun sejase on..?" ... ei saa lukkoon. Meillä on onneks asuntovaunu pihassa, joskus harvoin kun (miehellä, mähän haluan koko ajan) himo on ylitsepääsemätön, mennään sinne pikaisille. Silloin toivoo vaan, ettei ne katso just ikkunasta ja ihmettele miksi vaunu heiluu puolelta toiselle :))

Meillä on makkari lasten huoneen vieressä, pitäis sekstata hiirenhiljaa ja sehän ei multa oikein onnistu :D Tosin usein mennään nykyisin ennen teinejä nukkumaan, etenkin loma-aikoina, mutta kun ei yhtään voi luottaa, ettei joku tulis nykäsemään ovea auki "Äiti, missä mun sejase on..?" ... ei saa lukkoon. Meillä on onneks asuntovaunu pihassa, joskus harvoin kun (miehellä, mähän haluan koko ajan) himo on ylitsepääsemätön, mennään sinne pikaisille. Silloin toivoo vaan, ettei ne katso just ikkunasta ja ihmettele miksi vaunu heiluu puolelta toiselle :))

Hätä ei lue lakia :D Vaunun heiluminen vois olla aika jännää katsottavaa ;) Meillä on lukko ovessa, vaihdettii lukkopesä, mutta meneehän siinä keskittyminen jos joku alkaa ovea nykiä. Joskus kriittisellä hetkellä pitelen miehen korvia ja sanon että paina loppuun vaan :excited001 Herranjesta :laughing025

Hätä ei lue lakia :D Vaunun heiluminen vois olla aika jännää katsottavaa :wink Meillä on lukko ovessa, vaihdettii lukkopesä, mutta meneehän siinä keskittyminen jos joku alkaa ovea nykiä. Joskus kriittisellä hetkellä pitelen miehen korvia ja sanon että paina loppuun vaan :excited001 Herranjesta :laughing025

:laughing021....aijai...haha!!
:laughing025

Ja saa aika ryske olla, että saa sen vaunun ihan heilumaan...:laughing001

.

:hello
Bongaan tulevaa ovista Kreetalla...

Miehellä on niin kova vauvakuume, että jospa sängyn ryske ei kuulusi hotellissa naapureille saakka:smiley-ashamed004 :laughing002

Palataan -All incl. lomalta raskautuneina takaisin:laughing002 :cheers

.

Tähti Milloin olette lähdössä? Ihanaa matkaa!! :cool:

Kiitos Towanda! Enää reilu viikko...

On tässä ollut aikaa valmistautua, mutta vielä ei ole mitään pakattu:laughing002

Pojalle tämä on jo neljäs ulkomaanreissu ja nyt hän alkaa käsittää, että kohta näkee taas niitä isoja palmuja:laughing002

Meillä on lapsenhoito jo etukäteen varattu ja maksettu, että päästään siellä kunnolla ainakin sänkypuuhiin:happy093

.

Last edited by a moderator:
Kiitos Towanda! Enää reilu viikko...

On tässä ollut aikaa valmistautua, mutta vielä ei ole mitään pakattu:laughing002

Pojalle tämä on jo neljäs ulkomaanreissu ja nyt hän alkaa käsittää, että kohta näkee taas niitä isoja palmuja:laughing002

Meillä on lapsenhoito jo etukäteen varattu ja maksettu, että päästään siellä kunnolla ainakin sänkypuuhiin:happy093

.
Ai että kuulostaa niin ihanalle! Tuollaisella reissulla sitä onkin hyvä ovista bongailla, onnea matkaan, kaikin tavoin!

Ai että kuulostaa niin ihanalle! Tuollaisella reissulla sitä onkin hyvä ovista bongailla, onnea matkaan, kaikin tavoin!

Kiitos MariQ :) !!

Ovista käytiin bongailemassa ennen lastakin etelässä pariinkin otteeseen ja yhden kerran olin sata varma, että raskaana olin lentokoneessa.

No sieltä, kun palattiin...niin kului pari kuukautta ja olin raskaana!:joyful:

Nyt tämä ihanuus matkustaa mukana ja hänkin toivoo perheeseen vauvaa, siskoa/veljeä :)

Oi..joi.....tuleva loma...:singing::grin
.

Tähti ihanaa lomaa!
Mariq milloin siis seuraava testi?
Täällä ei vieläkään tiputtele ja nyt sitten tietty aloin toivoa plussaa... Kalenterin mukaan ma pitäisi siis alkaa nyt kp24. Mä en kestä jos menen siihen testailuun...Tietty haluaisin su aamuna... Saiko jostain kaupasta niitä herkkiä liuskoja? Mikä merkki siis?

Peppipupu, tsempit piinailuun!
Mulla alkoi vuoto, eli toivotaan, että tästä kehkeytyy jokin "oikea" kierto, eikä mikään ovuloimaton yritelmä.

Ihanaa ja tärppirikasta lomaa Tähti! Olen ihan vähän kateellinen, edellisestä aurinkolomasta on aikaa. Saatikka parisuhdelomasta, alkuaikoina tehtiin joka vuosi kaksin parin viikon reppureissu... huokaus.

Okei, nightmare! Tulin läheiseen kauppakeskukseen tietämättä, että täällä on jotkut babypäivät. Miljoona vauvaa ja mahaa pystyssä. En kestä.

Peppipupu, varmaankin maanantaina, tai sitten en ollenkaan. Kyllä mä eilen tajusin kuin herkillä olen tämän asian kanssa kun itkin ahdistusta ja pettymystä miehelle. Eihän se silleen voi ymmärtää, se on miehelle niin eri...mulla tää mielessä koko ajan.

MariQ, sympatiaa! Toivotaan, että toiveenne toteutuu, miehet ei aina pysy näissä meidän liikeissä kartalla.
Mun mies on saanut kuunnella mun vaihdevuosi-voivottelua, ja tuskaa viimeiset kaksi viikkoa. Olo ei oo ollut mitenkään hyvä: juuri kun olen saanut lapsen (vaikkakin hoidoilla), niin pikkuisen liikaa oli tähän, että menopaussi... Ei vielä! Tahattomassa lapsettomuudessa on ollut kestämistä kymmenen vuotta ja näköjään vaikea teema jatkuu...

Takaisin