----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MariQ :)

Hanki testi, jonka herkkyys on 10mIU....esim. RFSU:lta löytyy ja jotkut apteekin omat.

Predictor oli muistaakseni 12,5mIU.

Suurin osa raskaus testeistä on 25mIU, jotkut jopa 50mIU. Niiden luvataan näyttävän vasta, kun kuukautiset ovat jääneet pois.

no katsotaan ny millaset fiilikset ja toisekseen en kehtais miehen nähen tehä testii kun se niin oottaa. Enkä tietty haluis nähdä negaakaan. Blah.

:sad010 No siis täällä r- testissä nyt selvä haamuplussa....mutta....

mutta....
vaaleanpunaista alkanut näkyä, joten alkaako nyt sitten menkat:meh::sad010

Ei ehdi kiinnittyä enää:sad001?

On tää julmaa:smiley-ashamed008

-dpo16

no katsotaan ny millaset fiilikset ja toisekseen en kehtais miehen nähen tehä testii kun se niin oottaa. Enkä tietty haluis nähdä negaakaan. Blah.

MariQ :) Mä kehtaa tehdä miehen nähden oli tulos kumpi vaan, mutta en jaksa päivittää asiaa joka päivä, koska kyselee sitten jatkuvasti asiaa ja vointia, sekä oireita.... se, jos jokin kyllä rasittaa.

Vauvakuumeinen mies on hankala pakkaus:laughing001
Harva mies todella ymmärtää, ettei vauvaa vaan voi tilata:laughing002

Kp 22/29-30 dpo 7 Mun mahaan istahti sellainen " menkat alkaa" tunne. Melkein jo pahoitin mielen, oon niin päättäny et mä oon raskaana jo

MariQ :) Toivotaan plussaa tähän kiertoon. Mieltä ei kannata pahoittaa, koska "maailmankaikkeus" päättää...

Kestävyyslaji varsinkin 40++++++

Usein alkaa syyttelemään itseä kaikesta, että miksi ei nyt tärpännyt...tai miksi ei kiinnittynyt tai ihan mitä vaan.

Pahinta mitä voi kokea, on muiden kyselyt esim. tahattoman lapsettomuuden kohdalla,; "että koskas teille se vauva tulee/ koskas mä pääsen mummoksi" jne... Olen kuullut jonkun mummo ikäisen syyttävän poikansa vaimoa itsekkyydestä, koska heillä ei ole lapsia ja se on tämän vaimon/tyttöystävän syy..??:smiley-angelic006Pöyristyttävintä mitä voikaan kuulla...:scratch:singing:

Kukaan ei voi tietää toisen tilannetta, eikä sitä tuskan määrää, jonka tahattomasti lapseton ihminen voi kokea. Siinä ei varmasti kaipaa ympäristön painostusta ja kyselyjä asian suhteen, saati syyttelyitä.

On paljon ihmisiä, jotka eivät ymmärrä asioita -ovat liian yksinkertaisia ajatusmaailmaltaan. Sitten taas jotkut ihmiset luulevat, että lapset syntyvät kaikille varmasti, kunhan edes kerran "nussivat". Myös on ihmisiä, jotka tahalleen haluavat pahoittaa toisen mielen, eikä välitä mitä puhuu....

Tulipas taas tekstiä, kai menkkojen alku tekee tepposia:smiley-angelic002

Last edited by a moderator:
:sad010 No siis täällä r- testissä nyt selvä haamuplussa....mutta....

mutta....
vaaleanpunaista alkanut näkyä, joten alkaako nyt sitten menkat:meh::sad010

Ei ehdi kiinnittyä enää:sad001?

On tää julmaa:smiley-ashamed008

-dpo16
Haamu, herranjesta!!! Jos tähän saakka ollu negaa niin eikö se tarkoita sit jotain jo?

Haamu, herranjesta!!! Jos tähän saakka ollu negaa niin eikö se tarkoita sit jotain jo?

MariQ :) Kyllä...

Mutta on liian myöhäistä, koska menkat näköjään jyllää päälle.....

Ei ole ehtinyt kiinnittyä ajoissa tmv....

Joku asiantuntija vois tietää paremmin :)

.

Tähti, niin kauan ku menkat loistaa poissaolollaan, toivoa on! Pidän peukkuja!

Tsemppiä ja onnea myös muille kuumeilijoille! Toivottavasti tulee kunnon plussa-aalto ketjuun!!

Oon välillä käyny lukemassa teidän kuulumisia ja jännänny taustalta mukana. Elämä ollu niin hektistä viime kuukausin että kirjoittelu on jääny vähemmälle. Toivotaan että nyt syksyllä ehtis paremmin.

Minä jo luovuin vauvahaaveista kesällä mutta nyt se vauvakuume iski päälle ihan urakalla! Esikoinen on nyt 4 v. & kuopus 1,4 vuotias ja nyt kun on kaikki nukkuu päikkärinsä & yönsä ja syö hyvin niin minä tahtosin lisää unettomia öitä ja vauvan tuoksua taloon.. Ovistikut polttelee kaapissa ja ukon kaato on mielessä. Taidan siis lyöttäytyä seuraanne kuumeilemaan!

M-M :)

Upeeta, että olet yhä mukana tähdittämässä meitä ja jopa olet uudestaan vauvakuumeessa! :)

Heittäydy mukaan....Mikä kp sulla on?

Superisti plussapuhuria!!!:cheers:cheers:cheers
:smiley-bounce016

Tähti, niin kauan ku menkat loistaa poissaolollaan, toivoa on! Pidän peukkuja!!

M-M :) Kiitos!

Nyt on vielä "tuhrua", mutta eiköhän aamuun mennessä peli ole selvä:smiley-angelic006
Ja koittaa kp 1...

Better luck next time!:wink
.

Tähti, joillekin tulee tiputtelua raskauden alussa. Mullahan tiputtelee näemmä aina ennen menkkoja. Mutta mitä jos...

Täällä siis kp 20 ja vielä ei tippaakaan! Ei myöskään mitään oireita tissikipua lukuunottamatta. Silti rasti seinään jos vaikka edes toi ennenaikainen sotku loppuisi!

Kahdessa edellisessä kierrossa en siis pääsyt edes piinailemaan..

Kp 20/21-27(31) dpo? Milloin sitä nyt sitten voisi miettiä testausta? Kp 27, jos sinne asti pääsisi?

Tähti, toivotaan että kyseessä olis alkuraskauden harmiton tiputtelu. Sormet on ristissä!

Mulla pitäis (toivottavasti) menkat alkaa piakkoin. Kierto on ollu kyllä tosi epäsäännöllinen kuopuksen syntymän jälkeen (ja ressin takia). Ens kierrosta alan tikutteleen ovista. Oikeen ikävä tilkujen tiirausta!

Tsemppiä kaikille!

Kp 1 :sad001:sad010
Ja valtava Niegara!:smiley-angelic008

Ei ehtinyt kiinnittyä, oliko alkiossa sitten vikaa tmv.

Kohti uutta yritystä....:sign17:sign19:sign19

Tähti pahoittelut ja tsemppiä tyhmien menkkojen kanssa!
Mulla ei vieläkään tiputtele! Oon niin happy! Raskauteen en usko, mutta toi hormonitoiminnan normalisoituminen on jo saavutus!

En nyt taaskaan muista höpötinkö tänne siitä maailmankaikkeudesta ja tarkoituksista mutta...toissa iltana kun sängyssä juteltiin miehen kaa vauvasta, niin mun suljettu kännykkä päätti käynnistyä itsekseen siinä yöpöydällä. Katsoin sitä että mit vit... se oli käynnistynyt. Eilen kirjoittelin koneen ääressä kaverille tätä vauva-asiaa, kun kuulin kolahduksen. Käännyin katsomaan että mitä putosi ja mistä, niin...seinää vasten nojallaan ollut lattiakuivain oli päättänyt kaatua "selälleen" siitä seinältä toiselle seinälle. Totesin vaan että jos ei tässä nyt ole merkkiä kylliksi niin huh huh.
Joten dpo 11 aivan järkyttävällä epätodennäköisyydellä testaan. eli perjantaina. Mietin vaan testaanko liuskalla vaiko digillä, molemmat on. Perskele!!!!

Mariq onnea testailuihin! Mä en uskalla kyllä ennenkun on se kp26/27. Hajoon muuten turhiin testeihin.

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko ............................3 viikkoa........................0-5
2 viikkoa...........................4 viikkoa.....................3-426
3 viikkoa...........................5 viikkoa..................18-7340
4 viikkoa...........................6 viikkoa.............1080-56500
5-6 viikkoa.....................7-8 viikkoa...........7650-229000
6-9 viikkoa...................8-11 viikkoa .........25700-288000
8-11 viikkoa................10-13 viikkoa..........13000-253000
17-24 viikkoa ...............2. kolmannes............4060-65400

Ton mukaan dpo 7 ei näy ja dpo 14 saattaa olla vielä neg... Kopsattu jostain keskustelusta.

Johan on ilmaa mahassa ja suolistossa, epätavallista.Tästäkin mies saa kehitettyy raskausoireen :D Kyllä minä niin haluisin uskoo, että vanhakin kanttura onnistuisi. ei oo ennää kauaa ku pärähtää 46 mittariin, onko tää vähän säälittävää viel kuumeilla? No säännöllinen kierto on ja ovulaatiot tapahtuu joten why not :happy:

Pahoittelut Tähti menkoista :(
MariQ, toivotaan merkit viittaa plussaan :))

Omaa napaa... valittelin ovisoireiden puuttumista. No, eilen illalla tein testin ja siihen pärähti lähestulkoon yhtä vahvat viivat, kp11! Pelästyin että näin aikaisinko ovis tulee, kun sen piti vasta viikonloppuna aikaisintaan (la kp14 ja Flon ennustus) tää pilaa kaiken!! Seksiä oli toki maanantaina, mutta seuraava mahdollisuus on vasta viikonloppuna, kun on mies paikalla, lapset isällään ja muutenkin toiveet korkealla, kun kerrankin ovis osuisi otolliseen aikaan... Tottakai alkoi siinä samalla tuntua muniksissakin vihlontaa ja olin että nytkö! jo? Täytyy toivoa, että plussa tulisi vasta huomenna, tai sitten tänään ja huomenna kiire kellistää mies heti kun tulee töistä. On tää. Luomuna näköjään aikaistuu oviskin letroihin verrattuna.

Ja miksi seksi teiniperheessä lasten ollessa kotona on liki mahdotonta..? Ne ei mene ajoissa nukkumaan, ne nukkuu hiiren unta, ne kuulee ja ymmärtää ihan eri lailla kuin taaperot/pienemmät... huoh.

Hannuli77, sepähän voi tulla myös aaltoina se LH koholle, tietysti kaikkineen toivon, että tallettelut osuu kohdilleen - niin tai näin!
MariQ, mulla oli ensimmäisessä alkaneessa raskaudessa olennaisin oire kuplinta ja ilmavaivat :wink Muissa ei ollut tällaista.
Katjusha kp 40 /27 hohhoi, raskaustesti räikeä nega, että sepä on selvä.

Pahoittelut Tähti menkoista :sad001
MariQ, toivotaan merkit viittaa plussaan :))

Omaa napaa... valittelin ovisoireiden puuttumista. No, eilen illalla tein testin ja siihen pärähti lähestulkoon yhtä vahvat viivat, kp11! Pelästyin että näin aikaisinko ovis tulee, kun sen piti vasta viikonloppuna aikaisintaan (la kp14 ja Flon ennustus) tää pilaa kaiken!! Seksiä oli toki maanantaina, mutta seuraava mahdollisuus on vasta viikonloppuna, kun on mies paikalla, lapset isällään ja muutenkin toiveet korkealla, kun kerrankin ovis osuisi otolliseen aikaan... Tottakai alkoi siinä samalla tuntua muniksissakin vihlontaa ja olin että nytkö! jo? Täytyy toivoa, että plussa tulisi vasta huomenna, tai sitten tänään ja huomenna kiire kellistää mies heti kun tulee töistä. On tää. Luomuna näköjään aikaistuu oviskin letroihin verrattuna.

Ja miksi seksi teiniperheessä lasten ollessa kotona on liki mahdotonta..? Ne ei mene ajoissa nukkumaan, ne nukkuu hiiren unta, ne kuulee ja ymmärtää ihan eri lailla kuin taaperot/pienemmät... huoh.

Hannuli, olikos sulla edellisessä kierrossa luget loppukierrosta? Kun mulla tekee niin että kun otan lugeja loppukierron tueksi ja tällöin yleensä se loppukierto venyy. Kun ilman lugeja pääsen max dpo 12 saakka ja nyt mentiin lugeilla dpo 16 asti ja tällöin se seuraava kierto tavallaan alkaa jo siellä taustalla vaikka vuoto ei ole vielä alkanut. Joten sitten oviskin tulee ajoissa. Osasinkohan selittää miten se menee..Nyt mulla oli ovis tästä syystä jo dpo11/12! Mikä ei sinänsä haittaa, vuoto ei kestänyt kauaa joten eiköhän sinne ole kerennyt ihan nätti limis muodostua :welcome:sign19:Heartpink

Takaisin