Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muuten joku testaillut tänään? Miltä näyttää?
Onhan me menty ilman ehkäisyy helmikuusta että ei tää ny eka kierros. Oon kyl varma että tässä väliasä ollu joku alkava koska oireet
Äsken ostin testejä, sekä ananaksen, jonka syön, jos testi on nega :)Katjusha, testasitko?
No, miehen mielestä on viivan paikka Pregcheckissä. Tänään on 18 pv siitä, kun meillä oli viimeksi seksiä, eli kyllä nyt alkaisi olla aika näkyä tuloksia, jos niitä on. Mulla oli tuplapakkaus, joten jos aamulla ei mitään näy, niin sitten korkkaan sen ananaksen.
Hyvin ahdistaa testata, kun on liikaa pettynyt näissä hommissa. Mutta pakkohan se on, ettei ruokavalinoilla tmv. aiheuta keskenmenoa mahdollisesti.
Tähti, sillä voi olla supistuksia vahvistavia vaikutuksia, siksi ei isoina annoksina ole suositeltu joissakin maissa raskausaikana. Suomessa tästä ei ole kai tarvinnut puhua, kun meillä ei ole ylenmäärin tapana syödä juuri ananasta :)
Jossain alikehittyneissä maissa esim. raa'alla papaijalla koitetaan aborttia kotikonstein...
Ei mulla ole ku ihan perusvitskut käytössä, ruokavaliota yrittäny fixata vyöhyketerapeutin ohjein ja muuten vaan ihan positiivisilla ajatuksilla .vauvaunia oon nyt nähnyt ja muitakin mielenkiintoisiA. Seksihalut hiipunu!!!!! Apua!Onko sulla minkälaiset poppakeinot käytössä?
Tänne ei mitään uutta.
Testasin aamulla kirkkaan negan. Vuotoa ei ole kuulunut, vaikka illalla vetäisin rajun lenkin. Nyt on kokeiltu lempeää liikkumista, rajumpaa liikkumista, vitamiineja... Tänään lienee vuorossa se ananas.
Mietin macan aloittamista, jos sillä sais hormonitoimintaa pidettyä yllä edes vähäsen.
ruokavaliota yrittäny fixata vyöhyketerapeutin ohjein ja muuten vaan ihan positiivisilla ajatuksilla .vauvaunia oon nyt nähnyt ja muitakin mielenkiintoisiA. Seksihalut hiipunu!!!!! Apua!