Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Towanda :) Kyllä täti....viisinkertainen :)
Kummitäti en ole, koska en kuulu kirkkoon. Muutoin oliain kyllä :)
Olisi kiva kuulla, miltä sinusta vaikutan livenä?
Mulla on susta erilaisia visioita, mutta luulen että olet eloisa ja puhut paljon ja kävelet ripeästi. Ehkä olet smart casual -nainen. Avaimet/kännykkä/kulkukortti usein hukassa? Anteeksi jos meni ihan pieleen. On vain niin hauska yrittää nähdä sinne rivien taakse, että minkälaisia naisia täällä on paikalla.
Towanda homma helpottaa aina siinä vaiheessa kun tuntuu ettei kestä hetkeäkään. Näin ainakin mulla mennyt.
Unikoulu saattaa olla vähän tajua tuon ikäiselle. Oletteko koittaneet säätää päivärytmiä? Onko tapahtunut jotain uuden oppimista esim koittaako nousta seisomaan, ottaa askelia? Sillon meillä aina pää kävi ylikierroksilla.
Ja meillä oli aina hässäkkä päällä 19-23 kun tytöt ei malttaneet mennä nukkumaan mutta silti väsytti. Jäi kyllä oma aika vähäksi..
Poika on kova kova touhuamaan; vielä ei ota askelia, mutta konttaa, nousee seisomaan ja tutkii ihan kaikkea. Meillä on säännöllinen päivärytmi ja poika nukahtaa yleensä klo 20 ihan rättiväsyneenä. Päivällä ottaa kahdet tai kolmet päikkärit. Iltaisin on aina samat rutiinit ennen nukkumaanmenoa. En tiedä, mitä pitäisi muuttaa. Itse en koe meidän poppoon olevan vielä valmis unikouluun, mutta mies on ruvennut puhumaan siitä enemmän. Luulen, että siitä seuraisi vain niin paljon huutoa, että meiltä kaikilta leviäisi pää.
Tänään muuten pääsin ekaa kertaa todella pitkästä aikaa kuntosalille ja ai että, se teki hyvää! Täytyy vain ruveta itsekkäästi ottamaan omaa aikaa muutaman kerran viikossa. Jos en jaksa väsymykseltä treenata, niin menen vaikka nukkumaan pukkariin.