----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sulla on Tähti kyllä piinaa. Ite kiipeilisin jo kynsillä pitkin seiniä ja ehdottomasti kävisin veritestissä ettei tarvis löysässä hirressä arvuutella laughing6 mut mä oonki kärsimätön

Humpty D :)

Niin myös, mutta tästä jokunen aiempi kierto venyi samaan tapaan ja sain negan käsiin, joten en viitsi nyt höttöillä... Tosin ei venynyt NÄIN pitkälle:angelic:

Veritesti...se on noin 70€.. ei ole iso raha, mutta saan sillä lapselle esim. paidan, ilmapalloja ja jäätelöä.
..:hug007

En viitsi haaskata, eikä klinikka vielä vaadi veritestiä...

Last edited by a moderator:
:greet025
Taas närästää ja yrjösin äsken:wtf::wtf::wtf:

Todenteolla...JÄRKKY!!

Missä on mun menkat?:eek:

Huomenta vaan!
Pernilla, sympatiaa. Mun piti aikanaan ottaa kahdet tabletit, että sain kohdun tyhjenemään, ja sittenkin vasta kolmantena päivänä tepsi.
Tähti, veritestiin mars... onhan tuo nyt jo kumma homma.
Täällä ei kummempaa, joku vatsaflunssa päällä, mutta eipähän oo ummetusta... :) kp 3

Pernilla, kovasti tsemppiä :(

Tähti, onpas piinaavaa! Mulla venyi viime kierto viikolla (luget) ja vaikka sisimmässään tiesi ettei ole raskaana, niin kyllä nuo viivanpaikat piti yllä hentoista toivoa. Toivotaan pikaista ratkaisua suuntaan tai toiseen!

Täällä kp5 ja aloitin jo ovistikuttelun, koska a) on tylsää ja b) tikkuja riittää ylenmäärin c) eipä pääse ainakaan livahtamaan ohi :p

af48db8bd642395ccecbdf6bc061a3ec

Tähti, veritestiin mars... onhan tuo nyt jo kumma homma.
Täällä ei kummempaa, joku vatsaflunssa päällä, mutta eipähän oo ummetusta... :) kp 3

Katjusha :) Olen päättänyt odottaa loppuviikkoon....

Valkkaria vaan....

Ja mä edelleen muistuttelen, että mun edellisissä raskauksissa leffaviivat tulleet testeihin kun viikon myöhässä tuo pirun tätsy. Sitä ennen sain vaan haamuja. Silloin ei varmaan edes ollut mitään digejä :smiley-ashamed005

Peppipupu :) Kauanko tarkalleen sun menkat oli silloin myöhässä?:rolleyes:
Olitko miten tasan kartalla päivistä? Ja oliko raskaudet luomuna, tai esim. inssi?

Mistä päivästä lähtien laskit viikon myöhästymisen?:rolleyes:

Pitää tihrustaa viivoja, kun Digi ei näytä mitään.

Klinkan virallisesta testipäivästä on huomenna tasan 1viikko ja se on todella paljon....ei ole ennen vastaavaa tapahtunut.......:scratch:confused005

Tähti, onpas piinaavaa! Mulla venyi viime kierto viikolla (luget) ja vaikka sisimmässään tiesi ettei ole raskaana, niin kyllä nuo viivanpaikat piti yllä hentoista toivoa. Toivotaan pikaista ratkaisua suuntaan tai toiseen!

Täällä kp5 ja aloitin jo ovistikuttelun, koska a) on tylsää ja b) tikkuja riittää ylenmäärin c) eipä pääse ainakaan livahtamaan ohi :p

af48db8bd642395ccecbdf6bc061a3ec

Hannuli77 :) Siitä se ovis alkaa vahvistua....Suuret tsempit tähän uuteen kiertoon!!:cheers:cheers:cheers

Raskaustestien mukaan en ole raskaana, mutta oireet on kovia:wideyed:

Mies sanoi, että jopa 50-vuotias, voi olla raskaana, vaikka saa negatiivisen raskaustesti tuloksen!
:schoked025
Taas närästää...mutta ei ihmeempää...
On vain koko ajan kova nälkä!:laughing002 Ja viluttaa...

Töissäkin jaksan hyvin ja kaikki menee hyvin.... etten kovin sairaaksikaan itseänl tunne :laughing002

Pelkästään kellontarkat menkat yhä puuttuu....:smiley-angelic002

.

Tähden testiä kyttäämässä :D

Yölento :)
Edelleen epäselvää:confused005... kiitos kyttäyksestä!

En yhtään tiedä missä mennään ja miksi mun menkkoja ei näy....

Ei tätä ole tapahtunut aiemmin, paitsi silloin, kun odotin esikoista...menkat jäi automaattisesti pois.... mutta näkyihän aikaisin dpp9 testissäkin ne kaksi viivaa..:laughing002

Nyt ei näy mitään ja menkat on poissa:dontknow

Humpty :D,
On tosi piinaa:woot: ... Jospa olenkin raskaana?!:grin En usko johtuvan ainakaan töistä tai mistään.

Olen menossa verikokeeseen loppuviikosta, ellei menkat ennen sitä ala :gen053

Ei viitsi uudestaan ihan turhan takia verikokeesen rynnätä:stop:

:greet025

Veritestin tulosta odotellessa.....

Kohta tietoa:happy:
Todella jännittävä tilanne:smiley-ashamed004

Veritestejä on kahdenlaisia, edullisempi reilu 50€, vastaus joko plussa tai nega. Tulos nopeasti, odottaessa....

Toinen tarkempi, jossa näkyy hormooni arvot...hinta noin 80€...tulos vasta seuraavana päivänä.

Otin tuon ekan :)

Veritesti nega:eek:

Tiedä mitä ajatella:sad010
Mistä pahat oireet johtuu, on ihan raskausoireita:pale

Voiko veritestiä olla "väärä" ? Kysyin hoitajalta, niin tämä testi mittaa tietyn rajan ylittävän arvon, jolloin tulos on positiivinen...

Toisella "kalliimmalla" testillä olisi saanut tietää lukemia...olisiko pitänyt ottaa sellainen?!:rolleyes:

Mutta ei vaan siis näy menkkoja:sick009

Laitoin klinikalle viestiä ja kysymyksen perään, että mitäs nyt?:eek:

Alan olla kohta lopen uupunut ja kyllästynyt tähän kiertoon...:sleep002:sad010

Tähti, pitkittynyt kierto on minulla ainakin aiheuttanut inhottavia oireita. Kunpa nyt pian pääsisit uuteen kiertoon. Varmasti klinikalta saa siihen apua

Tähti, pitkittynyt kierto on minulla ainakin aiheuttanut inhottavia oireita. Kunpa nyt pian pääsisit uuteen kiertoon. Varmasti klinikalta saa siihen apua

Yölento :) Kiitos tiedosta. Mitähän apuja saisin. Ainakin lääkärille pyysivät klinikalle.
Tosi hankala lähteä kesken työpäivän minnekkään... Oisko jollain vinkata ne kootut poissaolo selitykset:laughing002

Yölento :)

Mun mies taas liitelee pilvissä ja kuvittelee, että lääkäri löytää ultralla kuitenkin vauvan, vaikka kaikki testit on nyt negaa...
:binkybaby

Ei kestä...

Hammaslääkäri toimii aina! :wink

Towanda :) Kiitos! Oisko muita?:rolleyes:

Oon joutunut ihku oikeasti ramppaan nyt hammaslääkärissä ja vielä hoito kesken, joten luulen, etteivät nyt niele "tätä" tällä kertaa.. Kiitos, muutoin aivan paras SYY:laughing002

.

Eikös teillä ollut miesvoittoinen työyhteisö? Sanot vain että on naisten asioita, ei ne kehtaa kysellä enempää. :grin

Takaisin