----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitten tuolla negalla on vielä mahdollisuus muuttua plussaksi, jos ovulaatio olisikin tapahtunut myöhemmin.
 
Eräs kaverini sai klinikan ohjeistamana testipäivänä myös negan, ja parin päivän päästä vasta plussan, ja siitä raskaudesta syntyi hänen esikoisensa. Hänelläkin hedelmöityspäivä oli varmaa tietoa, koska hänelle tehtiin IVF.

Suski75 :)

Kuullut myös tosi myöhäisestä plussasta, joka selvisi vasta verikokeella, kun lapsi oli jo viikolla ~ 8...
Äiti tosin oli 30v.ja tuo oli kolmas lapsi...

Mutta tosiaan ei tiennyt mitään asiasta, oliko sitten kuitenkin ns.kuukautiset kuitenkin tulleet, koska ei osannut epäillä mitään...
 
Minulle taas tuli molemmissa raskauksissa Pregcheckillä leffaviivat dpo10, joten omalla kohdallani en usko plussaan, ellei Pregcheck näytä leffaviivoja jo ennen klinikan määräämää testipäivää.
 
Minulle taas tuli molemmissa raskauksissa Pregcheckillä leffaviivat dpo10, joten omalla kohdallani en usko plussaan, ellei Pregcheck näytä leffaviivoja jo ennen klinikan määräämää testipäivää.

Suski75 :)

Sama täällä... :)
Ekan kanssa oli tosiaan Pregcheckillä Leffaviivat dpo10.... Dpo9 näytti plussaa ja dpo8 näkyi joku hailura....

Siksi vähän skeptinen olo aamuisen negan jälkeen...

Mutta onhan näitä tapauksia, ettei näy testillä ja silti voi olla raskaana...:smiley-angelic006
 
Kp3 ja mun megalomaanisen niukat menkat alkaa jo loppua :? Eipä kerro hyvää mun kohdun limakalvosta, kun ei valu mitään ulos. Tänään pitäisi aloittaa vikat letrot, pohdin vielä. (Ex)mieskin pudotti pommin, kuulemma sille on lääkärissä sanottu, että ihme pitää tapahtua, että sen spermalla tulee lapsi (no sillä on 2 yli 10v ennestään)... ihmettelen koska se muka olis tavaransa tutkituttanut. Pohdin kuitenkin inssiä... sehän ei vissiin niin kallis ollut? Jos saisin ukon kiristettyä sinne...
 
Ei ole kallis, ja siinä se tavara sitten tutkitaan uudestaan. Elintavoilla (ravinto, liikunta, ei kireitä housuja) voi myös vaikuttaa tavaran laatuun.
 
Kp3 ja mun megalomaanisen niukat menkat alkaa jo loppua :? Eipä kerro hyvää mun kohdun limakalvosta, kun ei valu mitään ulos. Tänään pitäisi aloittaa vikat letrot, pohdin vielä. (Ex)mieskin pudotti pommin, kuulemma sille on lääkärissä sanottu, että ihme pitää tapahtua, että sen spermalla tulee lapsi (no sillä on 2 yli 10v ennestään)... ihmettelen koska se muka olis tavaransa tutkituttanut. Pohdin kuitenkin inssiä... sehän ei vissiin niin kallis ollut? Jos saisin ukon kiristettyä sinne...

Hannuli77 :) Inssiin vaan, ei ole kallis. Jos käy väliultrassa ennen inssiä, niin hinta vähän nousee....

Maksan muistaakseni about 160€ per käynti, miehelle samaa luokkaa. Sä saat vielä KELA korvauksen, ettei niinkään kallista :)
 
No ompas täällä edelleen tilanne päällä. Toivottavasti huomenna testi nyt kertoo totuuden. Jos ei, pyydä klinikalta veritesti. Jos inssissä on jo 20 pv (jos en väärin muista) niin kyllä se nyt jo varmasti näkyisi vaikka tekisit sen RFSU nyt heti. Nehän ei maksa liuskatestit kun pari € niin mee rahaakaan ”hukkaan” laughing7

Mä en olekaan ikinä tuollaisia digiä tehnyt. Vain viikkonäytöllisiä johon tulee ihan tekstinä raskaana/ei raskaana/1-2 tms..
Harmi Katjusha jos siellä ei hyvä heilu:devil10 toivoa on kuitenkin niin kauan kunnes hanat auki:Heartblue
Täällä alkaa olee vuoto ohi, joten kohti seuraavaa yritystä :dance011
 
Jos inssissä on jo 20 pv (jos en väärin muista) niin kyllä se nyt jo varmasti näkyisi vaikka tekisit sen RFSU nyt heti. Nehän ei maksa liuskatestit kun pari € niin mee rahaakaan ”hukkaan” laughing7

Mä en olekaan ikinä tuollaisia digiä tehnyt. Vain viikkonäytöllisiä johon tulee ihan tekstinä raskaana/ei raskaana/1-2 tms..
Harmi Katjusha jos siellä ei hyvä heilu:devil10 toivoa on kuitenkin niin kauan kunnes hanat auki:Heartblue
Täällä alkaa olee vuoto ohi, joten kohti seuraavaa yritystä :dance011

Humpty D :)

Kyllä, inssistä on 20pv....ja aamulla tein RFSU 10mIU/ml testin....

Ensin se näytti negalta, mutta sitten 5min päästä ilmestyi ohut toinen punertava viiva.... Katsoin oikein suurennoslasilla ja näin selkeästi....Olin aivan taivaissa:love7 ja sitten yritin ottaa tänne valokuvaa.

Mutta en onnistunut, en ehtinyt...viiva hävisi:woot::confused005:sad010

Eikös positiivinen testitulos ole aina pysyvä??

Oisko kellään kokemuksia, että toinen viiva häviää pois?:eek: Ja mitä se tarkoittaa?
 
Last edited by a moderator:
(Ex)mieskin pudotti pommin, kuulemma sille on lääkärissä sanottu, että ihme pitää tapahtua, että sen spermalla tulee lapsi (no sillä on 2 yli 10v ennestään)... ihmettelen koska se muka olis tavaransa tutkituttanut. Pohdin kuitenkin inssiä... sehän ei vissiin niin kallis ollut? Jos saisin ukon kiristettyä sinne...

Hannuli77 :) Jos sulla on oudon niukat menkat, kannattaisko tehdä vielä raskaustesti!?

Ja sitten, että inssinhän saa myös luovutetulla spermalla...eli täyttä "laatutavaraa"... hintaa en osaa sanoa, luultavasti kalliimpi....!?:rolleyes:
 
:hello
Taas mahaa polttaa ihan "h*vetisti":depressed:... ja sanoinkin jo miehelle, että kohta menkat alkaa, sillä ei voi olla alkamatta! Ainakin tuntuu siltä ja testit on negoja.

Voihan kaikki olla henkistäkin, koska palasin kesälomalta töihin ja edessä oli pommi työpöydällä, sekä se, että jouduin olemaan täysin yksin:banghead: kun muut on lomalla tai itse itsensä pomoiksi luokittelevat luuraa ominluvin jossain.

Myös järjestelmät eivät toimineet, joten hermo menee. Sanoin miehelle, että työt ärsyttää nyt niin paljon, että vois ottaa loparit kättelyssä:dead:

Muutoinkin pinna ollut kireellä ja lisäksi taapero valvottanut yöt, koska hän haluaisi olla edelleen kotona, eikä taas hoidossa - protestoi!- Tosin yötkin olleet niin kuumia, että vaikea nukkua...

Myös Anoppi, joka ei auta ikinä missään, paitsi toista miniää....

Tuntuu, että räjähdän!:sad010
Ehkä menkat on siksi 6pv. myöhässä:sad010
 
:greet025
Siis menkkakipu hävisi ja tuntuu siltä, kuin olisi tuleva ovis...:wideyed:

Mulla kun menkat on aina päiväntarkat (29-30), niin suuresti tätä nyt ihmettelen:scratch

Inssi näköjään aina on muuttanut tilannetta:wideyed::scratch Muuten ei olisi koskaan menkat myöhässä. Vaan lähes aina inssin jälkeen on menkat olleet myöhässä:angelic:

Lienee taas hedelmöittynyt ja on kiinnittymisyritys.... Munasolun laadusta riippuu onnistuminen ja nythän saattoi olla eriaikaan irtoavia munasoluja; jopa ne 3 kappaletta....:p
 
Missä te ootte käyny inssissä jos se on noin halpaa? Felicitaksen hinnat tässä https://felicitas.mehilainen.fi/hinnasto/helsinki/
Ja toi 330€ on vain inssi sis miehen osuus. Mutta koko hommaan lisättävä ainakin 1-2 ultrakäyntiä ~100€/krt ennen iui ja lääkkeet. Clomit/letrot halpoja mut pistoslääkkeet ei. Sit ennen koko homman aloitusta on tehtävä infektiotestit ja simppa analyysit. Mutta sen kun on kerran tehny voi tahkota inssejä niin kauan kun jaksaa.:smiley-angelic008

Tähti,mulle kävi juuri täs päättyneessä kierros noin että haamu hävisi kuivuttuaan. Että varmaankin vain viivanpaikka.
 
No joo, eipä tuo persaukiselle ole halpaa tuo inssikään :( Plus vielä matkat Helsinkiin yli 100km suuntaansa. Onko noissa klinikoissa eroja hinnassa? Mun gyne puhui silloin talvella jo, että voi laittaa mulle vaikka heti lähetteen hoitoihin... mutta ymmärtääkseni tuonne ei lähetettä tarvi? Mitä sellainen hyödyttäisi?
 
Yksityiselle ei tarvitse lähetettä, julkiselle tarvitsee. Julkiselle kannattaa mennä, jos pääsee, koska siellä hoidot menevät poliklinikkamaksuilla.
 
Yksityisestä se puhui, kun ei tällä iällä (ja kahdella lapsella) enää julkiselle pääse. Noh, pitää katella... tuskin miestä saan hoitoihin :( Sitten on mietittävä, miten kovasti lasta haluan, jos niin käy...
 
Takaisin
Top