Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eräs kaverini sai klinikan ohjeistamana testipäivänä myös negan, ja parin päivän päästä vasta plussan, ja siitä raskaudesta syntyi hänen esikoisensa. Hänelläkin hedelmöityspäivä oli varmaa tietoa, koska hänelle tehtiin IVF.
Minulle taas tuli molemmissa raskauksissa Pregcheckillä leffaviivat dpo10, joten omalla kohdallani en usko plussaan, ellei Pregcheck näytä leffaviivoja jo ennen klinikan määräämää testipäivää.
Kp3 ja mun megalomaanisen niukat menkat alkaa jo loppua :? Eipä kerro hyvää mun kohdun limakalvosta, kun ei valu mitään ulos. Tänään pitäisi aloittaa vikat letrot, pohdin vielä. (Ex)mieskin pudotti pommin, kuulemma sille on lääkärissä sanottu, että ihme pitää tapahtua, että sen spermalla tulee lapsi (no sillä on 2 yli 10v ennestään)... ihmettelen koska se muka olis tavaransa tutkituttanut. Pohdin kuitenkin inssiä... sehän ei vissiin niin kallis ollut? Jos saisin ukon kiristettyä sinne...
Jos inssissä on jo 20 pv (jos en väärin muista) niin kyllä se nyt jo varmasti näkyisi vaikka tekisit sen RFSU nyt heti. Nehän ei maksa liuskatestit kun pari € niin mee rahaakaan ”hukkaan”
Mä en olekaan ikinä tuollaisia digiä tehnyt. Vain viikkonäytöllisiä johon tulee ihan tekstinä raskaana/ei raskaana/1-2 tms..
Harmi Katjusha jos siellä ei hyvä heilu toivoa on kuitenkin niin kauan kunnes hanat auki
Täällä alkaa olee vuoto ohi, joten kohti seuraavaa yritystä
(Ex)mieskin pudotti pommin, kuulemma sille on lääkärissä sanottu, että ihme pitää tapahtua, että sen spermalla tulee lapsi (no sillä on 2 yli 10v ennestään)... ihmettelen koska se muka olis tavaransa tutkituttanut. Pohdin kuitenkin inssiä... sehän ei vissiin niin kallis ollut? Jos saisin ukon kiristettyä sinne...