----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä te ootte käyny inssissä jos se on noin halpaa? Felicitaksen hinnat tässä https://felicitas.mehilainen.fi/hinnasto/helsinki/
Ja toi 330€ on vain inssi sis miehen osuus. Mutta koko hommaan lisättävä ainakin 1-2 ultrakäyntiä ~100€/krt ennen iui ja lääkkeet. Clomit/letrot halpoja mut pistoslääkkeet ei. Sit ennen koko homman aloitusta on tehtävä infektiotestit ja simppa analyysit. Mutta sen kun on kerran tehny voi tahkota inssejä niin kauan kun jaksaa.:smiley-angelic008

Tähti,mulle kävi juuri täs päättyneessä kierros noin että haamu hävisi kuivuttuaan. Että varmaankin vain viivanpaikka.

Humpty D :)

En tiedä onko hinta mistään hinnastosta, vai onko laskutus muilla perusteilla, on ihan siis Dextra....

Toivotaan parasta plussapuhuria tähän kiertoon:cheers:cheers:cheers:cheers

Yksityisestä se puhui, kun ei tällä iällä (ja kahdella lapsella) enää julkiselle pääse. Noh, pitää katella... tuskin miestä saan hoitoihin :sad001 Sitten on mietittävä, miten kovasti lasta haluan, jos niin käy...

Hannuli77 :) Rahastusta. Ei tarvita lähetteitä.

Yksityiselle kävelet ovesta sisään, koska olet maksava asiakas:laughing002

Onko noissa klinikoissa eroja hinnassa? Mun gyne puhui silloin talvella jo, että voi laittaa mulle vaikka heti lähetteen hoitoihin... mutta ymmärtääkseni tuonne ei lähetettä tarvi? Mitä sellainen hyödyttäisi?

Tuskin on suurta hinnan eroa klinikoiden välillä....

Tähti,mulle kävi juuri täs päättyneessä kierros noin että haamu hävisi kuivuttuaan. Että varmaankin vain viivanpaikka.

Humpty D :)

Pahoittelut ja uutta putkeen!!:cheers

En usko, että toisen viivan häviäminen johtui kuivumisesta...vaan siitä, ettei hormonia vaan ole "vielä" riittävästi...

Sitä en tiedä miksi sitä ei ole riittävästi, mutta eipä ole menkkojakaan:eek:

:greet025 Aamulla testaan uudestaan 10mIU/ml RFSU testillä....

Nämä testit onkin suosittuja, kun kaikki oli kaupasta loppu...

Ompa jännää onko nega vai plussa:p

DpIUI 21

Eihän sinulla ole nyt jotain keltarauhashormonilääkitystä, kuten esim. Lugesteron, joka monella viivästyttää kuukautisia siihen asti, että lääkkeen ottaminen lopetetaan?

Muokattu viimeksi:
Eihän sinulla ole nyt jotain keltahormonilääkitystä, kuten esim. Lugesteron, joka monella viivästyttää kuukautisia siihen asti, että lääkkeen ottaminen lopetetaan?

Ei mitään lääkityksiä :)

:greet025

Negaa..... Pregcheckiin viivanpaikka:eek:

Ei menkkoja, tosin oli jumalantoin menkkapoltto aamulla....:hungover: Ja vatsa sekaisin...

Onpa nyt kyllä hämmentävät ajat siellä! Mutta niin kauan kuin menkkoja ei näy, on kaikki mahdollista. :wink

Meille tuli viikonloppuna enterorokko kylään ja tää on kyllä aivan kamalaa. Suu ja kädet on täynnä rakkuloita ja nyt niitä tulee jo jalkapohjiinkin. :smiley-angry016 Poika pääsee onneksi paljon vähemmällä, itse vain olen ihan kurkkua myöten täynnä tätä. Kirjaimellisesti. :sick009

:greet025
Kyselin kinikalta asiaa....ja sanoivat vaan, että pitää testata uudemman kerran loppuviikosta!

Jotain siis tapahtuu, kun menkkoja ei näy...

Ompas tää nyt mystistä...:smiley-angelic006

:hello

Täällä on Pregcheckin testiin (25mIU) ilmestynyt / kuivunut "roskis" haamu...

Kun taas RFSU (10mIU) on täysin puhdas nega... että näin päin...

Rinnat on nyt alkaneet aristaa tänään....mitähän se tarkoittaa:whacky011?!

Ja miksei mun menkat vois jo alkaa:dontknow,
Mikä näitä nenkkoja jumittaa?:scratch

Kai mulla sattuu nyt oleen "se joku" erikoistapaus, että raskaus selviää vastaa viikolla 8....tai syntyy yllättäin suihkuun viikolla 30., ettei ole tietoakaan asiasta:laughing002:dogtms...:confused005

Verikokeeseenkaan en viitsi ihan äkkiä sännätä, jos esim. julkisella odotellaan kk-päivät menkkojen myöhästymistä. Mulla on vasta 7pv. myöhässä:laughing002Selvästi tilanne johtuu inssistä, koska muutoin menkat aina tulee päivän, ellei kellontarkkaan!

.

Last edited by a moderator:
No onpa mystistä, Tähti! :wideyed:

Towanda, pikaista paranemista! Meillä oli enterorokkoa viime keväänä. Päiväkodissa oli epidemia ja vanhempia varoiteltiin, että voi olla vaarallinen sikiölle, jos raskaana oleva sairastuu.

Täällä tyhjennys ei sitten onnistunut. Menen tällä viikolla uudelleen ultraan ja mahdollisesti vielä uusi yritys lääkkeillä. Jos ei onnistu, niin kaavinta :hungover:

Eiköhän niitä plussia vielä tähän ketjuun pian saada vastoinkäymisistä huolimatta:gen045

Täällä tyhjennys ei sitten onnistunut. Menen tällä viikolla uudelleen ultraan ja mahdollisesti vielä uusi yritys lääkkeillä. Jos ei onnistu, niin kaavinta :hungover:

Eiköhän niitä plussia vielä tähän ketjuun pian saada vastoinkäymisistä huolimatta:gen045

Pernilla :)
Kestämistä ja isot halit:hug013
Ompa kurja tilanne....

Onpa nyt kyllä hämmentävät ajat siellä! Mutta niin kauan kuin menkkoja ei näy, on kaikki mahdollista. :wink

Towanda :)
Näinhän se menisi, ainakin "vanhan kansan" mukaan, koska eivät muinoin pystyneet tekemään mitään pissatestejä.

Nykyäänhän me tässä testaillaan haamuista - vahvoihin leffaviivoihin saakka! On jopa digejä:laughing002 Ihan Marketista ostetetaan tai Apteekista.

Ennen aikaan sääntö lieni se, että pitää olla kaksi (2) viikkoa myöhässä, niin sitten lääkäriin...jos epäilee raskautta.

Hurjaa...loppuviikosta tuo aika lähenee...:scared001:laughing002

:hello Kävin ostamassa Pregcheck raskaustestejä, koska olen niin utelias, etten kestä olla testaamatta:binkybaby

Ei vaan pysty olla loppuviikkoon saakka testaamatta. Klinikan on helppo olla tiettyä mieltä...tosin olen niin kärsimätön tässä tilanteessa, etten tosiaan malta testata vasta loppuviikosta, kun tänään on maanantai ja menkat on jo myöhässä 7pv:scared001

Miksi musta tuntuu, ettei niitä tule ollenkaan??:laughing002

:hello
Täällä on siis edelleen outoja oloja...:wtf:

Päivällä rupesi taas närästämään ja nyt iski paha päänsärky...

On jatkuva huono-olo, etominen...:BangHead

Mies kysyi, että olenko väsynyt, ja vastaus on EN!! En ole, vaan liiankin virkeä!! Yölläkin valvon, kun en malta nukkua ja silti taaperon kanssa on pakko valvoa välillä pitkin yötä.

Ei väsytä yhtään millään tavalla, vaan liian virkeä! Nyt tätä olen ihmetellyt, että mistä johtuu:scratch, vaikka töissä äitiysloman jälkeen...

Voiko virkeys olla raskausoire? :wideyed:

Esikoisen kohdalla en kokenut mitään väsymystä - päinvastoin! Tosin en kokenut pahoinvointiakaan:eek: Plussa näkyi jo dpo 9....

Nyt kaikki on toisin... olenko sitten sairas, vaiko raskaana?!:rolleyes:

Voi ei Pernilla :hug013toinen ei halua äitin masusta lähteä:smiley-angry017nuo on kyllä niin surullisia juttuja, olen tosi pahoillani. Ultrasivatko kuitenkin vielä toiseen kertaan sen ekan jälkeen kun sykettä ei löytynyt? Voimia sinne:Heartbigred
Pikaista toipumista myös Towanda!!

Sulla on Tähti kyllä piinaa. Ite kiipeilisin jo kynsillä pitkin seiniä ja ehdottomasti kävisin veritestissä ettei tarvis löysässä hirressä arvuutella laughing6 mut mä oonki kärsimätön

Takaisin