----45+++++ kuumeiset

Tarvitaan siihen rutkasti onneakin, kaikki ei ole pelkästään itsestä kiinni. Siitäkin tosin on tutkimuksia ettei ihmiset tajua mikä on omaa ansiota ja missä he ovat olleet onnekkaita. Menestyneillä on tapana liioitella omaa osuuttaan ja pitää muita laiskoina.

Aikaisemmin taisin mainitakin että minulla on muutama tutkinto, mutta en pääse työhaastatteluihin edes.

Hirvi :) Ainakaan ei ole tarkoitus liioitella. Tutkintoja täältäkin löytyy 3kpl, mutta tutkinnoilla ei ole juurikaan merkitystä minkään menestymisen kanssa.

Totta, oikeassa paikassa oikeaan aikaan - rutkasti onnea mukaan! Pitää olla ahkera ja tilannetajua.

Sinä olet selvästi kirjallisesti lahjakas ja ihan paljon harmittaa, että joudut tekemään hanttihommia jollain minimi pienellä palkalla, ettet voi mennä gynelle sen takia:hug013
 
Joo, täällä sitä piinaillaan ja tänään teemalla ”epätoivoinen”. Täytyy toivoa, että huomenna parempi fiilis.

Katjusha :) Koska aiot testata? Onko määrätty tietty päivä?:rolleyes:
Testaatko ennen sitä?

Toivottavasti fiilis jo parempi:Heartpink

Tsemppiä!! :):smiley-bounce016
 
Kyl tää tästä, kun keskittyy muuhun - perheeseen ja työhön.
Toistaiseksi negaa näyttänyt täällä.
6 päivää siirrosta. Sunnuntaina viimeistään pitäis alkaa näkymään plussa.
 
Kyl tää tästä, kun keskittyy muuhun - perheeseen ja työhön.
Toistaiseksi negaa näyttänyt täällä.
6 päivää siirrosta. Sunnuntaina viimeistään pitäis alkaa näkymään plussa.

Katjusha :) Kaikki tsempit ja jaksamiset!! :)

Toivon, että saatte sieltä plussan.

Ootko miten tarkka nyt asioiden kanssa, tarkka ruokavalio, vai elätkö vaan ihan normaalisti?
 
:greet025 Heissan!

Uskaltaisko joku neuvoo mua... liityin LinkedIn verkostoon ulkomaisen työkaverin (sama työnantaja) pyynnöstä. Nyt saan jatkuvasti sähköpostia, että profiilia pitäisi täydentää ja ehdottaa työkavereita omaan piiriin. En innostu.

En missään nimessä halua olla missään netissä, mutta en kehdannut kieltäytyä kutsusta (iso pomo).

Pitäiskö sieltä LinkedInistä lähteä nopeasti pois?... en halua olla missään nykymaailman menossa mukana, enkä ainakaan facessa tms. En esillä missään.

Oon kauhistunut. Vain tämä vauvapalsta kelpaa :)

En yhtään tiedä mitä teen?:scared001:scratch
 
Tähti, mun mielestä se on sellainen vapaamuotoinen ammattilaisverkosto, en ottais supervakavasti, mutta ajan henkeen tosi moni on mukana.
Kukaan ei näe, jos ignooraat ”kaveripyynnön”, ja jotkut lataa kutsuja ihan kaikille - sellaisillekin, joihin ei oo mitään kontaktia (siis tuntemattomille).
 
Tähti, mun mielestä se on sellainen vapaamuotoinen ammattilaisverkosto, en ottais supervakavasti, mutta ajan henkeen tosi moni on mukana.
Kukaan ei näe, jos ignooraat ”kaveripyynnön”, ja jotkut lataa kutsuja ihan kaikille - sellaisillekin, joihin ei oo mitään kontaktia (siis tuntemattomille).

Katjusha :) Kiitos, että valaisit :)
Ignooraan varmasti kaikki. En halua olla työkavereiden kanssa missään netissä.

Kiitos, sai vähän käsitystä.
 
Last edited by a moderator:
:greet025 Hello!

Miten kaikilla menee?
Viikonloppu ja kesä lähestyy:happy093

Dpiu 4 - ei tuntemuksia.
Jos vaan malttaisi olla testaamatta ennen dpiu 9.

Plussatuulta ihan jokaiselle!!:Heartpink:talk017
 
Last edited by a moderator:
Tähti ja muut, jätin testaamatta aamulla, rasti seinään!!
Mieheni on sitä mieltä, että siellä on kyytiläinen matkassa ja itse olen epäilevällä kannalla. Tosin nännit on tummuneet, mietin että mistä muusta tuommoinen vois johtua?!
7 päivää 5-päiväisen siirrosta
 
Tähti ja muut, jätin testaamatta aamulla, rasti seinään!!
Mieheni on sitä mieltä, että siellä on kyytiläinen matkassa ja itse olen epäilevällä kannalla. Tosin nännit on tummuneet, mietin että mistä muusta tuommoinen vois johtua?!
7 päivää 5-päiväisen siirrosta

Katjusha :) Jess - Tosi lupaavalta kuullostaa!!

Sormet ja varpaat ristissä!!:cheers:cheers
 
Heippa kaikille!

Peukkuja Katjushalle. Kuulostaa hyvältä ja positiiviselta. :happy:

Tsemppiä Hirvelle. Toivon kovasti, että hyvä työ löytyy ja myös rahatilanne helpottuu. Yritä jaksaa olla optimistinen ja ajatella positiivisesti. Asioilla on tapana järjestyä. Aina. :gen014

Omat fiilikset ok. Välillä vatsaa nipistelee. Toivottavasti pelkkää kohdun venymistä. Seuraava lääkäriin meno jännittää silti. Emme ole kertoneet mieheni kanssa vielä kenellekään raskaudestani. Haluamme odottaa, kunnes asian voi kertoa edes jokseenkin "varmana". :whacky011

Kaikille palstalaisille hyvää uutta viikonloppua ja onnellista kesäkuuta! :hello
 
Muokattu viimeksi:
Voi kökköpökkö.

Täällä vietetään niin äitien- kuin isänkin päivää toukokuussa. Okei. Tilasin lasten kanssa huhtikuussa t-paidan, johon tuli painatus:
"Tämä huippuisä kuuluu X:lle ja Y:lle".

Valitettavasti paita ei saapunut isänpäiväksi. Neljä päivää isänpäivän jälkeen tein positiivisen raskaustestin, ja jotenkin hassusti ajattelin, että hyvä ettei se paita tullutkaan, koska Xn ja Yn lisäksi tuleekin vielä Z. Jippii!

Okei. Tänään se paita toimitettiinkin. Ja taikauskoisena pelkään sen olevan huono enne ensi viikon lopun lääkäriaikaa ajatellen....

Hullu kai olen kun tällaisia mietin. Ja kai vielä hullumpi kun ne vielä julkikirjoitan... :bored:
Jösses!! :smiley-angry003
 
Voi kökköpökkö.

Täällä vietetään niin äitien- kuin isänkin päivää toukokuussa. Okei. Tilasin lasten kanssa huhtikuussa t-paidan, johon tuli painatus:
"Tämä huippuisä kuuluu X:lle ja Y:lle".

Valitettavasti paita ei saapunut isänpäiväksi. Neljä päivää isänpäivän jälkeen tein positiivisen raskaustestin, ja jotenkin hassusti ajattelin, että hyvä ettei se paita tullutkaan, koska Xn ja Yn lisäksi tuleekin vielä Z. Jippii!

Okei. Tänään se paita toimitettiinkin. Ja taikauskoisena pelkään sen olevan huono enne ensi viikon lopun lääkäriaikaa ajatellen....

Hullu kai olen kun tällaisia mietin. Ja kai vielä hullumpi kun ne vielä julkikirjoitan... :bored:
Jösses!! :smiley-angry003

Miola :) Ei ollenkaan hullua:alien

On hullua ottaa asiat liian vakavasti:laughing002

Toivotaan, että lääkärissä menee hienosti:Heartred
 
Tsemppiä Hirvelle. Toivon kovasti, että hyvä työ löytyy ja myös rahatilanne helpottuu. Yritä jaksaa olla optimistinen ja ajatella positiivisesti. Asioilla on tapana järjestyä. Aina. :gen014

Omat fiilikset ok. Välillä vatsaa nipistelee. Toivottavasti pelkkää kohdun venymistä. Seuraava lääkäriin meno jännittää silti. Emme ole kertoneet mieheni kanssa vielä kenellekään raskaudestani. Haluamme odottaa, kunnes asian voi kertoa edes jokseenkin "varmana". :whacky011

Kaikille palstalaisille hyvää uutta viikonloppua ja onnellista kesäkuuta! :hello

Hirvi :) Olen Miolan kanssa samaa mieltä, yritä jaksaa tsempata! Koita jaksaa olla optimistinen. Asiat järjestyy aina:Heartpink Myös parisuhde.

Syy miksi kirjoitin tiukkaan sävyyn johtui siitä, että kaikki vääryys saa liian huolestuneeksi. En tarkoittanut ainakaan loukata. Voisitko ajatella työtä ihmisten parissa, jotain humanitaarista?:rolleyes: Vaikka Punaisen Ristin työ esimerkiksi?

Minusta jokin sellainen sopisi sinulle hyvin:happy119Koska olet hyvin herkkä ja empaattinen ihminen. Kirjallisuuden lisäksi.

Anteeksi, jos oon ollut kova, mutta haluaisin niin kovasti auttaa sinua tilanteessa:Heartblue

.
 
Hei kaiikki! :greet025

Haluaisin ottaa esille vähävaraisuuden ja lapsen hankinnan!

Itse henkilökohtaisesti arvostan vähävaraisia ihmisiä enemmän, kuin pröystäilijöitä. Osaan samaistua rahattomaksi, koska on tuttu asia.

Heikko rahatilanne ei voi/saa ratkaista lapsenhankinta asiaa...Kinkkinen tilanne.

Saa tulla kommentoimaan asiaa tänne:gen014
 
Last edited by a moderator:
Meitä on täällä saitilla eri lailla tienaavia, eri tuloisia ja erilaiset varallisuudeet omaavia. Mun henkilökohtainen mielipide on että aiheen voisi jättää väliin vallan, vähän kuin uskonnon ja politiikankin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. [emoji4]
 
Hei kaiikki! :greet025

Haluaisin ottaa esille vähävaraisuuden ja lapsen hankinnan!

Itse henkilökohtaisesti arvostan vähävaraisia ihmisiä enemmän, kuin pröystäilijöitä. Osaan samaistua rahattomaksi, koska on tuttu asia.

Heikko rahatilanne ei voi/saa ratkaista lapsenhankinta asiaa...Kinkkinen tilanne.

Saa tulla kommentoimaan asiaa tänne:gen014
Varallisuuden vaikutuksesta lapsettomuuteen en osaa sanoa mitään. Meillä oli selkeä valinta yrittää luomuna ja ilman mitään tukihoitoja, vaikka olin jo 42-vuotias kun yritys alkoi ja 45-vuotias kun syntyi tulosta. Kyse ei ollut siitä ettei olisi ollut varaa, vaan ihan omasta päätöksestä. Toki yritys vaati sitä että talletella piti ahkerasti. Ei ollenkaan pöllömpää puuhaa
 
Meitä on täällä saitilla eri lailla tienaavia, eri tuloisia ja erilaiset varallisuudeet omaavia. Mun henkilökohtainen mielipide on että aiheen voisi jättää väliin vallan, vähän kuin uskonnon ja politiikankin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. [emoji4]

MiuMau79 :) Aiheen voi jättää väliin, mutta silti koskettaa monia. Tarkoitus ei ole arvostella.
 
Takaisin
Top