T
Tähti ★
Vieras
Onko tärkeämpää olla kaunis kuin totuudenmukainen?
Molemmat on tärkeitä
Minista tämä ei ole edes mikään aihe täällä, että pyritään aikaasaamaan vastakkain asetttelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko tärkeämpää olla kaunis kuin totuudenmukainen?
Olen tuntenut ihmisen, joka aidosti oli sitä mieltä, että faktoilla ei ole merkitystä, ainoastaan sillä, onko sanojalla hyvä mieli vai ei. Ja jos hän sanoi jotain väärin, esim. että Suomen pääministeri on Vesku Loiri, ei kenenkään tule kertoa hänelle, että Vesku ei ole Suomen pääministeri (koska siirä tulee hänelle paha mieli), vaan hänen tulee antaa uskoa olevansa aina oikeassa, faktoista viis. Ihan peruskoulussa opetetut asiat olivat häneltä hukassa. Tästä tuli ongelmia mm. työpaikalla, koska hän selitti asiakkaalle puutaheinää, loukkaantui jos joku häntä korjasi ja asiakas totesi ettei halua tämän ihmisen palveluja.Onko tärkeämpää olla kaunis kuin totuudenmukainen?
Niin, totuus ei ole aina kaunis.Olen tuntenut ihmisen, joka aidosti oli sitä mieltä, että faktoilla ei ole merkitystä, ainoastaan sillä, onko sanojalla hyvä mieli vai ei. Ja jos hän sanoi jotain väärin, esim. että Suomen pääministeri on Vesku Loiri, ei kenenkään tule kertoa hänelle, että Vesku ei ole Suomen pääministeri (koska siirä tulee hänelle paha mieli), vaan hänen tulee antaa uskoa olevansa aina oikeassa, faktoista viis. Ihan peruskoulussa opetetut asiat olivat häneltä hukassa. Tästä tuli ongelmia mm. työpaikalla, koska hän selitti asiakkaalle puutaheinää, loukkaantui jos joku häntä korjasi ja asiakas totesi ettei halua tämän ihmisen palveluja.
Olen tuntenut ihmisen, joka aidosti oli sitä mieltä, että faktoilla ei ole merkitystä, ainoastaan sillä, onko sanojalla hyvä mieli vai ei. Ja jos hän sanoi jotain väärin, esim. että Suomen pääministeri on Vesku Loiri, ei kenenkään tule kertoa hänelle, että Vesku ei ole Suomen pääministeri (koska siirä tulee hänelle paha mieli), vaan hänen tulee antaa uskoa olevansa aina oikeassa, faktoista viis. Ihan peruskoulussa opetetut asiat olivat häneltä hukassa. Tästä tuli ongelmia mm. työpaikalla, koska hän selitti asiakkaalle puutaheinää, loukkaantui jos joku häntä korjasi ja asiakas totesi ettei halua tämän ihmisen palveluja.
Oli muuten ihan samanlainen tämä, kaikki nörttimiehet olivat mielin kielin hänen perässään. Mutta tosiaan IT-alalla ei riittänyt ulkonäkö ja hyvä mieli, vaan hän lopulta joutui vaihtamaan alaa, koska ei pärjännyt yhdessäkään työpaikassa.Suski75 :) Kyllä näitä työmaailmassa on. Olen minäkin törmännyt henkilöön, joka selviytyi kaikesta sillä, että oli kaunis ja aina huulipunaa, minihame ja korkokengät. Hänkin oli sitä mieltä, että hyvällä mielellä on suurin merkitys. Ei sillä mikä on työssä todellista.
Tämä oli kyllä oikein mukava ihminen ja todella kaunis kyllä. Miehet juoksi toimistossa perässä, kynnet pitkinä
Työstä suoriutumista katsottiin vähän sormien välistä.
Twisted :) Oletko siis raskaana? Käsitin viestistäsi. Onnittelut ja hyvää odotusta
Kerrohan jotain itsestäsi, vaikka että missä ikäryhmässä olet? Avaa vähän, että edes vähän tietäisi sinusta jotain.
Käyt välillä palstalla mutta, vain aina heittämässä jonkun kommentin.
Oon ihan alaikäinen tänne, vasta 31. Pyörin suurperhekuumeilijoissa aktiivisesti, koska meille on tulossa neljäs. Mutta käyn täällä lukemassa ja samoin IVF ketjulla lukemassa koska aika ajoin kun näen että jollain on piinapäivät menossa, laitan kädet ristiin ja pyydän ylekerran hepulta et vois laittaa vauvaa alulle. Sillähän ei välttämättä ole mitään tekemistä plussan kanssa mutta aina on hyvä yrittää ja pyrin tekemään hyviä asioita muiden puolesta. Siksi jos luen täällä tai tuolla hoidoissa olevien ketjussa et jollain on piinapäivät niin pyydän plussaa sille.
Täällä vaan joskus kommentoin sivusta jotain jos on mielenkiintoinen aihe tms. Kuten jo aiemmin selitin miksi linkkasin sun omaa tekstiä oli tarkoitettu mm niille jotka sua on monesti epäillyt. :) Mulla on sisko sellainen joka kertoo tarinaa ja tarina muuttuu hovissa nk. Jokaiselle meille siskoille kertoo tarinansa vähän erilain. Tunnut vähän samankaltaiselta. Sisko on ihan hyvä tyyppi mut on raskasta kun juttu vaihtuu lennosta ja olen monesti saanut valheesta kiinni ja hän kääntää sen vaan että "ei muistanut kunnolla".
En tunne sua, etkä sä mua, mutta sun puolesta oon myös laittanut käsiä ristiin ja toivonut plussaa.
Totuus ei ole aina kaunista mut musta tuntuu et väänsit tän asian "vitsiksi" ja mua vastaan koska tajusit että olin oikeassa ja et meinannut myöntää sen tekstin olevan sun oma. Ja en ehkä sano kauniisti, mut puhun aina totta ja totuus on parhainta mitä voi suusta päästä. Ja toiseksi on aika kaunis ele rukoilla toisen, tuntemattoman puolesta elämän lahjaa.
Onko Tähti Työhakemuksen suunnalta kuulunut jotain? Oletteko vielä katselleet taloja? Miten pojalla menee päiväkodissa? Onko päivä- ja yöunet maittaneet?
Täällä toinen faktauskovainen! Lisäksi luen mielelläni ja kriittisesti erilaisia tutkimuksia liittyen ihmisiin, terveyteen, kasvatukseen ja lisääntymiseen.Joo se on vähän semmoista kun meitä on moneksi. Mä muistan aiia hyvin kaikenlaista nyanssia, otan itse paljon selvää esim hoitokuvioissa jne. Siks musta on jännä että esim yks kaveri on semmoinen et sille tehtiin hoitoja, ei se muistanu mitä lääkkeitä se laittaa ja miksi ja asiat vaan ”tapahtui”. Hyvä että muisti testin tehdä. Olisihan se helpompi olla vähän yksinkertainen kuin analyyttinen ihminen
Tää nyt ei liity varsinaisesti mihinkään edelliseen.. ... en muista sitä sivistyssanaa tälle, mutta mä oon semmonen faktoihin ja järkeen luottava ihminen. Haluan toki tsempata kaikkia ja silleen mut en osaa aidosti olla peukuttamassa tyyliin ”raskaustesti on nega mut oon varmaan raskaana” tai ”testi negaa ja menkat on kuukauden myöhässä..plussa varmaan huomenna” - ajatuksia tms. Asioille on aika usein loogisia selityksiä ja mä itse OMALLA kohdalla oon tottunu luottamaan faktoihin en fantasiaan. Sama koskee vähän kaikkea muutakin, mun on hankala heittäytyä johinkin hömppähommiin täysillä. Toiset voi tosiaan sokeasti luottaa vaikka netin kirjoutuksiin siitä miten lapsi saa alkunsa pyhästä hengestä tai ”nolla HCGllä raskaus oli ihan normaali koska netissä jollakin niin oli”. On ihana uskoa ihmeisiin ja aina niitä tapahtuu. Omalla kohdallakin semmoinen on tapahtunut. Mut matkan varrella sitä ehkä vähän kyynistyykin..
Ja toki mä ymmärrän ettei täällä aina halua avata kaikkia yksityiskohtia. En mäkään oo kaikkea täällä avannu esim raskaushistoriasta koska se on aika tunnistettava.
Mut hei
Vastavirtaan isot peukut loppukiertoon!
Tähti tsempit inssiin!
Sama juttu.Täällä toinen faktauskovainen! Lisäksi luen mielelläni ja kriittisesti erilaisia tutkimuksia liittyen ihmisiin, terveyteen, kasvatukseen ja lisääntymiseen.