Oih Tähti73 - kuulostaa niiiiin ihanalta! Olen niin onnellinen puolestasi! Ja valtavan hienoa, jos olet tällä iällä päässyt vielä helpollakin raskauden kanssa! Olipas kivaa saada näin positiivisia uutisia mites ultrat yms on menneet ja ne seulat jne? Ajatella, enää 3vkoa töitä ja pääset lomalle! Ei ihme että mieli on usein synnytyksessä. Jokos sulla on plänit valmiina? Ja alakautta caiko sektiolla? Onpaa ihanaa kun olet vielä täällä sinäkin seursilemassa. Palataan taas!
L82day:)
En ole käynyt sen ( rakenneultran) jälkeen ultrissa, kun eivät näe syytä niille. Kaikki on mennyt ihmeen hyvin ( en olisi ikinä voinut edes kuvitella

), ei kolotuksiakaan missään, eikä mitään liitoskipuja..veriarvot pysyneet hyvinä pelkällä ruokavaliolla ( myös rauta!)..:)
Vauva välillä kovakin potkottamaan ja kasvanut hyvin. Olen suunnattoman iloinen, miten helppoa tämä voi ollakaan, enkä osaa nyt uskoa, että iällä olisi mitään korrelaatiota voinnin kanssa:)
Synnytys on juu mielessä ja alakautta normisti aion yrittää, mielellään en ottaisi kovia kipulääkityksiä, mutta se lienee kuvitelmaa...
Toivotaan, että sinä saisit työtressin pois!!

Kannattaa panostaa siihen, sillä aika kuluu...itse olin vähän samassa tilanteessa ja päätin, ettei työt ole enää ykkönen vaan vauvanhankinta. Lopetinkin tressin takia hommat ja ajattelin, että nyt panostetaan vauvaan:)
Kuitenkin kävi niin, että tuli yllättävä työtarjous ja työ onkin ollut "ei tressaavaa"....plussa tuli, kun olin vasta koeajalla...
Nyt tsemppiä kovasti ja työtressiä pois tieltä!!