42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei tytöt,
melkein yksinhän täällä kirjoittelenkin, mutta aion nyt poistaa Vau-aplikaation puhelimestani ja poistua takavasemmalle.
Oikein hyvää jatkoa kaikille ja terveitä vauvoja. Jos jäädään pienemmäksi perheeksi, sekin on hyvä vaihtoehto.
Kiitos kaikille tuestanne kuluneina kuukausina.
terveisin Katjusha

Voi Katjusha:)
Toivottavasti kuullaan vielä sinusta!:)
Hyvää jatkoa, harmi että jätät meidät....

TSEMPPIÄ ja ONNEA JATKOON:Heartred:smiley-bounce016

Hei Katjusha!
Ikävää kuulla, että päätät siirtyä sivummalle, vaikka ymmärrän kyllä. Kiitos itsellesi kaikesta tiedosta ja myötäelämisestä! Toivottavasti tulet välillä kurkkimaan. On ollutilo tutustua! Itselläni työt vie aina mennessään, enkä siksi ole päässyt linjoille niin usein kuin haluaisi. kaikkea hyvää sinulle!!! Ja toivotaan yllärivauvaa!

Lisäksi viime vkolla ja alkuvkosts olin menkkojen ja muunkin takia niin huonolla tuulella, etten viitsinyt tulla masentamaan kaikkia. Nyt kp7 ja letroja popsitaan. Fuckfest siis lähestyy..

Maria75 - joko olet poksahtanut?

Hyvää vkl!

Nautinnollista festivaalia L82day! :wink Kiva kuulla, että fiilis on noussut viikonloppua kohden.

Minulla on menossa ensimmäinen (ja mitä todennäköisimmin viimeinen) IVF-kierto ja tänään toinen vasteultra.

Kivaa viikonloppua!

Dolcetti:)
Hyvää tsemppiä IVF:ään!!:)
Pidän sormet ja varpaat pystyssä sulle:talk017

Kivaa viikonloppua:)

L82day, meille syntyi pieni poika 30.1.2016 raskausviikoilla 42+1. Pituus 49 cm ja paino 3,360 kg. Käynnistys päättyi kiirelliseen sektioon. Poika ja minä olimme viikon sairaalassa ja nyt olemme olleet viikon verran kotona. Katjushalle hyviä jatkoja ja onhan harmillista yksin kirjoitella foorumille ilman vastauksia.

Nautinnollista festivaalia L82day! :wink Kiva kuulla, että fiilis on noussut viikonloppua kohden.

Minulla on menossa ensimmäinen (ja mitä todennäköisimmin viimeinen) IVF-kierto ja tänään toinen vasteultra.

Kivaa viikonloppua!

Dolcetti:)
Miten sinulla menee?
Oletko käynyt IVF:ssä?:rolleyes: Kuulumisia odotellen...

Tsemppien kera...:signs003

L82day, meille syntyi pieni poika 30.1.2016 raskausviikoilla 42+1. Pituus 49 cm ja paino 3,360 kg. Käynnistys päättyi kiirelliseen sektioon. Poika ja minä olimme viikon sairaalassa ja nyt olemme olleet viikon verran kotona. Katjushalle hyviä jatkoja ja onhan harmillista yksin kirjoitella foorumille ilman vastauksia.
Hei Maria75
Ja viivästyneet onnittelut poikavauvsn syntymän johdosta! Kuulosti vauhdikkaalta synnytykseltä! Miksi päädyttiin kiireelliseen sektioon? Tulehsn kertomaan miten on vauva-arki lähtenyt sujumaan?

Tähti73
Mitä sinulle kuuluu? Onko kaikki mennyt hyvin? mikä rv menossa? Mitkä on olot?

Dolcetti
mitä kuuluu? Miten hoidot sujui?

Meitsillä varmaan kuudes letrokierto menossa ja nyt dpo7 menossa. Pari kiertoa jäänyt välistä hyödyntämättäkin... mm. Miesflunssan takia. Työstressi itsellä yhä varmasti iän lisäksi se isoin syy...
olisi kiva kuulla pitkästä aikas kaikkien kuulumisia !
hyvää naistenpäivän yötä!

Heippa L82day:)
Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa:)
Palsta on vähän hiljentynyt, eikä uusiakaan ole ilmestynyt.

Et sitten vielä lähtenyt inseminaatioita kokeilemaan?:rolleyes: Ehkä kannattaisi ja saada tressi minimiin.

Mulla meneillään rv 30. ja olot ihan samat, kuin raskauden alussa, eli ei mitään - paitsi vatsa on jo ihan jätti!:excited001:)

Ajatukset on jo usein synnytyksessä.
Vauvan huone alkaa olla valmis ja rattaatkin hankittu. Äitiysloma alkaa 21työpäivän päästä...:)

Toivon sulle plussaonnea, äläkä vaan häviä minnekkään! :signs003

Oih Tähti73 - kuulostaa niiiiin ihanalta! Olen niin onnellinen puolestasi! Ja valtavan hienoa, jos olet tällä iällä päässyt vielä helpollakin raskauden kanssa! Olipas kivaa saada näin positiivisia uutisia mites ultrat yms on menneet ja ne seulat jne? Ajatella, enää 3vkoa töitä ja pääset lomalle! Ei ihme että mieli on usein synnytyksessä. Jokos sulla on plänit valmiina? Ja alakautta caiko sektiolla? Onpaa ihanaa kun olet vielä täällä sinäkin seursilemassa. Palataan taas!

Oih Tähti73 - kuulostaa niiiiin ihanalta! Olen niin onnellinen puolestasi! Ja valtavan hienoa, jos olet tällä iällä päässyt vielä helpollakin raskauden kanssa! Olipas kivaa saada näin positiivisia uutisia mites ultrat yms on menneet ja ne seulat jne? Ajatella, enää 3vkoa töitä ja pääset lomalle! Ei ihme että mieli on usein synnytyksessä. Jokos sulla on plänit valmiina? Ja alakautta caiko sektiolla? Onpaa ihanaa kun olet vielä täällä sinäkin seursilemassa. Palataan taas!

L82day:)
En ole käynyt sen ( rakenneultran) jälkeen ultrissa, kun eivät näe syytä niille. Kaikki on mennyt ihmeen hyvin ( en olisi ikinä voinut edes kuvitella:p), ei kolotuksiakaan missään, eikä mitään liitoskipuja..veriarvot pysyneet hyvinä pelkällä ruokavaliolla ( myös rauta!)..:)

Vauva välillä kovakin potkottamaan ja kasvanut hyvin. Olen suunnattoman iloinen, miten helppoa tämä voi ollakaan, enkä osaa nyt uskoa, että iällä olisi mitään korrelaatiota voinnin kanssa:)

Synnytys on juu mielessä ja alakautta normisti aion yrittää, mielellään en ottaisi kovia kipulääkityksiä, mutta se lienee kuvitelmaa...

Toivotaan, että sinä saisit työtressin pois!!:singing:Kannattaa panostaa siihen, sillä aika kuluu...itse olin vähän samassa tilanteessa ja päätin, ettei työt ole enää ykkönen vaan vauvanhankinta. Lopetinkin tressin takia hommat ja ajattelin, että nyt panostetaan vauvaan:)
Kuitenkin kävi niin, että tuli yllättävä työtarjous ja työ onkin ollut "ei tressaavaa"....plussa tuli, kun olin vasta koeajalla...:wink

Nyt tsemppiä kovasti ja työtressiä pois tieltä!!:wink

:signs003

Last edited by a moderator:
Heippa tytöt,
Pakko tulla kertoon teillekin, kolmas lahjamunasolukierros tuotti tulosta. Meille tehtiin 5-päiväisen blastokystin siirto viime viikon tiistaina. Kävi nimittäin niin, että meille tuli tänään plussa :)
ImageUploadedByVau Foorumi1457639879.472258.jpg

Katjusha 14 dpo ja maanantaina verikokeeseen

Heippa tytöt,
Pakko tulla kertoon teillekin, kolmas lahjamunasolukierros tuotti tulosta. Meille tehtiin 5-päiväisen blastokystin siirto viime viikon tiistaina. Kävi nimittäin niin, että meille tuli tänään plussa :)
View attachment 32131

Oho WAU Katjusha!!!:grin:Heartbigred
ONNITTELUT, kerrassaan UPEETA!!!:wink
Valtavasti onnitteluja plussasta:cool05:flower

Olet tämän enemmän kuin ansainnut - never given up... Ihan sanaton ja onnellinen sun puolesta, niin HIENO UUTINEN!!:love7:Heartred:Heartblue:Heartpink:Heartbigred:Heartred:love7:Heartblue:Heartpink:Heartbigred:love7

Aivan mahtawa uutinen Katjusha!!!!!! Olen super happy4 you! Ihania uutisia!

Tuuhan kertomaan miten kävi verikokeessa? Ihan mieletöntä! Tämä on tosiaan hyvä esimerkki siitä, ettei saa ikinä antaa periksi. Odotan innolla digitestin kuvia.

Tähti73 - en tiennytkään, että sulla oli samaa taustaa... oliko sulla kuitenkin amh ja fsh arvot ihan kunnossa? Ja nyt en muista enää olitteko kokeillut hoitojakin? Miten ne suhtautui siellä uudessa työpaikassa kun ilmoititkin olevasi raskaana? Mulla on koko ajan ihan samat mietinnät käynnissä - ja mm. Mietin opintovapaatakin...työpaikan vaihdosta... yrittäjyyttä... asunnon myyntiä ja doengreidausta... ihan kaikkea.. mutta kun mikään ei ole varmaa ja tsäänssit silti alle 10%.. mutta oottehan tekin onnistunu

Ihana kuulla että sulla on sujunut raskaus mallikkaasti - eipähän tartte turhaan stressata ja potkut mahassa lisää tunnetta että kaikki on hyvin ja niin kuin pitää. Mä varmaan ottaisin kaikki tropit ja sektion... pelkään alatiesynnytystä ja sen aiheuttamia vaivoja.. sulla kuulostaa kaikki menneen kuin nuoremmilla ja oppikirjoissa että uskon sen enteilevän helppoa synnytystäkin kertoilehan taas kuulumisia - ihanaa kuulla onnistujista, tsemppaa itseänikin.

Aurinkoista sunnuntaita arvon leidit!

L82day:)
Meillä kummallakaan ei löytynyt vikaa, vaan ongelma miehen vasta-aineissa! Raskaus lähti siis inseminaatiolla, jota itse haluttiin kokeilla:)

Työtressin osuudesta en ole satavarma, mutta nyt olen paljon tyytyväisempi. Kaikki huono tressi on haitallista, kun yrittää raskautua. Uudessa paikassa raskaus uutinen otettiin ihmeen hyvin vastaan, onnitteluja tuli, vaikka pelkäsin ihan päinvastaista...

Joo, pelkään kans synnytystä, mutta raskaus on muuttanut suhtautumista siihen. Ennen raskautta olin varma suunnitellusta sektiosta, mutta nyt haluankin yrittää alateitse:)

Katjushan uutinen on kyllä aivan mahtava:grin, noin pitkän ja sinnikkään yrityksen päälle ansaittu palkinto!!:grin Seuraavana tuletkin sitten sinä perässä:)
Dolcetista ei ole kuulunut aikoihin, mitä hänelle kuuluu...

Plussa tsempit päälle !!!:signs003:talk017

Mä vaihdoin viime kesänä työpaikkaa, on ollut helpompi hallita stressiä. Kannatti vaihtaa, mulla oli jo paha olo siellä vanhassa paikassa, olin yhdeksän vuotta samassa firmassa. Sitten riitti :)
Dolcettia ei ole näkynyt yhdessäkään ketjussa pitkiin aikoihin. Kukaan ei tunnu tietävän, miten heidän IVF:lle kävi... Toivotaan, että kuuluu hyvää tai jos ei niin hyvää, että jaksavat jatkaa yrittämistä!!

Heippa tytöt,
View attachment 32131

Katjusha:)
Koska sulla on eka ultraus? Milloin LA?:rolleyes:
Olen niin suunnattoman onnellinen puolestasi, vaikka ollaankin tuntemattomia.
Todella hienoa, että teistä tulee vihdoinkin vanhempia:Heartred

Tähti, niin tulee :) kysyin jo mieheltäni, että haluaako hän jäädä hoitovapaalle äitiyslomani jälkeen. Me asutaan kaukana töistä, joten olisi ihana pikkuisen isommaksi kasvattaa lasta ennen hoitoon viemistä :) on se hupsua, miten on jo menossa vaikka missä - kun viikkoja on täynnä 5!
Joo, eka ultra on 5.4. Silloin täynnä 7+5, eli onhan tässä vielä aikaa odotella. Mieli on kuitenkin luottavainen pääsääntöisesti, joten eiköhän tämänkin odottamisen jaksa. Meillä on tulossa 1.4. 10-vuotishääpäivä, eli siitä voi laskea miten kauan on odotettu ihmettä tapahtuvaksi!
Katjusha rv. 5 LA 18.11.2016

Tähti, niin tulee :) kysyin jo mieheltäni, että haluaako hän jäädä hoitovapaalle äitiyslomani jälkeen. Me asutaan kaukana töistä, joten olisi ihana pikkuisen isommaksi kasvattaa lasta ennen hoitoon viemistä :) on se hupsua, miten on jo menossa vaikka missä - kun viikkoja on täynnä 5!
Joo, eka ultra on 5.4. Silloin täynnä 7+5, eli onhan tässä vielä aikaa odotella. Mieli on kuitenkin luottavainen pääsääntöisesti, joten eiköhän tämänkin odottamisen jaksa. Meillä on tulossa 1.4. 10-vuotishääpäivä, eli siitä voi laskea miten kauan on odotettu ihmettä tapahtuvaksi!
Katjusha rv. 5 LA 18.11.2016

Mulla on vahva tunne tästä, olet nyt hyvin...oikein hyvin paksuna:Heartred
Onnea tulevasta hääpäivästä, voittekin juhlistaa kolmen edestä sitä:happy::happy

Takaisin