42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iloisia testikuvia ja energistä menoa Katjushalla :) ja kiitos kysymästä Katjusha ja Tähti. Mutta niin se vaan on, että kun odottaa tarpeeksi pitkään testaamisen kanssa, niin ei tarvitse testata ollenkaan. Eli KP 1 sieltä saapui ja nyt mennään jo KP 7. Suhtaudun testaamisen tosiaan siten, että aikaisin testaaminen ei tuo testiin plussa, vaan olen joko raskaana tai en, testaamisesta riippumatta. En myöskään halua havaita kemiallisia raskauksia tai yrittää taikoa tikkuun toista viivaa suurennuslasin ja kuvanmuokkausohjelman kanssa. Ehkä sitä on oppinut olemaan hötkyilemättä tähän ikään mennessä :couchpotato:

Mitäs LDaylle kuluu?

Dolcetti:)
ei ole tarkoitus hötkyillä, vaan olla hengessä mukana..:Heartred

Tsemppiä Teille kaikille ! Tuntuu, että pitkän lapsettomuuden jälkeen pystyn samaistumaan teiän fiiliksiin, vaikka olenkin nyt viikolla 34+5. Olen monta kertaa tehnyt turhaan raskaustestin ja pettynyt tulokseen . Kokenut tuulimunaraskauden. Vieläkin tunnen epäuskoa siitä, että tälläinen ihme on tapahtunut.

Maria, kiitos tsempeistä! Ja ihanaa loppuodotusts! Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin:-)

Katjusha - mulla ei varmaankaan koskaan ole ovis ko14-15, vaikka kierto 29pv. Nytkään ei päästy kuin kerran hyödyntämään... mutta eihän sitä tarvitse kuin yhden hyvän:-) ans kattoo miten käy - jouluvklna testaamaan..

Mitäs meijän ketjuun kuuluu, kaikilla kaikki ok?
Täällä ei mitään uutta, perusodottelua :) olin muka tietävinäni, että vasemmaltahan se munis kypsyi tällä kertaa, mutta aamulla muutin mieleni kun veti ja työnsi oikealta ihan kunnolla ;)
Viikko vielä edessä odottelua, arvelisin "eräpäivän" olevan maanantaina. Maanantaina saan myös ehkä verikoetulokset, kun tänään otettiin endokrinologinen setti tuolla klinikalla. Jos sais tietää siitä autoimmuuni-taustastaan enemmän. Onko mahiksia vai ei saada keho hyväksymään alkio esim. Kattellaan, vähän jänskättää :)
Katjusha 8 dpo.

Mitäs meijän ketjuun kuuluu, kaikilla kaikki ok?
Täällä ei mitään uutta, perusodottelua :) olin muka tietävinäni, että vasemmaltahan se munis kypsyi tällä kertaa, mutta aamulla muutin mieleni kun veti ja työnsi oikealta ihan kunnolla ;)
Viikko vielä edessä odottelua, arvelisin "eräpäivän" olevan maanantaina. Maanantaina saan myös ehkä verikoetulokset, kun tänään otettiin endokrinologinen setti tuolla klinikalla. Jos sais tietää siitä autoimmuuni-taustastaan enemmän. Onko mahiksia vai ei saada keho hyväksymään alkio esim. Kattellaan, vähän jänskättää :)
Katjusha 8 dpo.

:greet008 Katjusha, hyvin menee, tänään oli synnytysvalmennus ensi kertaa, rv 18 ja poika vaikuttaa välillä tosi vilkkaalta...:bunny

Hassua tunnen silti kuuluvani tähän ketjuun osittain, toivottavasti ei haittaa ketään.

Pidän peukkuja Katjusha tähän kiertoon ja toivotaan, että tämä on nyt SE kierto!!!:love017

Tosi paljon plussatuulia tänne jokaiselle:hello2

Tähti, tietysti sä kuulut ketjuun! Minusta on tärkeä jutella myös niiden kanssa, jotka ovat jo onnistuneet ja raskautuneet, pysyy hyvä meininki ja toivo yllä :)

Nimnomn - täusin samaa mieltä edellisen kanssa:-) musta on ihanaa kuulla Tähti miten kaikki etenee ja saa tosiaan hehkuttaa, ei tarvitse pelätä. Millastas oli synn. Valm.? Kuuluitko joukkoon? ; -)

Katjushalle toivotaan tuhannesti onnea tähän kiertoon ja toivottavasti tulokseton hyvät eikä löydy mitään ikävää. Ja toivottavasti löytyy täsmäapua.

Tälle ei kuulu mitään uutta- ei tuntemuksia - ainoastaan vasemman muniksen kohdalla. Tällä pitöis alkaa kkset vkon päästä vklna. Ans kattoo kuin käy.

Hyvää vkl!!

Nimnomn - täusin samaa mieltä edellisen kanssa:) musta on ihanaa kuulla Tähti miten kaikki etenee ja saa tosiaan hehkuttaa, ei tarvitse pelätä. Millastas oli synn. Valm.? Kuuluitko joukkoon? ; -)

Katjushalle toivotaan tuhannesti onnea tähän kiertoon ja toivottavasti tulokseton hyvät eikä löydy mitään ikävää. Ja toivottavasti löytyy täsmäapua.

Tälle ei kuulu mitään uutta- ei tuntemuksia - ainoastaan vasemman muniksen kohdalla. Tällä pitöis alkaa kkset vkon päästä vklna. Ans kattoo kuin käy.

Hyvää vkl!!

Lady82:)
Synnytysvalmennus ( nykyään perhevalmennus) oli ihan hyvää tietoa raskausajan asioista, kehon muutoksista ja jumppaohjeita!!:joyful:

Maha on sen verran jo kasvanut, että toiset isommat housut jo käytössä, vauvan tuntee käsin mahan päältä. Viimeyönä poika innostui pyörimään, kun menin nukkumaan...päivän on vuorostaan rauhallinen:laughing001

Jospa sulla se muniksen johmiminen liittyy kiinnittymiseen, muistan sen tyyppistä itsellä, muuta en tuntenut:wink

Plussaonnea ja rauhaisaa Joulunaikaa:santa!!!

Plussaonnea kenellä vielä mahkut!
Täällä on kalloa kivistänyt koko päivän, ja se on merkinnyt yleensä vain yhtä asiaa: vuodon alkamista. Nyt on 11 dpo, ja huominen lienee kp 1. Kyllä meillä on vielä aika paljon tehtävää, että saadaan kierto kuntoon. Kylläpä harmittaa, kun ei hyvästä ovissijoittelusta huolimatta saatu normaalia kiertoa aikaiseksi! Huoh!!
Parempaa onnea ketjuun!!
Meillä käynnistyy siis 11. tjot/yritysvuosi tästä. Viimeiset 6 kk.

Samoin samoin, rakkauden täyteistä joulun aikaa!
Käyn tänään vielä viimeiset jouluruoat (jos siellä kaupassa enää mitään on) ja ostan meillä luppakorvavauvoille herkkuluut ja ne pakettiin ;)
Katjusha kp 5

Samoin samoin, rakkauden täyteistä joulun aikaa!
Käyn tänään vielä viimeiset jouluruoat (jos siellä kaupassa enää mitään on) ja ostan meillä luppakorvavauvoille herkkuluut ja ne pakettiin ;)
Katjusha kp 5

Katjusha:)
Mä niin toivon, että jostain löytyy ratkaisu noihin vasta-aineisiin...jotenkin tuntuu mahtaako täällä Suomessa olla lääkäreillä riittävästi perehtyneisyyttä aiheeseen...

Huomenta ketjuun,
Meillä on täällä vähän hiljaista :)
Mitä kaikille kuuluu?
Itse olen kuullut kolme iloista pitkään pitkään yrittäneen ilouutista, eilen kaksi. Lääkkeenä clomid ja luonnonrohdot. Olen onnellinen tietenkin heidän puolestaan, mutta samalla epäilevä oman onnistumisen suhteen. 11. yritysvuosi käynnistyi.
Eilisen yllätysuutinen oli ovisplussa jo kp 11, mutta lämmöt ei vielä tähän aamuun nousseet joten tsekkaanpa sitten, jos tulos olis vielä vahvempi tänään ja ovispäivä huomenna.
Katjusha kp 12

Huomenta ketjuun,
Meillä on täällä vähän hiljaista :)
Mitä kaikille kuuluu?
Itse olen kuullut kolme iloista pitkään pitkään yrittäneen ilouutista, eilen kaksi. Lääkkeenä clomid ja luonnonrohdot. Olen onnellinen tietenkin heidän puolestaan, mutta samalla epäilevä oman onnistumisen suhteen. 11. yritysvuosi käynnistyi.
Eilisen yllätysuutinen oli ovisplussa jo kp 11, mutta lämmöt ei vielä tähän aamuun nousseet joten tsekkaanpa sitten, jos tulos olis vielä vahvempi tänään ja ovispäivä huomenna.
Katjusha kp 12

Katjusha:)
Oletko ajatellut kokeilla jotain uusia/eri menetelmiä ensivuonna?:rolleyes: Minusta ongelma voi olla pienikin, kunhan siihen löytyy oikea "menetelmä". Miten saisit kehosi hyväksymään alkavan raskauden, toisaalta kuullostaa siltä, että sulla on vahva immuniteetti, joka on hyvä juttu.

Tuntuu niin kurjalta, kun olette noin kauan yrittäneet. Mutta on niitä muitakin, työkaverini tässä kertoi, että hänen naapurinsa yritti juuri tuon 11vuotta ja sitten kas onnisti:joyful:

Meillä on rakenneultra ensi tiistaina rv 21., ja näkee pikkuista pitkästä aikaa:) Kaikki mennyt hyvin tähän asti ja raskaus on ollut helpompaa, kuin olin ikinä kuvitellut.

Toivon, että uusi vuosi tuo mukanaan ratkaisun ja sitä myöden plussatuulia sulle Katjusha!!!:Heartred:)

Tähti, toivon täydellistä jälleennäkemistä!!
Juttelin eilen lääkärin kanssa. Heillä ei ole mitään ratkaisua tähän asiaan ja mitä itsekin olen lukenut - kortisoni voi auttaa kiinnittymiseen - mutta tappajasolujen toimintaan ei voi vaikuttaa millään, eli keskenmenoa ei voi estää. jos näin on, tappajasoluihin nähden ei ole väliä mitä syön tai mitä rohtoja käytän. Kemiallista tasapainoa haen sillä akupunktiolla, mutta vaikutus voi olla hyvä tai sitten ei mitään vaikutusta. Uskon varassa, se on ainoa mikä tässä voi auttaa. Olemme mieheni kanssa eri mieltä uusien munasolujen ostosta, mutta on tässä varmaan 3-4 kuukautta aikaa päättää mitä tehdään. Mieheni haluaa jatkaa, mutta itse en usko investoinnin kannattavuuteen juuri nyt. Luonto järjestää tämän omilla soluilla ja kotona - niin halutessaan.

Mitenkään tähän ketjuun kuulumatta uskaltauduin kommentoimaan Katjushalle (ja muillekin) että jos yhtään on uskomusta 'ei lääketieteellisiin' hoitoihin niin kannattaa ehdottomasti käydä kokeilemassa pari-kolme kertaa kehoterapiaa. Jokaisella meistä on kehossa tunnemuistissa asioita jotka rasittavat kehoa ja voisin kuvitella että kun näinkin rankan asian kanssa kuin lapsettomuus on, on paininut monta vuotta niin keho ja tunnemuisti voivat olla melkoisessa pyörityksessä. Pk seudulla yksi kova guru näissä asioissa on Kari Paulus ( www.karipaulus.com ). Ja en tosiaankaan mainosta vaan halusin vain antaa vihjeen koska minulla on henkilökohtaista kokemusta kuinka kehoterapia voi auttaa mm lapsettomuuteen.

Kovasti plussaa toivon teille kaikille!!

Hyvää Uutta Vuotta tänne kaikille! Mitäs itse kullekin kuuluu? Täällä kp12 & epämääräinen ovisplussa. Vetänyt taas letrot ja nyt pitäis puuhastella... jotenkin tuntuu että pitäisköhän jatkaa ihan vaan tjottaollen eteenpäin... nyt kun on 3 v elämä ollut pysähdyksissä tämän asian ympärille, niin jotenkin haluais elämässä ettepäin. Mites te muut pitkän linjan kulkijat ootte jaksaneet näiden laaksojen yli? Tää viime vkolla juhlisti uutta vuottakin ihan alkoholin kera.. tosin valvomisesta se pahempi olo tuli.

Toivotaan nyt että tämä vuosi täyttäisi kaikkien meidän toiveet ja jokaisella olisi joko pikku nyytti sylissään tai aluillaan tämän vuoden puolella...

L82day, kiva kuulla susta! Ja jospa se oli ihan hyvä ovisplussa tai ainakin tekee sulle hyvän oviksen testeistä huolimatta :)
Omalta kohdalta voin sanoa, meillä on siis 10 vuotta takana - mutta suurin osa siitä on ollut luottamista ovistuntemuksiin, tavallista seksiä ja itse en ihan hirveesti stressannut hoitoja paitsi aikataulullisesti. Eli vaikka oli kovat keinot käytössä, niin tjottailua se enemmän oli, luotin että tuloksia tulee jos on tullakseen.
Me oltiin lyömässä kirjan kansia kiinni ja todistamassa ettei tästä mitään tule ja tähän lopetetaan, viimeinen kierros vielä. Ensimmäinen raskaus vuosi muutti henkisesti kaiken, koska toivoton sai toivoa. Mutta kaksi raakaa epäonnistumista on kyllä uskoa syönyt. Juuri nyt haluaisin vaan luonnon antaa hoitaa tämän valinnan, saadaanko olla koskaan vanhempia. En olisi tällaista vuotta kuin viime vuosi oli niin toista perään jaksanut. Nyt menee viimeinen 6 kk vaikka päällä seisten, kun tietää että se loppuu.
Katjusha 5 dpo

Takaisin