Mulla oli tosiaan tuulimuna 1/13.
Joka päättyi lääkkeelliseen keskeytykseen 3/13.
Siitä meni kaksi vuotta ennen kuin plussasin uudestaan 5/15.
Sain veriseuloinnoista riskiluvun 1/70. Ennen mennyt lapsivesitutkimukseen kesken menoriskin takia.
Olen siis päättänyt ottaa sen riskin, että katson tämän raskauden loppuun saakka. Minulla on maanataina 31.8.2015 rakenne-ultra.
Huomenna selviää varmaan lisää vauvan voinnista ja sukupuolesta.
Kävin väestöliitolla tutkimuksissa 2/2015.
Munanjohdinten aukiolotutkimus ei onnistunut. Lääkäri arveli,että munanjohtimet on auki,koska oli kuitenkin yksi raskaus (tuulimuna) takana.
Minulla nuorempi mies 35-vuotias, niin hänellä erinomaisesti siittiöitä.
Meillä ei siis muita esteitä raskautua, kun mun ikä 40v ja ylipaino bmi 35.
Vitamiineja aloin popsia heti tutkimusten jälkeen. Ruokavalio en kerennyt muuttaa, enkä laihduttaa.
Ehkä joku stressi laukesi, kun sain tietää ettei mitään fyysistä estettä raskaudelle ole.
Nyt olen joutunut muuttamaan ruokavaliotani, kun minulla todettiin raskausdiabetes tunnin arvon ollessa koholla. Kaikki sokerit ja vehnät ollen jättänyt pois.
Kerran kuussa mittaan sokereita 3-4 päivää.
Meiltä tutkittiin siis mieheltä se sperman laatu.
Minulta otettiin verikokeita ja tutkittiin kilpirauhasten toiminta. Kaikki siis oli verikokeitten mukaan ok.
Päätimme yrittää vielä luomusti. Ennen hoitoihin etenemistä. 5/ 15 odottelin kuukautisten alkamista.
Päivää ennen tein tai samana raskaustestin, johon tuli vain yksi viiva tai testi epäonnistui, kun tein sen iltapäivällä. Kolme päivää myöhemmin tein uuden testin aamupäivällä, ja kaksi viivaa pärähti.
Näin on siis mahdollista tapahtua.