Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei tän ovulaation hyödyntäminen meni koomiseksi. Lähetin lapset kauppaan ja yritettiin vauhdissa touhuilla. Lopputulos ne paukkas h. hetkel sisään ja vaatteet äkkiä päälle ja revettiin nauruunSitten vain hyvin hyödyntämään..![]()
Kiitos vinkeistä.@Kanelikierre Toiset on sanoneet, että kuitenkin itse paistettuna vähemmän paha.. Multa sellainen vinkki, että laita neula ensin iholle pistämättä. Se nipistä vähän niin kuin hyttysen pisto. Sit kun rauhassa painat läpi, ei oikeastaan tunne enää muutu siitä. Itsellä ainakin mielikuva oli pahempi kuin itse teko.Mulla on nyt välikierto, ilmeisesti ei siirretä heti seuraavaan kiertoon. Pitkä odottelu, kun pitemmän puoleinen kierto.
@StellaMom Voi ei, on kyllä todella harmillista ja surullista, että nyt kävi noin.@Sandra84 Sullahan kuivatettiin endoa? Mitä siinä oli lääkkeinä?
Tsemppiä piinailijoille testailuun ja odotteluun.![]()
Mua ei haittaa oikein muut ostokset kassalla, mutta nää raskautumiseen liittyvät jutut on jotenkin niin henkilökohtaisia, etten viitsi jakaa itsestäni tuollaista osaa kassatädille/sedälle... enhän mä näistä yleensä ihan muillekaan lähimmille mielellään kerro. Tän kuuluis olla näin alkuun vain mun ja mieheni välinen asia.^ Jep!Mitähän noloa siinäkin muka on…
Ite pyrkinyt joko netistä tilaamaan ovis- ja raskaustestit TAI sitten jos on pakko ollut ostaa kaupasta niin ”piilottanut” ne mukamas muitten ostosten väliin
![]()