40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hellou kaikille ja taas vain ehdin pikaisesti käydä 🙈. Työt ja huvit ( petihuvit 🙈😁) vievät aikani ja toki perheeni ❤️

Jos en kaikkia huomannut onnitella plussista/viivoista niin pahoitteluni. Ja jos en kaikkia uusia huomannut toivottaa tervetulleeksi niin pahoittelut tästäkin 🙈

Omaa napaa ja itseni esittelyä ( muistaakseni joku kyseli esittelyitä ? )
Olen siis todella vanha kuuden ihanan lapsen äiti. Kuopus on jo 15-vuotias ( täytti juuri ). Meillä olisi varmaan enemmänkin lapsia, mutta tosiaankin kuopuksen raskaus oli traumaattinen sekä kaikki. Istukka tosiaan irtosi ja olimme molemmat hengenvaarassa, mutta onneksi selvisimme molemmat hengissä. Kuopus syntyi keskosena ja sairaala-aika oli molemmilla pitkä. Mutta kaikki päättyi hyvin ja kaikki on hyvin 🙏. Mutta emme sitten enään uskaltaneet yrittää seitsemättä lasta, MUUTA KUIN NYT 😁

Kaikki kuusi lasta saimme helposti enkä ollut saanut ikinä keskenmenoja. Mutta nyt siis olemme yrittäneet iltatähteä viime vuoden kesäkuusta lähtien. Hormonikierukka poistettiin 4/2025.
Syyskuussa sain elämäni ensimmäisen keskenmenon ja nyt viimeksi kysymysmerkillä toisen ?
Oliko kemiallinen….en tiedä. Kierto ollut 28-29 kierukan poiston jälkeen.

Olen sairaanhoitaja, yrittäjä sekä opiskelen yliopistossa psykaa. Lisäksi minulla on maatila ja eläimiä paljon. Ja tietenkin osa lapsista asuu vielä kotona ❤️
Juu….tämän elämäntilanteeni takia en paljon ehdi mitään ylimääräistä.
Haluaisin täällä enemmän ehtiä käydä….täältä saa ihanaa vertaistukea ja ootte vaan ihania.

Mulla nyt kp 21….ja oireina taas näitä helvetin nivuskipuja. Eilen oli menkkakiouja.
Huomenna ehkä teen herkän testin 🙈
Näin vanhana testejä menee 😁😁
Kuuden lapsen kohdallani tein vain sen yhden testin ja se oli siinä.

Kaikille tsemppejä….positiivisia tuulia 🥰🥰🥰

Paljon onnea Nepeta cataria ❤️

Adelia: soittaminen ja huopaaminen kuulostaa niin tutulle, mulla myös fiilikset just tätä. Välillä haluan sitä enemmän kun mitään, ja välillä taas mietin että näin hyvä.
Helppoa olla nainen🤷🏼‍♀️😅
Just tää 🙈 Ku ovis lähestyy, niin on silleen et tottakai me yritetään..🥳💖

Sit kierron loppupuolella tai menkkojen alettua on silleen, et kyllä tää meidän perhe nyt on kasassa et hyvä näin 😂 Hyvä jos on muitakin samassa veneessä arpomassa tilanteita..kun lopulta nämä on isommissa käsissä nämä asiat.

Just tää 🙈 Ku ovis lähestyy, niin on silleen et tottakai me yritetään..🥳💖

Sit kierron loppupuolella tai menkkojen alettua on silleen, et kyllä tää meidän perhe nyt on kasassa et hyvä näin 😂 Hyvä jos on muitakin samassa veneessä arpomassa tilanteita..kun lopulta nämä on isommissa käsissä nämä asiat.

Täällä kans yksi jonka mietteet vaihtelee aika paljon 😅. Meillä on siis lapset nyt 10- ja kohta 13-vuotiaat, ja tää on ihana ja helppo vaihe! Tuo 10v on vielä ihan äidin kainaloinen, ja olen vasta viime vuosina vähän saanut happirakoa häneltä 😅❤️. Välillä mietityttää paljonkin jos olisi taas raskaana, kaikki rajoitukset ja vaivat. Mä oon urheilullinen ja ollut hyvässä kunnossa, mutta tokihan kaikenlaista vaivaa on ollut ja kroppa ei tunnu omalta. Sit mietityttää paljonkin et kun ollaan kaksi tervettä lasta saatu ja kaikki on mennyt hyvin muutenkin, voiko meidän tuuri jatkua vielä. Ja silti vaan menkkojen alkaessa päällimmäinen tunne on pettymys. Toivottavasti joku saa kiinni tästä mun pohdinnasta..

Taas näitä kuvia…anteeksi 🙈
Näkeekö kukaan mitään 😁
Juu….näin vanhana näköjään tämä testailu alkaa jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa 🙈
Juu….ja tänään tuli kauheita repäisykipuja. Onneksi loppuivat.
Ei pitäis testailla kuin vasta myöhemmin.

Onkos täällä ketään keitä olisi testailemassa eli H-hetkillä ❤️

Tänään kp 23

Liitteet

• IMG_4515.jpeg
    IMG_4515.jpeg
    216.2 KB · Katsottu: 43
Kyllä tuossa @Unelma 7 näkyy toinen viiva! Nyt kovasti niitä tarrasukkia! 🤩 Eiköhän viiva ole vielä komeampi muutaman päivän päästä 🙏🏻

Minä voisin testata.. mutta tuhlasin perjantaina aamulla viimeisen tavallisen testin.. se nyt ei vielä näyttänyt mitään... Täällä kp26 siis... Kellon mukaan tänään pitäisi olla toinen menkkapäivä... ei vielä ainakaan ole...
Toki kaksi edellistä kiertoa on ollut lyhyempiä, n24 päivää, vaikka mulle normaalimpaa on se 28-30 päivää... Ja nyt palelen jo toista iltaa... Eilisen luulin johtuneen kokolla olosta... Nyt paleltaa vaikka olen viltin alla sohvalla 🙈 eikä ole flunssaisena olikaan yhtään... 😅

Muokattu viimeksi:
Kyllä tuossa @Unelma 7 näkyy toinen viiva! Nyt kovasti niitä tarrasukkia! 🤩 Eiköhän viiva ole vielä komeampi muutaman päivän päästä 🙏🏻

Minä voisin testata.. mutta tuhlasin perjantaina aamulla viimeisen tavallisen testin.. se nyt ei vielä näyttänyt mitään... Täällä kp26 siis... Kellon mukaan tänään pitäisi olla toinen menkkapäivä... ei vielä ainakaan ole...
Toki kaksi edellistä kiertoa on ollut lyhyempiä, n24 päivää, vaikka mulle normaalimpaa on se 28-30 päivää... Ja nyt palvelen jo toista iltaa... Eilisen luulin johtuneen kokolla olosta... Nyt paleltaa vaikka olen viltin alla sohvalla 🙈 eikä ole flunssaisena olikaan yhtään... 😅
Kiitos ❤️. Minulla siis viime kierrossa oli sama, että tuli ennen menkkoja haaleita viivoja eikä lähteneet tummentumaan, kunnes alkoi kovat nivuskivut ja vuoto 😬. Sen jälkeen sitten testit näytti puhdasta negaa. Nyt pelkään, että taas sama juttu, kun tänään oli kovia repäisykipuja.
Mutta positiivisena ajattelijana elän päivän kerrallaan ja otan vastaan mitä tulee 😊
Ja oikeesti….mulla on yksi testi odottamassa huomiseen 🙈🙈

Kääks ja jee….sulla on nyt kyllä jännät paikat ja eikös tuo paleleminenkin ole monilla se ensimmäinen merkki raskaudesta 🙏😊
Nyt huomenna kupin kapin kauppaan ostamaan testiä 👍
Tuut huomenna sitten kertomaan tukoksia. Täällä ollaan kaikki ulottuvuudet pystyssä 👍👍❤️

En oo hetkeen kirjotellu, mutta täällä toinen kierto laihdutuslääkkeen kera, niin ei vielä ainakaan yritetä, mutta sit kun saa painoo tarpeeks pois, niin sit vois yrittää. Elokuussa 42, sit viimestään katsotaan, että vieläkö yksi ivf vai lahjasolut… 🙏🏻 tässä jo kohta neljä vuotta yritetty, kaksi kkm, 5xivf… Kiva lukee kuulumisia ❤️ Tsemppiä kaikille❤️

En kyllä asiasta tehden lähde ostamaan testiä... 🤔 Mieluummin haen apteekista sitten testin kun pyhien jälkeen taas auki.. ja onpahan se tulos sittenkin sama.. jos ei menkat ala.. yritän ajatella että pessimisti ei pesty... Vaikka.. nii onhan tää pitkästä aikaa positiivisin kierto.. ja leposyke on edelleen myös koholla... 🤔

Muokattu viimeksi:
Hienoa @Täti-ihminen 👌🏻 eikö jotkut digit vaadi useamman päivän käyttöä, että seuraavat muutosta, kaikki ei heti näytä plussaa vaikka olisi ohi korkealla.. toki näissä taisi olla eroja onko pinkki vai violetti digi.. toki siitä on kyllä jo ainakin pari vuotta aikaa kun digejä ostin.. 🤔

@Sandra84 Paljon tsemppiä sinulle painonpudotukseen 👍❤️
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ihan ns vahingossa se plussakin sieltä tulee, kun keskityt enemmän painonpudotukseen ja vauvan teko jää ns vähemmällä. Tätä teille toivon 🙏❤️

@Kesäheinä85 No emmää nyt ajatellutkaan/tarkoittanut, että heti saunatakilla lähdet ostamaan testiä kyläkaupasta 🤭
Sinulla on hyvät/paremmat hermot kuin minulla näin vanhana….testi pitää näillä kiertopäivillä olla jemmassa 😁

@Täti-ihminen Jee….paljon onnea ovisplussasta 🙏❤️. Nyt sitten vaan peitot heiluun oikein urakalla 👍. Ja lukitset miehen nyt viikoksi makkariin, etkä päästä poistumaan asunnosta 🤭
Tsemppiä ❤️
Ja kiitos ❤️…no juu….en odota mitään. Jos ei viivat nyt vahvistu, niin sitten mennään taas toistoilla. Päivä kerrallaan.

Minä asun sen verran syrjässä että kylmä tulisi saunatakissa hiippaillessa.. 🤭 autolla pitäisi anyway liikkeelle lähteä.. 😅 mutta joo mietin kyllä ennen pääsiäistä että pitäisikö ostaa jemmaan testejä.. 🤔 mut on oikeasti jo tullut hieman epätoivoinen olo, ehkä vähän luovuttanutkin fiilis tässä vuosien varrella... 😑
Toki sen verran vatsa temppuilee mämmin syönnistäkin, että jotain erilaista on taas meneillään.. 🙃

Ja nyt lämpeni kun isäntä toi kaura tyynyn ja tein vielä jalkakylvynkin 👌🏻

Toivotaan @Unelma 7 että viivat vahvistuvat!

@Kesäheinä85 Voihan sitä auton startata saunatakin kanssakin 🤭😁. Vähän kylähulluille puhuttavaa 😁. Minäkin asun metsän keskellä ja monesti hävettää, jos kyläkaupasta ostan raskaustestejä ( hamstraan vissiin ne kaikki 🙈).

Ja nyt et todellakaan luovuta….vaan entistä vahvempana eteenpäin 👍
Jospa ( toivottavasti ) se olisi nyt tärpännyt 🙏❤️
Ihana mies sinulla….Jess.
Huomenna ostatte testin ja tulet kertomaan uutisia. Ja toivottavasti niitä iloisia 🙏

Unelma7: Kyllähän siinä selkeästi viivat näkyy🙏❤️ Toivottavasti ne nyt vahvistuu siitä, jännää!

Kesäheinällä jännät paikat, mä oon niin hätähousu että olisin jo testannut😅

Sandra84: tsemppiä painon pudotukseen ☺️

Täällä ovis käsillä ja sitä nyt hyödynnetty, tästä alkaa taas piinaavat ajat sitten.

Oma mieli heittelee edelleen tän asian suhteen niin paljon että perässä ei kestä, alkukuusta olin sitä mieltä että todellakin haluan vielä vauvan. Sitten taas menin lukemaan jotain ig postausta missä sanottiin että lapset tulisi hankkia alle 30v. Äh, ärsyttää miten tuollaiset asiat vaikuttaa minuun vaikka tiedän että ei pitäisi miettiä kun omaa elämää! Enemmän se elämätön jää kaduttamaan kun se että toisten mielipiteitä miettii. Voikun pääsis kokonaan näistä ajatuksista tai osaisi ottaa yhtä rennosti kun mieheni kaikki asiat ottaa.

Itsekkin koen että olen paljon paremmassa fyysisessä kunnossa kun viimeeksi kun kuopusta odotin, vaikka hän juuri 6v täytyykin jo. Enpä mä sillonkin mitään tälläistä kelannut.

Elämäntilanteet on kaikilla niin erilaisia 🤷🏻‍♀️ minun miehen pään sain käännettyä asiaan vasta reilu 7 vuotta sitten... Toki hän sanoi jo silloin kun tavattiin -04 että hän ei halua lapsia ku aikaisintaan 30 vuotiaana... Silloin ajattelin että mulla on monta vuotta aikaa kääntää ajatukset.. Noh sain PCOS diagnoosin 23-24 vuotiaana.. ei sekään auttanut, mies halusi että molemmilla on työpaikat ja taloudellinen tilanne ok.. yritin sanoa, että sellaista unelma tilannetta ei välttämättä ole koskaan... Noh sitten 10 vuotta myöhemmin suostui alkaa yrittämään.. 🙃

Että liikaa ei kyllä voi ajatella mitä pitäis ja missä iässä mitäkin pitäis... 🤷🏻‍♀️
Olisi kait meidänkin pitänyt siinä alku huumassa heti 19 kesäisinä lapset yrittää tehdä.. vaikka liekö olisi silloinkaan onnistunut... 🤷🏻‍♀️

Kp27, ei vielä vuotoa eikä siihen viittaavaa, kellon sovellus väittää että tänään pitäisi olla kp3 kahden edellisen kierron mukaan.. taaskaan en saanut ovis huippua kiinni, aika vahvat viivat kyllä ja sitten haaleni ja myöhemmin en testaillut kun ei ollut tuntemuksiaan myöhemmin kierrossa 🤔🤷🏻‍♀️ Toki nyt useamman kierron aikana olen testannut vain iltapäivällä..

Noh jos nyt koittaisi malttaa odotella... Siis tosiaan testasin kaapista löytyneestä testillä perjantaina.. se oli nega, odotettavasti, koska dpo ei ollut vielä paljon mikään.. ja normi testi.. keskiviikkona olis kp29.. niin jos sitten testaisi.. huomenna kun pitää töihin vääntäytyä niin voisi käydä testi ostoksilla... Päässä ajatus pyörii koko ajan.. vaikkei testejä kotona nyt olekaan 🙈

@Sandra84 tsemppiä! Onko lääkkeen teho pysynyt hyvänä?
Minäkin olen saanut vuodessa nyt n. 6kg pois 🙈 vielä on minulla ainakin pitkä matka.. mutta suunta on oikea 👌🏻

Takaisin