40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lapset pitävät tosiaan nuorena, ja arjen sopivan rytmikkäänä ja vaihtelevana. Tuntuu vieläpä että vaihdevuosioireet helpottivat nyt kun raskaushormonit alkoivat tekemään työtään, olo on mainio! Luin jostain että masuvauvan solut korjaavat äitiä raskausaikana ja jopa jälkeenpäinkin, esim. sydänvaurioita.
Ihania kuulumisia sinulla ❤️
Mahtavaa, että olosi on hyvä ❤️

@Zebra Älä huoli….minulla sama juttu, että unohdan kohta jo lukeneeni 🙈. Tosiaankin olen käynyt tällä palstalla vain muutaman kerran, niin olen jo aivan sekaisin, että kuka on kukin ja mitä kenellekin kuuluu 🙈
Mutta eiköhän se tästä ajan kuluessa ala suttaantumaan ja opin tuntemaan teidät kaikki paremmin 🙏❤️
Saanko kysyä, että mihin teillä on ensikäynti ? Anteeksi….en siis ole lukenut läheskään kaikkien viestejä….siis vanhempia.
Tsemppiä paljon ❤️❤️❤️
Ja Ps. Kiitos onnitteluista ❤️
Uskon vasta, kun saan jos saan kunnon plussan ja vielä varmistuksen asiaan. Taas on alkanut nämä nivusnippailut 😬

@Iltatähtikö

Joo, aikaahan se ottaa, eikä siltikään välttämättä pysy perässä mitä kaikilla on just meneillään. Itsellä tapahtunut nyt muussa elämässä sen verran et ei oo oikein ehtiny seurata kunnolla.

Meillä on Felicitakseen ensikäynti lääkärille. Vuosi ollaan yritetty ilman plussia ja ikää just sen 40. Kiitos tsempeistä!

Lapset pitävät tosiaan nuorena, ja arjen sopivan rytmikkäänä ja vaihtelevana. Tuntuu vieläpä että vaihdevuosioireet helpottivat nyt kun raskaushormonit alkoivat tekemään työtään, olo on mainio! Luin jostain että masuvauvan solut korjaavat äitiä raskausaikana ja jopa jälkeenpäinkin, esim. sydänvaurioita.
Hei hieno homma! Ja siis mitä ihmettä, onko raskaudella tuollaisia vaikutuksia 😍

Takaisin