40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hellou kaikille ja taas vain ehdin pikaisesti käydä 🙈. Työt ja huvit ( petihuvit 🙈😁) vievät aikani ja toki perheeni ❤️

Jos en kaikkia huomannut onnitella plussista/viivoista niin pahoitteluni. Ja jos en kaikkia uusia huomannut toivottaa tervetulleeksi niin pahoittelut tästäkin 🙈

Omaa napaa ja itseni esittelyä ( muistaakseni joku kyseli esittelyitä ? )
Olen siis todella vanha kuuden ihanan lapsen äiti. Kuopus on jo 15-vuotias ( täytti juuri ). Meillä olisi varmaan enemmänkin lapsia, mutta tosiaankin kuopuksen raskaus oli traumaattinen sekä kaikki. Istukka tosiaan irtosi ja olimme molemmat hengenvaarassa, mutta onneksi selvisimme molemmat hengissä. Kuopus syntyi keskosena ja sairaala-aika oli molemmilla pitkä. Mutta kaikki päättyi hyvin ja kaikki on hyvin 🙏. Mutta emme sitten enään uskaltaneet yrittää seitsemättä lasta, MUUTA KUIN NYT 😁

Kaikki kuusi lasta saimme helposti enkä ollut saanut ikinä keskenmenoja. Mutta nyt siis olemme yrittäneet iltatähteä viime vuoden kesäkuusta lähtien. Hormonikierukka poistettiin 4/2025.
Syyskuussa sain elämäni ensimmäisen keskenmenon ja nyt viimeksi kysymysmerkillä toisen ?
Oliko kemiallinen….en tiedä. Kierto ollut 28-29 kierukan poiston jälkeen.

Olen sairaanhoitaja, yrittäjä sekä opiskelen yliopistossa psykaa. Lisäksi minulla on maatila ja eläimiä paljon. Ja tietenkin osa lapsista asuu vielä kotona ❤️
Juu….tämän elämäntilanteeni takia en paljon ehdi mitään ylimääräistä.
Haluaisin täällä enemmän ehtiä käydä….täältä saa ihanaa vertaistukea ja ootte vaan ihania.

Mulla nyt kp 21….ja oireina taas näitä helvetin nivuskipuja. Eilen oli menkkakiouja.
Huomenna ehkä teen herkän testin 🙈
Näin vanhana testejä menee 😁😁
Kuuden lapsen kohdallani tein vain sen yhden testin ja se oli siinä.

Kaikille tsemppejä….positiivisia tuulia 🥰🥰🥰

Paljon onnea Nepeta cataria ❤️

Adelia: soittaminen ja huopaaminen kuulostaa niin tutulle, mulla myös fiilikset just tätä. Välillä haluan sitä enemmän kun mitään, ja välillä taas mietin että näin hyvä.
Helppoa olla nainen🤷🏼‍♀️😅
Just tää 🙈 Ku ovis lähestyy, niin on silleen et tottakai me yritetään..🥳💖

Sit kierron loppupuolella tai menkkojen alettua on silleen, et kyllä tää meidän perhe nyt on kasassa et hyvä näin 😂 Hyvä jos on muitakin samassa veneessä arpomassa tilanteita..kun lopulta nämä on isommissa käsissä nämä asiat.

Takaisin