40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut! @Kesäsade1 🧡

Ja toivottavasti viivat vahvistuu @Kanelikierre 👍🏻

@Elea voimia tilanteeseen! Ja plussa voi tulla niin kauan kuin vuoto ei ala 🙏🏻

Täällä leposyke ollut nousujohteinen koko viikon ja nyt tulee muitakin tuntemuksia, että ovis taisi olla viime vkl aikana, vaikken sitä kiinni testeillä saanutkaan. 🤔
Tuo leposykkeen nousu mietityttää, kun näin selvää ei ole aiemmin oviksen jälkeen ollut.. se on mulla normaalisti 60, toissapäivänä oli 67, eilen 62 ja tänään taas 64...
Aiemmin olen tällä kellolla nähnyt korkeintaan 62 leposykettä... 🤔
Mutta ei kait se tuokaan välttämättä mitään tarkoita... 🤷🏻‍♀️🙈

Heippa. Mahtuuko mukaan yksi juuri 42v täyttänyt ikuinen vauvakuumeilija? Olin jo nuorimma (2020) syntyneen jälkeen varma että lapset olivat tästä mutta en ymmärrä mistä tää kuume vielä tuli, ja vahvempana kun koskaan. Vauva ajatukset on läsnä 24/7 tällä hetkellä enkä saa niitä millään sivuun.
Tammikuussa päätettiin miehen kanssa että lapsi on vielä tervetullut jos sattuisi tärppäämään, sehän on vaan lisännyt kuumetta ja haaveita entisestään.

Mulla on itselläni erittäin vahvana mitä muut ajattelisi fiilis. Miten siitä pääsee eroon?

Jään ajan kanssa lukemaan ketä muita täällä pyörii ☺️

@upana
Ja heti tuon kirjoittamisen jälkeen muistuikin mieleen ystävän tapaus kahden vuoden takaa. 1,5 vuotta suhteessa, molemmat ~40 v. Ystävällä kuukautiset viikon myöhässä ja miehen kommentti: "Onneksi et voi olla raskaana, kun ei olla yritetty lasta." 🤭🤣
Hönen mielestään ilman ehkäisyä ei voinut raskautua, jos ei tietoisesti yrittänyt. 😆
Hauska. 😄 Tämä nyt täytyy varmistaa mieheltä.. 🤭

@Kanelikierre kiitos kokemuksen jaosta. Hyvä tietää, että voi olla vain väliaikaista runsas vuoto.

@Iltatähtikö Mukava kun tulee uusia jutustelijoita. Mulla oli/on myös samankaltaista "mitä muut ajattelee"-ajatuksia. En tiedä niihin muuta lääkettä kuin se, että antaa itselleen luvan elää just sen näköistä elämää kuin haluaa ja tekee valintoja itselleen ja omaa elämää ajatellen. Sitten myös kääntänyt ajatuksia toisinpäin.. mitä itse ajattelisin ja mitä toiselle sanoisin vastaavassa tilanteessa. (En ainakaan yhtään mitään negatiivista tai tuomitsevaa)

Voi kiitos sanoistanne, näinhän se on ja meidän elämä tämä on eikä kenenkään muun. Ja miten paljon se sitten myöhemmin kaduttaisi että jättäisi edes yrittämättä.

Mutta ihanaa löytää tälläinen vertaistuki ryhmä koska tuntuu että olen ollut todella yksin näiden ajatusten kanssa, omasta kaveriporukasta kaikki on sitä mieltä että ei ikinä jaksais enää vauvaa. Kiitos kun otitte lämpimästi vastaan.

Mulla on neljä lasta ennestään kolme tyttöä 06,07 ja 20 sekä yksi poika 11.
☺️

@Iltatähtikö Tervetuloa! 🤗 Musta tuntuu, että tuo huoli siitä, että mitä muut ajattelevat, tulee usein teiltä, jotka olette aloittaneet lapsen teon jo nuorena. Itsellä kun esikoinen on vasta 37-vuotiaana saatu, niin en kuitenkaan koe että tämä mahdollinen vauva olisi mitenkään erityisen myöhään hankittu. 🤭 Ja tosiaan omassakin ystäväpiirissä on lapset tehty jo aiemmin, eikä kukaan muu vauvakuumeile.. Mutta tämä on meidän elämä ja eihän tämä ketään muuta kosketa, mitä me tehdään. 😅 Ei muuta kuin unelmia kohti! 💖

Takaisin