40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kp2 🥳 nyt sentään taas tietää missä mennään 🙏🏻 Noh flunssa kaupan päälle ja menkkakivut.. meneepä samoilla särkylääkkeillä... 🤣🙈
Viime kierrossa tiputteli melkein kolme viikkoa ja nyt noin kolmen viikon tauon jälkeen on taas tutun oloinen vuoto 👌🏻

@Sandra84 Sulla on paljon kuuloisesti oireita, onko normaalistikin noin paljon tässä vaiheessa? Voi mikä ihana yllätys olisikaan luomuraskaus juuri nyt! 💖

@Täti-ihminen Mä testaan ens viikon keskiviikkona, kun lähdetään Ovumia-käynnille. Silloin on dpo11.

Nyt on ne hetket, kun alkaa kuulostella KAIKKEA olotiloissaan, varsinkin kun tuli viikonloppu. 🙈 Luteaalin alku on ollut vahva.. Eilisen aikana rintojen arkuus hävisi ja neutraali olo on nyt. Illalla kuvittelin jotain pientä tuntemusta alavatsalla nukkumaan mennessä, mutta ei se kyllä varmaan mitään ollut oikeasti. Kiinnittymisen hetket pitäisi olla käsillä, ei niin mitään vinkkejä siihen suuntaan vielä ainakaan siis. 😬

Itse mietin testipäiväksi myös keskiviikkoa, koska silloin on vasta dpo8, niin voi sitten valmistautua negaan 😅

Mulla ei ole ollut niin selkeää luteaalioireita, toki valkkaria on edelleen ja tänään heräsin päänsärkyyn. Tässä alkaa epäillä jo koko ovulaatiota 🙈 Nippailua on ollut kyllä molemmin puolin. Lämmöistä en voi päätellä mitään, näyttää mitä sattuu.

@Täti-ihminen Se on kyllä hyvä alkaa testata varhain siinä mielessä, että negat ei lannista ja posi on iloinen yllätys. Mä en testaisi muuten ollenkaan ennen menkkojen alkupäivää, mutta kun on tuo käynti, niin haluan tietää, missä mennään. Luteaalioireista en tiedä, lämpöjen perusteella tein diagnoosin, on ollut tasainen nousu ja pysyneet korkealla. Eipä se auta kuin odotella ja toivoa. 😅

Hei! Mulla tämä projekti alkanut hiljalleen vitamiini tankkauksella. Nyt pitäisi vihdoin soittaa terveyskeskukseen ja pyytää kierukan poisto. Jotenkin jännittää soittaa sinne. Onko teitä kohtaan ollut hyvä suhtautuminen terkkarien/lääkärien puolesta? Mitäs jos ne ihmettelee siellä ääneen, että näin ”vanhana” tällaista vielä yrittää? 😁 Viimeksi kun siellä kävin lääkäri otti puheeksi jo vaihdevuodet ja niihin varautumisen 😅

@Sandra84 Sulla on paljon kuuloisesti oireita, onko normaalistikin noin paljon tässä vaiheessa? Voi mikä ihana yllätys olisikaan luomuraskaus juuri nyt! 💖

@Täti-ihminen Mä testaan ens viikon keskiviikkona, kun lähdetään Ovumia-käynnille. Silloin on dpo11.

Nyt on ne hetket, kun alkaa kuulostella KAIKKEA olotiloissaan, varsinkin kun tuli viikonloppu. 🙈 Luteaalin alku on ollut vahva.. Eilisen aikana rintojen arkuus hävisi ja neutraali olo on nyt. Illalla kuvittelin jotain pientä tuntemusta alavatsalla nukkumaan mennessä, mutta ei se kyllä varmaan mitään ollut oikeasti. Kiinnittymisen hetket pitäisi olla käsillä, ei niin mitään vinkkejä siihen suuntaan vielä ainakaan siis. 😬
Mä tein testin eilen ja ei siinä ollut mitään. Joskus saattaa sattua rintoihin, tää on tullut iän myötä. Ja se on vaan pms. Siis oikeesti, nää kaikki oireet voi vaan olla pmssää. Ärsyttävää! 🙈
Join silti eilen yhden oluen ja yhden siiderin. Mä join viimeksi 4(!) viinilasia kesällä kaverin häissä, kun olin sinä aamuna tehnyt negatiivisen testin hoidon jälkeen. En oo muutoin edes uskaltanut juoda. 🫠

@Sandra84 eikö sulla ollutkin vielä aikanen dpo?

Mulla oli eilisen kaikenlaista vatsanippailua siellä täällä. Alkaa olla tämä aika käsillä, kun välillä on toivoa räynnä ja sitten kohta taas ihan varma, että edes koko ovulaatiota ei ole tapahtunut.

@Sandra84 eikö sulla ollutkin vielä aikanen dpo?

Mulla oli eilisen kaikenlaista vatsanippailua siellä täällä. Alkaa olla tämä aika käsillä, kun välillä on toivoa räynnä ja sitten kohta taas ihan varma, että edes koko ovulaatiota ei ole tapahtunut.
Joo, arviolta dpo8-10, eikä näin aikaiseen varmaan näkyis. Aina voi vähän testata🫠

Se oliskin hienoa, kun vois varmentaa, että ovulaatio on tullut!🫠

Joo, arviolta dpo8-10, eikä näin aikaiseen varmaan näkyis. Aina voi vähän testata🫠

Se oliskin hienoa, kun vois varmentaa, että ovulaatio on tullut!🫠
Joo niinpä, mä taas pohdin, pitäisikö kuitenkin mennä progesteroni-verikokeeseen. Maksaa n.90€, mutta silläkin rahalla saa aika läjän testejä 😄

@Vapaalaskija toivotaan, että mahdollisimman moni tuosta määrästä on sitten kelpo alkioita 🤗

Mulla on ollut eilen ja tänään aikamoista menkkajulintaa. Tänään on kyllä sen verran kipeää tehnyt, että joka vessareissu tästä lähtien jännittää 😬

@Vapaalaskija toivotaan, että mahdollisimman moni tuosta määrästä on sitten kelpo alkioita 🤗

Mulla on ollut eilen ja tänään aikamoista menkkajulintaa. Tänään on kyllä sen verran kipeää tehnyt, että joka vessareissu tästä lähtien jännittää 😬
Tilastollisesti 10-15% blastoiksi kehittyneistä alkioista on normaaleja tässä iässä 🙏 Toivotaan hyvää lopputulosta 🙏

Heipä hei pitkästä aikaa. Täällä on tapahtunut vaikka mitä, en ole yhtään kärryillä🫣 Olen tietoisesti ollut poissa, jotenkin on usko mennyt koko raskausyrityshommaan.

Nyt menossa dpo10/kp25 ja kovat pms-oireet on päällä. Itkettää, ahdistaa ja tunnen itseni niin vanhaksi ja huonoksi. Syön suklaata ja itken lisää. Välillä on ollut hyviäkin päiviä mutta en oikein jaksa innostua oikein mistään. Poikaystävän kanssa menee ihan ookoo, ei juuri nähdä kuin viikonloppuisin työvuorojen takia.

Koska missattiin täysin ovis, ei ole mitään jännitettävää. Huvittavaa, että mulla on kaikki samat oireet kuin jännäyskierroissakin, arat rinnat, alavatsajuilintaa, huonoa oloa, palelua ja väsymystä. Tietääpähän tulevissa kierroissa että nuo oireet ei tarkoita kohdallani yhtään mitään.

Näissä tunnelmissa täällä, jään odottelemaan menkkoja. Plussapeukkuja teille muille👍👍

Takaisin