Täällä dpo6.Onko muita piinailijoita? Täällä nyt menossa dpo3 ja odottelen, että lämmöt nousisi, mutta vasemmalla oli aamulla juilintaa, että jospa se keltarauhanen siellä aloittaisi toimintaansa, siellä puolella ne oviskivutkin oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä dpo6.Onko muita piinailijoita? Täällä nyt menossa dpo3 ja odottelen, että lämmöt nousisi, mutta vasemmalla oli aamulla juilintaa, että jospa se keltarauhanen siellä aloittaisi toimintaansa, siellä puolella ne oviskivutkin oli.
Kiitos samoin!No niin, en sitten ihan ainoa oleKovasti peukkuja
![]()
Mä tein testin eilen ja ei siinä ollut mitään. Joskus saattaa sattua rintoihin, tää on tullut iän myötä. Ja se on vaan pms. Siis oikeesti, nää kaikki oireet voi vaan olla pmssää. Ärsyttävää!@Sandra84 Sulla on paljon kuuloisesti oireita, onko normaalistikin noin paljon tässä vaiheessa? Voi mikä ihana yllätys olisikaan luomuraskaus juuri nyt!
@Täti-ihminen Mä testaan ens viikon keskiviikkona, kun lähdetään Ovumia-käynnille. Silloin on dpo11.
Nyt on ne hetket, kun alkaa kuulostella KAIKKEA olotiloissaan, varsinkin kun tuli viikonloppu.Luteaalin alku on ollut vahva.. Eilisen aikana rintojen arkuus hävisi ja neutraali olo on nyt. Illalla kuvittelin jotain pientä tuntemusta alavatsalla nukkumaan mennessä, mutta ei se kyllä varmaan mitään ollut oikeasti. Kiinnittymisen hetket pitäisi olla käsillä, ei niin mitään vinkkejä siihen suuntaan vielä ainakaan siis.
![]()
Joo, arviolta dpo8-10, eikä näin aikaiseen varmaan näkyis. Aina voi vähän testata@Sandra84 eikö sulla ollutkin vielä aikanen dpo?
Mulla oli eilisen kaikenlaista vatsanippailua siellä täällä. Alkaa olla tämä aika käsillä, kun välillä on toivoa räynnä ja sitten kohta taas ihan varma, että edes koko ovulaatiota ei ole tapahtunut.
Joo niinpä, mä taas pohdin, pitäisikö kuitenkin mennä progesteroni-verikokeeseen. Maksaa n.90€, mutta silläkin rahalla saa aika läjän testejäJoo, arviolta dpo8-10, eikä näin aikaiseen varmaan näkyis. Aina voi vähän testata
Se oliskin hienoa, kun vois varmentaa, että ovulaatio on tullut!![]()
Tilastollisesti 10-15% blastoiksi kehittyneistä alkioista on normaaleja tässä iässä@Vapaalaskija toivotaan, että mahdollisimman moni tuosta määrästä on sitten kelpo alkioita
Mulla on ollut eilen ja tänään aikamoista menkkajulintaa. Tänään on kyllä sen verran kipeää tehnyt, että joka vessareissu tästä lähtien jännittää![]()