40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kp2 🥳 nyt sentään taas tietää missä mennään 🙏🏻 Noh flunssa kaupan päälle ja menkkakivut.. meneepä samoilla särkylääkkeillä... 🤣🙈
Viime kierrossa tiputteli melkein kolme viikkoa ja nyt noin kolmen viikon tauon jälkeen on taas tutun oloinen vuoto 👌🏻

Testituloksia odotellessa 🤭 Miten olette ajatelleet testaamista?

Jotenkin pitäisi muutama päivä saada kulumaan niin, ettei koko ajan kyttäisi jokaista tumtemusta.

@Sandra84 Sulla on paljon kuuloisesti oireita, onko normaalistikin noin paljon tässä vaiheessa? Voi mikä ihana yllätys olisikaan luomuraskaus juuri nyt! 💖

@Täti-ihminen Mä testaan ens viikon keskiviikkona, kun lähdetään Ovumia-käynnille. Silloin on dpo11.

Nyt on ne hetket, kun alkaa kuulostella KAIKKEA olotiloissaan, varsinkin kun tuli viikonloppu. 🙈 Luteaalin alku on ollut vahva.. Eilisen aikana rintojen arkuus hävisi ja neutraali olo on nyt. Illalla kuvittelin jotain pientä tuntemusta alavatsalla nukkumaan mennessä, mutta ei se kyllä varmaan mitään ollut oikeasti. Kiinnittymisen hetket pitäisi olla käsillä, ei niin mitään vinkkejä siihen suuntaan vielä ainakaan siis. 😬

Itse mietin testipäiväksi myös keskiviikkoa, koska silloin on vasta dpo8, niin voi sitten valmistautua negaan 😅

Mulla ei ole ollut niin selkeää luteaalioireita, toki valkkaria on edelleen ja tänään heräsin päänsärkyyn. Tässä alkaa epäillä jo koko ovulaatiota 🙈 Nippailua on ollut kyllä molemmin puolin. Lämmöistä en voi päätellä mitään, näyttää mitä sattuu.

@Täti-ihminen Se on kyllä hyvä alkaa testata varhain siinä mielessä, että negat ei lannista ja posi on iloinen yllätys. Mä en testaisi muuten ollenkaan ennen menkkojen alkupäivää, mutta kun on tuo käynti, niin haluan tietää, missä mennään. Luteaalioireista en tiedä, lämpöjen perusteella tein diagnoosin, on ollut tasainen nousu ja pysyneet korkealla. Eipä se auta kuin odotella ja toivoa. 😅

Takaisin