Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ajan imetyksen pikkuhiljaa alas ja alan kokeilee Ubikinonia. Ymmärtääkseni ei saa imetyksen aikana käyttää, kun ei ole turvalliseksi todettu. Taapero se ehkä enemmän tarvitsee nyt rintaa kuin minä imetystä, vaikka haikealta varmasti tuntuu lopettaa. Nyt vaan kyllästyttää kun rinnalla tahdotaan roikkua melkein koko ajan. Annan nyt 6 * pv ja alan tiputtelee kertoja pikkuhiljaa.@Pantis kiitosja tuo on varmaan just noin kuten kirjoitit ivf:n onnistumistodennäköisyyksistö että siihen AMH ja AFC kaikista eniten antavat viitettä. Tämä lapsettomuusklinikan gyne jolla kävin oli epäempaattisin lääkäri jonka oon eläessäni tavannut niin en sitten tiedä tarkoittiko hän pelkästään tuota hoitojen todennäköisyyttä kun puhui siihen malliin että sain käsityksen että ei juuri mitään toivoa luomusti koska hoidoillakaan ei tule onnistumaan. Jos olisi ollut toisenlainen lekuri niin oiskohan saanut selitettyä potilaalle paremmin mitä meinasi eikä vain pelotella varmuuden vuoksi. Ihana kuulla että säkin olet pystynyt vastustamaan oletuksia ja nyt sormet ja varpaat ristissä että tämä raskaus kantaa loppuun saakka
Onko sulla jo kuinka pitkällä raskaus?
@Syysäityliiini onneksi sullakin siellä pikkuinen kotona ja mietin kans että voisko toi yli 40v tapahtunut edellinen raskautuminen viitata siihen että vieläkin voisi onnistua, toivon niin kovasti! Imetys voi kyllä vaikuttaa raskaaksitulon mahdollisuuteen, mutta ymmärrän että jos muuten haluaisi jatkaa niin hankala päätös. Ruokavaliosta en tiedä mutta tosiaan sitä ubikinolia oon syöny kesästä alkaen 100mg ja lokakuun alusta 300-400mg/pv ja se on ainoa josta oon yhtään mitään tieteelliseen päin kallellaan olevia tutkimuksia nähnyt että se voisi auttaa munasolujen laatuun ja määrään erityisesti vanhemmilla yrittäjillä. Joka paikassa lukee että ainakaan se ei ole haitallista yrittäessä joten jos sulla liikenee muutama kymppi per kk niin kokeile sitä jos jotain haluat kokeilla? Pidän sulle peukkuja että saisit vielä kokea uuden raskauden
@Adelia saitko testit ostettua ja milloin pääset testaamaan? Voi kunpa säkin saisit jouluplussan!
Kiitos @PuolikuuNiin mäkin aattelin että hyvä kirjoittaa noi omat tulokset (AMH/AFC) auki tänne kun itse kun 3kk sitten yritin tietoa näistä löytää niin kyllä oli tieto kiven takana. Niin jos joku muu saisi tsempattua itseään jos saa yhtä huonoja uutisia. Toivon niin että teillä nyt se hoitokierto toisi onnistumisen! Ootteko nyt pitäneet sitä taukoa yrityksestä mistä puhuit aiemmin? Niin, ja luulen että ”viinin juonti” meni täydestä, joskin yhessä kohtaa mies palautti mun paikalle melkeen tyhjän lasin just silleen että anoppi katseli sinne päin
mutta toisaalta sepäs vasta oiskin sit jo todella huvittavaa jos anoppi ois oikeesti ton huomannut niin siinäpähän pohtisi sitten pää höyryten että onkos nyt tosiaan pulla uunissa
ei se siis sitä kellekään möläyttäis onneks