40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulle on tullu testikammo 😬 tänään piti testata dpo 12. Alko taas kovat menkkajuilinnat niin en halunnut enää sit testatakaan. Jotenkin ei pää enää jaksa niitä puhtaita negoja. Iltaa kohden juilintaa lisääntynyt. Jos ei huomenna ala menkat niin sit testaan..

Kauheen pahalla päällä mie oon tänään ollu et sanoinkin jo miehelle et se on vaan menkkaraivo 😬

Miulle on tullu testikammo 😬 tänään piti testata dpo 12. Alko taas kovat menkkajuilinnat niin en halunnut enää sit testatakaan. Jotenkin ei pää enää jaksa niitä puhtaita negoja. Iltaa kohden juilintaa lisääntynyt. Jos ei huomenna ala menkat niin sit testaan..

Kauheen pahalla päällä mie oon tänään ollu et sanoinkin jo miehelle et se on vaan menkkaraivo 😬

Ja mulla on tällaset tuhrumenkat alkanu. Jos ei sellaisia olisi tässä tänä vuonna välillä ollut niin voisin vaikka kuvitella testaavani uudelleen vielä. No ehkä vaan hidas aloitus. Katsotaan miten lopulta vuotaa. En tykkää, tulisi nyt sitten kunnolla kun tulee. 😉

Tänään käyty stimulaation aloituksen jälkeen ultrassa. Stimulaatiossa Gonal-F 3pv ja 1 pv Pergoveris tähän mennessä. Folleja yhteensä 7, isoimmat 10 ja 11mm. Sanoi myös että kyllähän siitä valitettavasti tietää että munasarjareservi on vähenemässä, kun näin voimakkaat lääkkeet kuitenkin ja vaste maltillinen.

@Yrittäjä83 tsemppiä, oletkin ollut sitkeä kun et testannut. Itseltäni puuttuu kyllä joku mielenlujuus, kun testit kyllä polttelee vaikkaa järki sanoo muuta 🤭🙈

Ajattelin tämän viikon odotella vuotoa ja sitten soitan neuvolaan. Välillä juilii molemmin puolin, niin että voisi keltarauhasen tekevän töitä edelleen. Mietin, jos alkio on jäänyt munanjohtimeen ja sen takia vuoto ei ala, mutta jos siellä olisi jotain, niin luulisi testeissä näkyvän edelleen plussana. No eiköhän se tästä ajan kanssa selviä 😊

Tänään käyty stimulaation aloituksen jälkeen ultrassa. Stimulaatiossa Gonal-F 3pv ja 1 pv Pergoveris tähän mennessä. Folleja yhteensä 7, isoimmat 10 ja 11mm. Sanoi myös että kyllähän siitä valitettavasti tietää että munasarjareservi on vähenemässä, kun näin voimakkaat lääkkeet kuitenkin ja vaste maltillinen.
Olet varmaan aikasemmin kirjoittanutkin, mutta en muista, mikä hoito teille tehdään
?

No TESTAA🤭🤭
Testasin, lopputulos dpo 13 puhdas nega 😞 jotenkin olin vielä toiveikas kun ei o vuoto alkanut.
1000030313.jpg

@Yrittäjä83 Voi eih☹️ Mutta vielä kaikki on mahdollista, jos menkat ei ala.

Dpo11/kp25. Töissä oli aika kovia menkkajuilia hetken aikaa. Huuleen iski pari päivää sitten mojova herpes😩 Vähän jo mielikuvitus alkoi tekemään tepposia, että entäpä jos sittenkin olisi tärppi tullut, mutta olo ei ole yhtään sellainen…no, erilainen. Blaah.

Pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon päätyneille. ♥️

@Yrittäjä83 Mä tiedän tuon tunteen, testikammon. Ja voi harmi, että tuli nega. 😢 Toki iltaoäivätesti ei kait niin varma ole vielä tuossa vaiheessa, jos on vaikka myöhäinen kiinnittyjä. Ei auta kuin odotella.. Tsemppiä. ♥️

@Vapaalaskija Kurjaa, että ei enempää ole reagoinut munasarjat lääkkeisiin. Mutta toivotaan, että olisi kuitenkaan parempi keräystulos, että olisi parempi mahdollisuus siirtokelpoiseen blastoon. 🙏 Voin uskoa, että olo on kuin tuloksilla hiilillä.. Toivon, että löytäisit mielenrauhaa asian suhteen, ja tietenkin että lopputulos kääntyisi parhain päin. 🙏♥️

@Pinkkigreippi Kyllä se joku kerta voi olla SE kerta.. Ei se olossa välttämättä mitenkään erityisesti näy tai tunnu.. Kyllähän tuollaiset pienet erilaiset oireet kuitenkin aina pistää miettimään, "mitä jos.." Mä täällä taas toivon sen puolesta! 🙏💖

Mä pääsin vihdoin uuteen kiertoon uuden vuoden kynnyksellä eli tänään alkoi kunnon vuoto. Eilen illalla vähän ensimmäisiä pisaroita. Nyt lähetän paljon toiveita maailmankaikkeudelle, että joko tämä eka kierto tai sitten seuraava, jos olisi jo hoitokierto, niin silloin se tärppi kiitos!! 🙏🙏💖💫😅

@Puolikuu mir tänään vielä tein uuden testin et uskallanko ottaa kuohuvaa illalla niin puhdas nega edelleen. Mietin et uskallan muutaman lasin viiniä ottaa.. Tänään on dpo 14 ja herkän testin tein. Menkkajuilinnat jatkuu. Tuntuu et joka paikkaa kolottaa 🫩 mutta jos taas etsitään positiivista niin minä ilmeisesti olen ovuloinut tässä kierrossa ja luteaali on ihan normaalipituinen kun aiemmin on saattanut olla max 10 pv

Tsemppiä taas kaikille!
@Vapaalaskija jospa muutama hyvä riittäisi 🙏🏻 (ei määrä vaan laatu 🙏🏻)
@Yrittäjä83 positiivisen kautta, luteaali on nyt parempi 👌🏻 ja jos ei vain näy vielä? Toivotaan siihen asti, että vuoto alkaa 🙏🏻
@Pinkkigreippi jospa se vielä muuttuisi plussaksi?
@Puolikuu täällä sama, tänään vihdoin tuli kunnolla vuotoa aamuyöstä/aamusta 🥳 tiputtelua 12 päivää ja nyt tyhjenty, tästä uuteen nousuun 💪🏻 ei ollut ilmeisesti mulle kovin hyvä letrozolit isommalla annoksella 🙈 seuraavaksi tikuttelen taas sitte ovista ja jos ei tuu taaskaan sit tärppiä, niin seuraavassa taas uutta letrozolikiertoa sitten "vanhalla annoksella"...
Vielä en luovuta! 😤

Hyvää tulevaa vuotta 2026 kaikille! 🥳

Täällä alkoi aamulla punainen tiputtelu. Nyt on vasta dpo13/kp27 joten arvuuttelin ovista paria päivää myöhäisemmäksi. Huomenna varmaan kp1. Aika miedot pms-oireet oli, ei ahdistanut tai masentanut kovinkaan paljoa mikä on tietysti hyvä juttu.

Alkuvuoden taidan tikutella ovista enää, kunhan mittariin tulee 45v niin olisko se sitten siinä.

Olkoon tämä vuosi 2026 meille mahdollisuuksia täynnä😊✌️

Täällä dpo 17 ja ei mitään.. Tein kaapista tänään digitestin pois. Ostin sen keväällä et sit kun joskus saan jonkunlaisen haamulaisen niin se on odottamassa. Nyt vuoden yrittämisen jälkeen halusin sen pois kaapista. Tällä hetkellä toiveena olis vaan se uusi kierto, ettei venyisi tolkuttoman pitkäksi koko kierto..
1000030498.jpg

Toivon kovasti nyt plussia tähän ryhmään. Olo alkaa olla keskenmenon jäljiltä normaali tai siis en osaa enää surra asiaa. Päätin, että yritämme rakautua enkä anna tämän iän enää häiritä. Nyt ei jarrutella 😄 Hoitoihin ei varmaan lähdetä, mutta koska tämä keskenmeno osoitti, että voin raskautua luomusti, niin yritämme sillä. Tilasin Inositolia itselleni jos siitä olisi apua saamaan edes yksi laadultaan hyvä munasolu 🤭j a torstaiksi sain lääkäriajan terolut-reseptin hakuun, jotta saisin vuodon alkamaan, kun sitä tuon kemiallisen jälkeen ei kuulu eikä näy.

Kaikkea hyvää tähän vuoteen 🥰

Takaisin