40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille! Tein herkän digitestin tänään ja siihen tuli "Raskaana 1-2", samoin toinen herkkä testi näyttää plussaa sekä myös Pregcheckin normiherkkyyksinen. Haluan nyt luottaa ja uskoa tähän raskauteen että kaikki menee hyvin. ❤️ Sanoin jo miehelle että otan illalla ihan normaalisti viiniä lasiin kun kysyvät kuitenkin jouluillallisella ja mies sitten jossain kohtaa juo sen lasin tyhjäksi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Anoppi arvaa muuten ihan satavarmasti.

Ja joulu kun on toivon aikaa niin haluaisin luoda toivoa myös tänne nelikymppisiin, että AFC 2+6 ja AMH 0,35 tuloksilla voi tulla raskaaksi aika nopeastikin. Sain tosiaan syyskuun lopussa Felicitaksen gyneltä aika murska-arvion ettei mun tilannetta oikein hedelmällisyyshoidoilla voida parantaa ja munasolujen laatu alkaa olla huonoa ja sain aika vahvasti käsityksen ettei luomustikaan tule onnistumaan. Mutta onnistuipa kuitenkin.

Hyvää ja onnellista joulua kaikille 🎄
Oi ihanuutta! ONNEA ja tosiaan uskotaan että pian nyytti sylissä ❤️ Todella mahtava juttu että osoititte "murska-arvioiden" joutavan romukoppaan!

Täällä ei oo vielä menkat alkaneet, täytyy käydä ostaa testi varalta huomisaamulle (jos ei sitä ennen ala), kun käydään viemässä hautausmaalle kynttilät. 😅

Ihanaa joulua kaikille!

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille! Tein herkän digitestin tänään ja siihen tuli "Raskaana 1-2", samoin toinen herkkä testi näyttää plussaa sekä myös Pregcheckin normiherkkyyksinen. Haluan nyt luottaa ja uskoa tähän raskauteen että kaikki menee hyvin. ❤️ Sanoin jo miehelle että otan illalla ihan normaalisti viiniä lasiin kun kysyvät kuitenkin jouluillallisella ja mies sitten jossain kohtaa juo sen lasin tyhjäksi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Anoppi arvaa muuten ihan satavarmasti.

Ja joulu kun on toivon aikaa niin haluaisin luoda toivoa myös tänne nelikymppisiin, että AFC 2+6 ja AMH 0,35 tuloksilla voi tulla raskaaksi aika nopeastikin. Sain tosiaan syyskuun lopussa Felicitaksen gyneltä aika murska-arvion ettei mun tilannetta oikein hedelmällisyyshoidoilla voida parantaa ja munasolujen laatu alkaa olla huonoa ja sain aika vahvasti käsityksen ettei luomustikaan tule onnistumaan. Mutta onnistuipa kuitenkin.

Hyvää ja onnellista joulua kaikille 🎄

Paljon onnea 💝

Mulla oli vielä huonommat tulokset, silti ovumian gyne "olet jo kerran rikkonut luonnonlakeja" (tullut luomusti 42-vuotiaana raskaaksi) "käykö näin uudestaan sen aika näyttää": Ymmärsin että tavallaan tuo aiempi yli 40 v hyvin mennyt raskaus nostaa todennäköisyyksiä AMH mulla 0,18 ja jos ymmärsin oikein niin AFC 2+1. Mutta voikos näiden lukumäärää jollain ruokavaliolla kasvattaa? Imetys köynnissä.. varmaan pitäisi lopetella pikkuhiljaa, nyt tuntuisi taaperolle 1 v 3 kk olevan aika tärkeä. Olen 44-vuotias paljoa ei kuitenkaan ole aikaa..

Hyvää Joulua kaikille 🎄

Onnea @Pikkutytöt 😍🎄

Itse ymmärsin lapsettomuusgynen puheista, että todennäköisyydet pienellä amh:lla ja afc:llä ovat toki sellaisenaan luomunakin huonohkot (ei mahdottomat!), mutta eniten vaikuttaa juuri siihen ivf:n onnistumismahdollisuuteen, koska hoidoillakaan ei pystytä määräänsä enempää piiskaamaan munasarjoja tuottamaan folleja, niin ivf:n keräystulokset jää yleensä huonoksi.

Eli on melkein yhtä todennäköistä tulla luomuna raskaaksi kuin ivf:llä, jos vaan ovulaatiot tulee normaalisti. Itsellä myös siis pieni amh ja afc puolet huonompi kuin sinulla, ja kolmesti luomuna raskauduttu (kaksi keskenmenoa taustalla, nyt toivotaan, että tämä vika pysyisi matkassa), tämä viimeinenkin kääntyi ivf:stä "ovulaatioinduktioksi", kun vaste oli tosiaan huono, ja yksi follikkeli oli vielä karannutkin.

Eli minäkin tsemppaan kaikkia pienillä arvoilla lasta yrittäviä! 😊

Takaisin