40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein nyt aamulla uuden testin eikä ainakaan mitään vahvempaa näy. Ehkä huonompi nega kun eilinen. ⭐

IMG_9475.jpeg

Muokattu viimeksi:
Mitä olette siitä mieltä kun dpo8 ja dpo9 mulla laski aamulämpö 36.3. mutta eilen dpo10 nousi takaisin 36.5 ja tänään oli 36.7? Yleensä mulla lämpö pysyy korkealla 36.5-36.8 kuukautisiin asti tai sitten vaan 3-5 päivää ovulaation jälkeen kunnes laskee siihen 36.2-36.3. Mistä tämmöinen voi johtua?

@Indigo Harmi, että ei näy mitään. 😔 Lämmöt voi käydä alemmalla tasolla monesta syystä, yleensä hormonitasapainojen muutokset käsittääkseni tekee sen. Joidenkin lähteiden mukaan myös kiinnittyminen voi tehdä dipin lämpökäyrään. Omasta kokemuksesta lähes joka kierrossa on ollut alempaa lukemaa tuossa dpo9-10 paikkeilla. Raskautumiskierrossa oli lasku, mutta pienempi, dpo5. Yksilöllisiä eroja on ja kierrot/länpökäyrät eivät ole identtisiä keskenään samallakaan henkilöllä. 🙂

@Pantis kiitos ❤️ ja tuo on varmaan just noin kuten kirjoitit ivf:n onnistumistodennäköisyyksistö että siihen AMH ja AFC kaikista eniten antavat viitettä. Tämä lapsettomuusklinikan gyne jolla kävin oli epäempaattisin lääkäri jonka oon eläessäni tavannut niin en sitten tiedä tarkoittiko hän pelkästään tuota hoitojen todennäköisyyttä kun puhui siihen malliin että sain käsityksen että ei juuri mitään toivoa luomusti koska hoidoillakaan ei tule onnistumaan. Jos olisi ollut toisenlainen lekuri niin oiskohan saanut selitettyä potilaalle paremmin mitä meinasi eikä vain pelotella varmuuden vuoksi. Ihana kuulla että säkin olet pystynyt vastustamaan oletuksia ja nyt sormet ja varpaat ristissä että tämä raskaus kantaa loppuun saakka 💖 Onko sulla jo kuinka pitkällä raskaus?

@Syysäityliiini onneksi sullakin siellä pikkuinen kotona ja mietin kans että voisko toi yli 40v tapahtunut edellinen raskautuminen viitata siihen että vieläkin voisi onnistua, toivon niin kovasti! Imetys voi kyllä vaikuttaa raskaaksitulon mahdollisuuteen, mutta ymmärrän että jos muuten haluaisi jatkaa niin hankala päätös. Ruokavaliosta en tiedä mutta tosiaan sitä ubikinolia oon syöny kesästä alkaen 100mg ja lokakuun alusta 300-400mg/pv ja se on ainoa josta oon yhtään mitään tieteelliseen päin kallellaan olevia tutkimuksia nähnyt että se voisi auttaa munasolujen laatuun ja määrään erityisesti vanhemmilla yrittäjillä. Joka paikassa lukee että ainakaan se ei ole haitallista yrittäessä joten jos sulla liikenee muutama kymppi per kk niin kokeile sitä jos jotain haluat kokeilla? Pidän sulle peukkuja että saisit vielä kokea uuden raskauden 😍

@Adelia saitko testit ostettua ja milloin pääset testaamaan? Voi kunpa säkin saisit jouluplussan! 🤩

Kiitos @Puolikuu ❤️ Niin mäkin aattelin että hyvä kirjoittaa noi omat tulokset (AMH/AFC) auki tänne kun itse kun 3kk sitten yritin tietoa näistä löytää niin kyllä oli tieto kiven takana. Niin jos joku muu saisi tsempattua itseään jos saa yhtä huonoja uutisia. Toivon niin että teillä nyt se hoitokierto toisi onnistumisen! Ootteko nyt pitäneet sitä taukoa yrityksestä mistä puhuit aiemmin? Niin, ja luulen että ”viinin juonti” meni täydestä, joskin yhessä kohtaa mies palautti mun paikalle melkeen tyhjän lasin just silleen että anoppi katseli sinne päin 🤦‍♀️ mutta toisaalta sepäs vasta oiskin sit jo todella huvittavaa jos anoppi ois oikeesti ton huomannut niin siinäpähän pohtisi sitten pää höyryten että onkos nyt tosiaan pulla uunissa 😂 ei se siis sitä kellekään möläyttäis onneks
Ajan imetyksen pikkuhiljaa alas ja alan kokeilee Ubikinonia. Ymmärtääkseni ei saa imetyksen aikana käyttää, kun ei ole turvalliseksi todettu. Taapero se ehkä enemmän tarvitsee nyt rintaa kuin minä imetystä, vaikka haikealta varmasti tuntuu lopettaa. Nyt vaan kyllästyttää kun rinnalla tahdotaan roikkua melkein koko ajan. Annan nyt 6 * pv ja alan tiputtelee kertoja pikkuhiljaa.

@Puolikuu sehän se, että ei se tarvii ku sen yhen kunnollisen munasolun, että onnistuu. Siis että vaikka jo ikä painaisi niin vielä on mahdollista 🌈

@Kesäheinä85 onpa turhauttavaa kun tollanen tiputtelija jatkuu noin pitkään 😞 tsemppiä sinne kuitenkin!

@Syysäityliiini sellanen huomio vielä että jos otat ubikinonia niin sitä pitää ottaa isompia määriä ku ubikinolia, kun se muuttuu vasta elimistössä ubikinoliksi. Tsemppiä yritykseen ☺️

Mun oli viel pakko tehä pari normitestiä ku nyt on se 2 viikkoa ovulaatiosta ja onneksi olivat selkeitä plussia vaikka ei vielä leffaviivoja. Alkuun testasin herkillä. Lukenut täältä palstoilta niin paljon keskenmenoista että jotenki tuntuu että haluaa varmistaa. Aiemmissa raskauksissa testasin vaan kerran molemmissa ja olin tyytyväinen että raskaana ollaan ja niin sit oltiinkin loppuun saakka 😄

Liitteet

• IMG_6390.jpeg
    IMG_6390.jpeg
    328.6 KB · Katsottu: 28
@Indigo Mulla normilämpö on 36,5. Ovulaation jälkeen se nousee 36,8-37,2 haarukkaan ollen mitä tahansa päivästä, kellonajasta, hormoneista, nukutun yön pituudesta jne riippuen. Lämmöt laskee tavalliseen lukemaan 36,5 päivää ennen tai samana päivänä kun menkat alkaa. Heittoja voi toki olla kierrosta riippuen. Tämä lämpöjen mittailu on oma tieteenalansa josta en ymmärrä paljoakaan😅

Kävin pitkästä aikaa lukemassa ketjua ja miten ihanaa kun täällä ”varttuneempien” joukossa tulee plussia ❤️ isosti onnea kaikille raskautuneille 🍼👶 ja toivon pysyvää plussaa kaikille yrityksen raastavassa ylösalas-maailmassa eläville 🌟🌟

Eksyin lukemaan ketjuja kun tein tässä dpo11 testiä jota arvuuttelin alkuun itse sitten kysyin chat GPT näkeekö toista viivaa ja tekoäly oli näkevinään 😅

Eli joudun ehkä hakemaan vielä toisen satsin testejä. Menkkaolo on kyllä ja voi olla etten edes kauppaan ehdi 🫣
Mitä te olette mieltä? Tämä luultavasti vain näköharha kun viivanpaikka hieman kostuessaan erottuu.

Liitteet

• IMG_9372.jpeg
    IMG_9372.jpeg
    363.6 KB · Katsottu: 14
Takaisin