40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille! Tein herkän digitestin tänään ja siihen tuli "Raskaana 1-2", samoin toinen herkkä testi näyttää plussaa sekä myös Pregcheckin normiherkkyyksinen. Haluan nyt luottaa ja uskoa tähän raskauteen että kaikki menee hyvin. ❤️ Sanoin jo miehelle että otan illalla ihan normaalisti viiniä lasiin kun kysyvät kuitenkin jouluillallisella ja mies sitten jossain kohtaa juo sen lasin tyhjäksi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Anoppi arvaa muuten ihan satavarmasti.

Ja joulu kun on toivon aikaa niin haluaisin luoda toivoa myös tänne nelikymppisiin, että AFC 2+6 ja AMH 0,35 tuloksilla voi tulla raskaaksi aika nopeastikin. Sain tosiaan syyskuun lopussa Felicitaksen gyneltä aika murska-arvion ettei mun tilannetta oikein hedelmällisyyshoidoilla voida parantaa ja munasolujen laatu alkaa olla huonoa ja sain aika vahvasti käsityksen ettei luomustikaan tule onnistumaan. Mutta onnistuipa kuitenkin.

Hyvää ja onnellista joulua kaikille 🎄
Oi ihanuutta! ONNEA ja tosiaan uskotaan että pian nyytti sylissä ❤️ Todella mahtava juttu että osoititte "murska-arvioiden" joutavan romukoppaan!

Täällä ei oo vielä menkat alkaneet, täytyy käydä ostaa testi varalta huomisaamulle (jos ei sitä ennen ala), kun käydään viemässä hautausmaalle kynttilät. 😅

Ihanaa joulua kaikille!

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille! Tein herkän digitestin tänään ja siihen tuli "Raskaana 1-2", samoin toinen herkkä testi näyttää plussaa sekä myös Pregcheckin normiherkkyyksinen. Haluan nyt luottaa ja uskoa tähän raskauteen että kaikki menee hyvin. ❤️ Sanoin jo miehelle että otan illalla ihan normaalisti viiniä lasiin kun kysyvät kuitenkin jouluillallisella ja mies sitten jossain kohtaa juo sen lasin tyhjäksi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Anoppi arvaa muuten ihan satavarmasti.

Ja joulu kun on toivon aikaa niin haluaisin luoda toivoa myös tänne nelikymppisiin, että AFC 2+6 ja AMH 0,35 tuloksilla voi tulla raskaaksi aika nopeastikin. Sain tosiaan syyskuun lopussa Felicitaksen gyneltä aika murska-arvion ettei mun tilannetta oikein hedelmällisyyshoidoilla voida parantaa ja munasolujen laatu alkaa olla huonoa ja sain aika vahvasti käsityksen ettei luomustikaan tule onnistumaan. Mutta onnistuipa kuitenkin.

Hyvää ja onnellista joulua kaikille 🎄

Paljon onnea 💝

Mulla oli vielä huonommat tulokset, silti ovumian gyne "olet jo kerran rikkonut luonnonlakeja" (tullut luomusti 42-vuotiaana raskaaksi) "käykö näin uudestaan sen aika näyttää": Ymmärsin että tavallaan tuo aiempi yli 40 v hyvin mennyt raskaus nostaa todennäköisyyksiä AMH mulla 0,18 ja jos ymmärsin oikein niin AFC 2+1. Mutta voikos näiden lukumäärää jollain ruokavaliolla kasvattaa? Imetys köynnissä.. varmaan pitäisi lopetella pikkuhiljaa, nyt tuntuisi taaperolle 1 v 3 kk olevan aika tärkeä. Olen 44-vuotias paljoa ei kuitenkaan ole aikaa..

Hyvää Joulua kaikille 🎄

Onnea @Pikkutytöt 😍🎄

Itse ymmärsin lapsettomuusgynen puheista, että todennäköisyydet pienellä amh:lla ja afc:llä ovat toki sellaisenaan luomunakin huonohkot (ei mahdottomat!), mutta eniten vaikuttaa juuri siihen ivf:n onnistumismahdollisuuteen, koska hoidoillakaan ei pystytä määräänsä enempää piiskaamaan munasarjoja tuottamaan folleja, niin ivf:n keräystulokset jää yleensä huonoksi.

Eli on melkein yhtä todennäköistä tulla luomuna raskaaksi kuin ivf:llä, jos vaan ovulaatiot tulee normaalisti. Itsellä myös siis pieni amh ja afc puolet huonompi kuin sinulla, ja kolmesti luomuna raskauduttu (kaksi keskenmenoa taustalla, nyt toivotaan, että tämä vika pysyisi matkassa), tämä viimeinenkin kääntyi ivf:stä "ovulaatioinduktioksi", kun vaste oli tosiaan huono, ja yksi follikkeli oli vielä karannutkin.

Eli minäkin tsemppaan kaikkia pienillä arvoilla lasta yrittäviä! 😊

@Pikkutytöt Ihana juttu! 😍 Näitä positiivisia ja pienemmilläkin todennäköisyyksillä positiivisia tuloksia tänne ryhmään tarvitaan tuomaan toivoa. 💖 Hyvä huijaus suunnitelma. 👌☺️ Menikö täydestä?

@Pantis hyvin kuvailit tuota hoitojen ja AMH:n/AFC:n välistä yhteyttä ja vertausta luomusti raskautumiseen. 👍

@Adelia Voi, edelleen pidän kovasti peukkuja, että pääset testaamaan ja olisi plussa.. 🙏💖

@Pantis kiitos ❤️ ja tuo on varmaan just noin kuten kirjoitit ivf:n onnistumistodennäköisyyksistö että siihen AMH ja AFC kaikista eniten antavat viitettä. Tämä lapsettomuusklinikan gyne jolla kävin oli epäempaattisin lääkäri jonka oon eläessäni tavannut niin en sitten tiedä tarkoittiko hän pelkästään tuota hoitojen todennäköisyyttä kun puhui siihen malliin että sain käsityksen että ei juuri mitään toivoa luomusti koska hoidoillakaan ei tule onnistumaan. Jos olisi ollut toisenlainen lekuri niin oiskohan saanut selitettyä potilaalle paremmin mitä meinasi eikä vain pelotella varmuuden vuoksi. Ihana kuulla että säkin olet pystynyt vastustamaan oletuksia ja nyt sormet ja varpaat ristissä että tämä raskaus kantaa loppuun saakka 💖 Onko sulla jo kuinka pitkällä raskaus?

@Syysäityliiini onneksi sullakin siellä pikkuinen kotona ja mietin kans että voisko toi yli 40v tapahtunut edellinen raskautuminen viitata siihen että vieläkin voisi onnistua, toivon niin kovasti! Imetys voi kyllä vaikuttaa raskaaksitulon mahdollisuuteen, mutta ymmärrän että jos muuten haluaisi jatkaa niin hankala päätös. Ruokavaliosta en tiedä mutta tosiaan sitä ubikinolia oon syöny kesästä alkaen 100mg ja lokakuun alusta 300-400mg/pv ja se on ainoa josta oon yhtään mitään tieteelliseen päin kallellaan olevia tutkimuksia nähnyt että se voisi auttaa munasolujen laatuun ja määrään erityisesti vanhemmilla yrittäjillä. Joka paikassa lukee että ainakaan se ei ole haitallista yrittäessä joten jos sulla liikenee muutama kymppi per kk niin kokeile sitä jos jotain haluat kokeilla? Pidän sulle peukkuja että saisit vielä kokea uuden raskauden 😍

@Adelia saitko testit ostettua ja milloin pääset testaamaan? Voi kunpa säkin saisit jouluplussan! 🤩

Kiitos @Puolikuu ❤️ Niin mäkin aattelin että hyvä kirjoittaa noi omat tulokset (AMH/AFC) auki tänne kun itse kun 3kk sitten yritin tietoa näistä löytää niin kyllä oli tieto kiven takana. Niin jos joku muu saisi tsempattua itseään jos saa yhtä huonoja uutisia. Toivon niin että teillä nyt se hoitokierto toisi onnistumisen! Ootteko nyt pitäneet sitä taukoa yrityksestä mistä puhuit aiemmin? Niin, ja luulen että ”viinin juonti” meni täydestä, joskin yhessä kohtaa mies palautti mun paikalle melkeen tyhjän lasin just silleen että anoppi katseli sinne päin 🤦‍♀️ mutta toisaalta sepäs vasta oiskin sit jo todella huvittavaa jos anoppi ois oikeesti ton huomannut niin siinäpähän pohtisi sitten pää höyryten että onkos nyt tosiaan pulla uunissa 😂 ei se siis sitä kellekään möläyttäis onneks

Muokattu viimeksi:
@Pikkutytöt Juu, on pidetty tämä kierto taukoa tarkoituksella yrityksestä. Sinänsä hassua, kun muuten on ollut melkeinpä aktiivisempaa makkarin puolella kuin edellisissä kierroissa.. 😅 Kyllä mä aika paljon nyt lasken toivoa niiden hoitojen varaan, vaikka suurempi todennäköisyys on olla onnistumatta. Toivottavasti meille ei osu maailman epäempaattisin lääkäri, ettei pelota miestä niin, että ei lähde koko touhuun. 🙈 Täytynee valmistella miestä jotenkin etukäteen, että ne faktat voi olla karuja, mitä annetaan.. 😬 Toisaalta, syksyn gynekäynnin perusteella munasolureserviä pitäisi vielä olla ihan hyvin. Jos vain laatua löytyisi joukosta.. 🙏
Heh, joskus tulevaisuudessa voitte tiedustella, että menikö hämäys todesta vai ei.. 🤭

Meillä oli miehen sisaruksia joulua viettämässä ja siskonsa kertoi, että hänen miehen siskolle on tulossa neljäs lapsenlapsi. Mietin siinä, että niin, melkein meilläkin olisi voinut olla vauvauutisia kerrottavana. 😥 Toivottavasti ensi vuonna. 🙏

Heippa, kiitos tsemppailuista @Puolikuu Ja @Pikkutytöt ja muut!

Ostin testit mutta negaa näytti. Eilen tein herkän testin ihan vaan peruspissasta alkuillasta, ei varmaan kun tunnin parin pidätys. Herkkä testi mutta negaa näytti. Tänä aamuna olin herätessä niin pökkyrässä et muistin vasta pissaamisen loppusuoralla testin tekemisen 🙈 Onneksi sain pienen määrän pissaa talteen mutta negaa näytti (ns.normaali testi).

Menkat ei oo vielä alkaneet, ei ees normi tiputtelua, mut varmaan vaan kierto sekaisin.

@Puolikuu Voimia ja uskotaan että pian on teidän vuoro kertoa ilouutisia ❤️🙏🎁

Pikainen omanapa, kun ihan vielä

No mä sit testasin nyt (luulin, että on Kp 31/28) ja nyt piirtyi varhaiseen selkeä haamulaisen🥹 Ovis on sitten ollut paljon myöhemmin kuin kp14.. mutta apua me saatiin vielä tää mahdollisuus🥹 Kävi miten kävi, niin tää on viimeinen.. voi kunpa lähtis vahvistumaan❤️
Miten teille kävi? ❤️

Hei tein uuden ketjun 40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet tuonne Raskaana-osioon kun olisi kiva jatkaa tutulla porukalla keskustelua ja ihan yhtä hyvin jos täällä on ihmisiä jotka ovat lukeneet tätä ketjua ja sittemmin plussanneet mutta eivät kirjoittaneet niin tulkaa tekin sinne :) Pari ketkä muistin plussanneen viime aikoina tägäsin jo sinne. Toivottavasti saataisiin täältä pian paljon plussia eli isosti tervetuloa keskustelemaan plussaketjuun kun on sen aika <3

Täällä olis ilmeisesti dpo 8 jo ihan huomaamatta joulun vilskeessä. Oireetonta on tai sit niin olematonta etten kiinnitä huomiota. Rinnat vähä kipeet ja seksi tuntunut jotenkin erilaiselta. Mietin jos huomiseen nyt malttaisin. Mulla olis yks herkkä testi.

Ja ihanaa joulua kaikille ❤️

Takaisin