40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Täti-ihminen voi ei 💔 voimia sinne ❤️ toi on varmasti todella raskasta kun ensin toivo nousee hailuran myötä ja sit se ei vahvistukaan..

@Nepeta Cataria ja @Kesäheinä85 voi höh.. toivotaan parempaa seuraavaa kiertoa. Mullakin on kierto lyhentynyt parilla kolmella päivällä, tosin vaihtelua myös ollut.

Mulla DPO 8. Tein testinkin, toki ei siinä pitäisikään oikeastaan näkyä vielä mitään mutta viimeksi DPO 11 kun ekaa kertaa testasin oli niin vahva viiva että aattelin et siks voi jo nyt näkyä. Voi silti edelleen huomenna/ylihuomenna tilanne muuttua. Näin unta että tein monta positiivista raskaustestiä ja sit oli kauhee herätä ku ei ollukaan totta. Kummittelee mielessä ne syyskuun lopussa gynen sanomat pelottelut. Vaikka sanohan se myös ettei sitä tiedä ja voit tulla raskaaksi vaikka seuraavassa kierrossa mutta tutkimukset viittaa huonompaan.

Edellisen kommentoijan sanoin, tsemppiä meille kaikille..!

Muokattu viimeksi:
Täällä alkoi menkat, juuri sillai ku oli ohjeistettu klinikalla eli ettei saisi alkaa ennen 21.12. Kai tää on nyt jonkinlainen merkki, että 2. ivf voisi nyt alkaa. Mutta voi näitä ristiriitaisia tunteita. Olisin vaan niin paljon halunnut raskautua tästä kierrosta luomuna ja tuntuu taas niin isolta pettymykseltä, kun taaskaan ei tärpännyt. Ymmärsin tekoälyn mukaan, että punktion jälkeisessä kierrossa olisi hieman parempi onnistumisen mahdollisuus luomuna hormoniboostin vuoksi. Tulee myös semmoinen jossittelun fiilis, että mitä jos se onnistuisikin luomuna nyt seuraavasta kierrosta. Ja nyt on kuitenkin jo tullut syötyä Progynovaa valmistelemaan tätä alkanutta kiertoa, johon suunniteltu stimulaatio. Mua kai alitajuisesti pelottaa uusi hoitopettymys, jos follikkelit jää taas pääasiassa tyhjiksi eikä saada blastoja muutamasta hassusta hedelmöittyneestä solusta. Ja silloin pari vuotta sitten kun aloin odottaa esikoista, niin piti hoitojen alkaa nii olinkin yllärinä luomuna raskaana. Silloinkin koko ajan angstailin, etten haluaisi joutua hoitoihin kun piikittäminen pelottaa. Sekin on siis jo koettu nyt marraskuussa, tai no mies pisti kaiken, kun en itse halunnut 😅

@Vapaalaskija mulla ollut myöskin noita jossityeluita silloin aikoinaan kun kävimme hoidoissa ja aina sitä on toivonut, että jospa nyt luomuna onnistaisi. Tsemppiä ❤️

Mä en tiedä enää mitä täällä tapahtuu, olen tässä noita haamuja testannut tosiaaneikä ole vahvistunut viikonlopun aikana ja tänään sitten jo selkeämpi jota voisi jo plussaksi ehkä kutsua. 😵 Mä tonne plussakuva ryhmään näitä pommitan 🙈

Täällä taas uusi kierto ja menossa dpo5-6. Ei nyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa tuntemusta joten en ole optimistinen. Toisaalta mistä sitä koskaan tietää vaikka olisi ”oireeton”. :))) Onneksi on jouluhässäkkää niin ei jouda asiaa miettiä kokoajan. Mukavaa ja ihanaa joulun aikaa kaikille!! ❤️⭐

Onko tässä elämäni eka haamu? 😭💝

Liitteet

• IMG_6303.jpeg
    IMG_6303.jpeg
    50.3 KB · Katsottu: 31
@Pikkutytöt Whaat? Hienoa! 🥰 Toivotaan, että vahvistuu!!!🥰

@Puolikuu @Kesäheinä85 Noin se kai just on, mutta hoitaja varas lääkärille soittoajan huomiselle, niin sit saa ainakin tietää! :) Ja mä kysyn, että niin koska mun vuodon pitäs nyt sit alkaa, kun lopetan ryeqon.

Mä oon syöny kauheesti herkkuja ja mä en voi olla syömättä, koska ne kuuluu jouluun. Yritän sit jotenkin kuitenkin syödä muutoin terveellisesti. Lopetan kaikki herkut tapaninpäivään. Sit syön tarkasti niinku pitää. Mä en oo saanu painoa alaspäin niin sit syön herkkuja kun ei se nousekaan. Ihan arsesta!😔

@Nepeta Cataria Voi harmi. 😔 Kovasti voimia ja tsemppiä sinne. ♥️

@Sandra84 No niin, hyvä että saa kuulla, eikä tarvi arvailla! 👌☺️

@Indigo Aina hyvä, jos osaa olla ilman isoja odotuksia. Pidän silti peukkuja sinne. 👍💖

@Vapaalaskija Paljon tsemppiä sinne. ♥️ Ymmärrän tuon pelon hoitojen suhteen, vaikka itsellä vielä vasta kaikki edessä. Osaan hyvin kuvitella sen jännityksen tunteen, mikä tulee onnistumismahdollisuuksista keräilyn jälkeen. 🫣 Onhan se kuitenkin parempi mennä hoitoihin ennemmin kuin myöhemmin. Toisaalta jos hoito ei onnistuisikaan, niin sen jälkeen on vielä mahdollista luomuna raskautua. Jos sen ottaa pienenä lohtuna etukäteen. ♥️ Mutta tietenkin me toivomme, että se onnistuu! 💖

@Pikkutytöt Voi että, onnea oikein kovasti ja niitä kuuluisia tarrasukkia!! 😍🥰

@Täti-ihminen Ja sielläkin vielä uudelleen nousi toiveet, ihanaa! Kovasti sinne myös suotusia tuulia! 🤗

Hyvää joulun aikaa kaikille! 🥰

Takaisin