40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Täti-ihminen voi ei 💔 voimia sinne ❤️ toi on varmasti todella raskasta kun ensin toivo nousee hailuran myötä ja sit se ei vahvistukaan..

@Nepeta Cataria ja @Kesäheinä85 voi höh.. toivotaan parempaa seuraavaa kiertoa. Mullakin on kierto lyhentynyt parilla kolmella päivällä, tosin vaihtelua myös ollut.

Mulla DPO 8. Tein testinkin, toki ei siinä pitäisikään oikeastaan näkyä vielä mitään mutta viimeksi DPO 11 kun ekaa kertaa testasin oli niin vahva viiva että aattelin et siks voi jo nyt näkyä. Voi silti edelleen huomenna/ylihuomenna tilanne muuttua. Näin unta että tein monta positiivista raskaustestiä ja sit oli kauhee herätä ku ei ollukaan totta. Kummittelee mielessä ne syyskuun lopussa gynen sanomat pelottelut. Vaikka sanohan se myös ettei sitä tiedä ja voit tulla raskaaksi vaikka seuraavassa kierrossa mutta tutkimukset viittaa huonompaan.

Edellisen kommentoijan sanoin, tsemppiä meille kaikille..!

Muokattu viimeksi:
Täällä alkoi menkat, juuri sillai ku oli ohjeistettu klinikalla eli ettei saisi alkaa ennen 21.12. Kai tää on nyt jonkinlainen merkki, että 2. ivf voisi nyt alkaa. Mutta voi näitä ristiriitaisia tunteita. Olisin vaan niin paljon halunnut raskautua tästä kierrosta luomuna ja tuntuu taas niin isolta pettymykseltä, kun taaskaan ei tärpännyt. Ymmärsin tekoälyn mukaan, että punktion jälkeisessä kierrossa olisi hieman parempi onnistumisen mahdollisuus luomuna hormoniboostin vuoksi. Tulee myös semmoinen jossittelun fiilis, että mitä jos se onnistuisikin luomuna nyt seuraavasta kierrosta. Ja nyt on kuitenkin jo tullut syötyä Progynovaa valmistelemaan tätä alkanutta kiertoa, johon suunniteltu stimulaatio. Mua kai alitajuisesti pelottaa uusi hoitopettymys, jos follikkelit jää taas pääasiassa tyhjiksi eikä saada blastoja muutamasta hassusta hedelmöittyneestä solusta. Ja silloin pari vuotta sitten kun aloin odottaa esikoista, niin piti hoitojen alkaa nii olinkin yllärinä luomuna raskaana. Silloinkin koko ajan angstailin, etten haluaisi joutua hoitoihin kun piikittäminen pelottaa. Sekin on siis jo koettu nyt marraskuussa, tai no mies pisti kaiken, kun en itse halunnut 😅

Takaisin