Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie alan epäillä et onko ovis tullukin vähän myöhemmin mut kun se plussa kuitenkin oli silloin niin selkeä. Minun vahvin veikkaus on se et mulle laitettiin hitokseen kortisonia perjantaina juuri ennen menkkoja ja se laittoi kropan sekaisin. Jännästi kuitenkin välillä häviää täysin menkkakivut ja välillä juilii hitosti@Indigo Mulle on tullut niin monesti noilla Rfsun herkillä viivanpaikkoja ja roskishaamuja etten enää testaa noilla. Kokeile jotain muuta merkkiä
@Yrittäjä83 Toivoa siis vielä on!![]()
@Indigo mullakin tullut noihin rfsu viivanpaikkoja. Mun mielestä näyttää sellaiselta kuvassa mut jos näkyy punertavaa niin sit voi olla haamu? Mikä dpo sulla?
@Yrittäjä83 pidän peukkuja et oot raskaana tai jos et ni menkat ehtis tulla ennen reissuaTosi ärsyttävää jos joudut vkl kärsii niistä
Täällö kp 3, menkat tosi helpot verrattuna viime kiertoon ja on ihanaa päästä helpommalla tällä kertaa kun on flunssakin. Mä ja taapero ollaan siis edelleen kipeitä, mulla 9pv kestänyt joTodella sitkee tauti, en oo juuri koskaan kipee ja jos oon ni pari päivää lievästi korkeintaan. Jokohan pian alkais helpottaa
![]()
Kyllä viiva pian vahvistuu jos oot raskaanaOviksesta ei tietoa. Yritettiin bongata myöhäistä ovista kp19 asti mutta teinkin one step raskaustestin myös ja siinä näkyi haamujen haamu. Nyt on kp23. One stepit loppui.
Mie tein tänään raskaustestinkin ja edelleen nega@Yrittäjä83 huomenna uusi raskaustesti? Mä oon noita ovulaatiotestejä joskus tehnyt kierron lopussa ja aina on eri tulosKahdesta ollut selvä positiivinen kun oon ollut raskaana mut kahdesta vikasta kaukana positiivisesta
![]()